75painoa--161pituutta--101vyötärö!

pullukka kisuli

Kuka tietää auttaako laihdutukseen akupungtio neulapiikit,entäs lääke Reductil 10 mg ,entäs mikä on ja miten toimii laihdutusklinikka ,tiedoista kiitollinen

5

1842

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinä salaisuus

ei muuta!

• ....jukka

vain järkevä syöminen auttaa, lopeta sokerin käyttö ja myös kaiken mikä on tehty valkoisista jauhoista, siis vaalea leipä, pulla, makaroni, vähennä perunan ja riisin käyttöä niin et voi suorastaan estää laihtumista.

• gdfdgfgf

Nutrilet intensiv juomavalmistetta vaan kehiin, 16 viikkoa sitä ainoana ravintona niin ihme on jos ei laihdu

• ex-pullukka

Tuntuu käsittämättömältä miten tuossa onnistuin??
      Mutta niin vaan kävi, kun ihan tosissani ja kirjaimellisesti noudatin mammadieetin ohjeita.

Elikkä alku lähti siitä, että rupesin tosissani ohjeiden mukaan suunnittelemaan ja toteuttamaan päivän ateria-listaa, tyyliin klo. 7-8 aamupalaksi puurolautanen taikka pari ruisleipää (laihisjuustoa 1viipale, kurkkua/salaattia yms. sai laittaa reilusti). Kello 11 ruoaksi esim. kasviskeitto, klo. 13 välipalaksi 1 hedelmä taikka laihisjogurtti jne.

Suunnittelin viikon ruokalistan, kaupassa käytiin 2 viikossa, tämäkin auttoi...jos kävi päivän parin välein niin tuli ostettua heräteostoksia ts. namua tai pullaa.

Mun mielestä kaikista merkittävin seikka tässä mun laihduttamisessa oli se, että vasta kun tein tuon ateria-listan, niin vasta siinä huomasin ne virheet mitkä olin aikaisemmin tehnyt! Mulla oli aina ollut sellainen käsitys, että mukamas syön ihan normaalisti tai etten kuitenkaan liikaa.
      Mutta totuus oli, että itselleni en yleensä jaksanut alkaa erikseen tekemään KUNNON ruokaa (itse siis en ole syönyt ns. punaista lihaa 15vuoteen, muille kyllä valmistan sitä)...kunnon ruokaa söin ainoastaan jos valmistin muillekin kana/kala taik kasvisruokaa.
      Niin, palatakseni asiaan...en ole koskaan ollut aamupalan syöjä, pelkkä kahvi vain..nälkähän ennen pitkään iski. Söin ison lautasellisen muroja, välipalaksikin muroja (niissähän on melkoinen kalorimäärä) ja noissa väleissä tavallista jogurttia ja leipää ja ties mitä muuta.
      Eihän siinä mitään varsinaisesti huonoa ollutkaan, vaan se määrä ja tietenkin jogurtit, juustot sun muut olisi pitänyt ymmärtää vaihtaa kevyempään ja ennenkaikkea siinäkin kohtuudella.

Alku tuntui vaikealta, ensinnäkin se aamupalan syönti ja muutenkin säännöllisyys...oli vaivalloisempaa alkaa omastakin syömisestä huolehtimaan eikä vaan muiden.
      Ja nälkäkin vaivasi...se palkittiin, ennenpitkään kävi niin että kun olisi pitänyt toinen ateria syödä niin ei oikein nälättänyt, mutta söinpä kuitenkin sillä silloin verensokeri pysyy koko ajan samassa eikä heilahtele ylös ja alas äkkinäisesti...ei pääse syntymään "heikkoja hetkiä" jolloin alkaisikin ahmimaan jotain epäsopivaa taikka muutenkaan liikaa syömään.

Ja sekin auttoi kun kerran viikossa sai herkutella...sitä päivää oikein malttamattomana odotinkin..hih, välillä tuntui että vain sen voimalla jaksoinkin :-) Ja kyllähän sekin oli mukavaa kun vaatekoko pieneni parilla numerolla :-)

Toivottavasti tuosta nyt oli yhtään apua, kovasti tsemppiä yritykseen, kyllä varmasti on muutoksia kesään mennessä tapahtunut jos nyt aloitat terveellisemmän elämäntavan :-)

• huviksesi

uudestaan se sun vyötärösi. Jos se todella on 101cm, laihduta vähän äkkiää. Mikään ei ole terveydelle vaarallisempaa kuin vatsan seudun läskit.
      Itse olen myös 161 cm pitkä ja painan 73 kg, eli melkein kuin sinä. Iso minunkin mahani on mutta vyötärönympärys löysästikin mitattuna on 84cm.
      Reisissä mulla kyllä on läskiä ja maha on iso, ei siitä pääse mihinkään. Miun tarttis kans tehdä jotain.
      Lykkyä tykö, huolehdi itsestäsi:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3878
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      351
      3011
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      11
      1915
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      781
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      769
    Aihe