Taas naisia syrjitään!

ärs-06

Eikö tälle ikinä tule loppua!? Aina löytyy uusia puolia, joilla naiset jäävät miesten jalkoihin. Nyt on nimittäin sosiaali- ja terveysministeriö selvittänyt, että päihdehoito on suunnattu ja suunniteltu enimmäkseen miesten ehdoilla toimivaksi!

Minä haluan myös päihdehuoltoon, baikken alkoholia käytäkkään! Jos ei mulle niin sitten ei muillekaan!

9

406

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saffas

Huono trolli. Aika kehno yritys provosoida. Mussun mussun, sitä saa mitä tilaa. Johtuisiko tuo siitä, että enemmistö päihdehuollon asiakkaista on miehiä. Mikä oli viestisi pointti?

• gfhkhk

• Antsu
        gfhkhk kirjoitti:

kuitenkin uutinen ja närkästys aikaansaatu.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2006/02/423992

Miksei muuten nosteta julkista haloota siitä, että vaikkapa turvakotien palvelut on pääsääntöisesti naisille suunnattu? Tai gynekologien?

Ehkä gynekologien asiakaskunta selittyy sillä, että gynekologi on erikoistunut nimenomaan kohtu-, emätin- ja munasarjajuttuihin, ja ne värkit löytyvät vain naisilta.

Mutta sitä en sulata, että rintasyöpäseulonnat tehdään vain naisille, vaikka miehelläkin vatsan ja kaulan välissä ON rinta.

Tässä yhteydessä Antsu toistaa haluavansa osallistua yhteiskunnan rahoittamaan tissilitistykseen. Okei: voin ottaa edun rahanakin... oliskohan kolmekymppiä kerta sopiva korvaus?

• Sanelma
        Antsu kirjoitti:

Ehkä gynekologien asiakaskunta selittyy sillä, että gynekologi on erikoistunut nimenomaan kohtu-, emätin- ja munasarjajuttuihin, ja ne värkit löytyvät vain naisilta.

Mutta sitä en sulata, että rintasyöpäseulonnat tehdään vain naisille, vaikka miehelläkin vatsan ja kaulan välissä ON rinta.

Tässä yhteydessä Antsu toistaa haluavansa osallistua yhteiskunnan rahoittamaan tissilitistykseen. Okei: voin ottaa edun rahanakin... oliskohan kolmekymppiä kerta sopiva korvaus?

Kuulehan Antsu, ko. toimenpide on äärettömän epämukava silloinkin, kun on jotain mitä laittaa niiden levyjen väliin.

Mikäli painoindexisi on normaalin rajoissa, kokemus voi olla suoraan sanoen tuskallinen. Vaikka toisaalta, tasa-arvon nimissä on joskus kärsittävä :D

• Antsu
        Sanelma kirjoitti:

Kuulehan Antsu, ko. toimenpide on äärettömän epämukava silloinkin, kun on jotain mitä laittaa niiden levyjen väliin.

Mikäli painoindexisi on normaalin rajoissa, kokemus voi olla suoraan sanoen tuskallinen. Vaikka toisaalta, tasa-arvon nimissä on joskus kärsittävä :D

Päivän painoindeksini on 23,50. Mitkäs ne normaalin rajat ovat?

Yritätkö sanoa, että minun täytyisi tyytyä VÄHEMPÄÄN kuin kolmeenkymppiin kun etua muutetaan rahaksi?

• Sanelma
        Antsu kirjoitti:

Päivän painoindeksini on 23,50. Mitkäs ne normaalin rajat ovat?

Yritätkö sanoa, että minun täytyisi tyytyä VÄHEMPÄÄN kuin kolmeenkymppiin kun etua muutetaan rahaksi?

Olet varsin normaali - tai, mistä minä SEN tiedän joten pitäydyn faktoissa, painoindexisi on normaali, 19-25 :) (minulla 21,2, olin aamulla perussyynnissä, yliopisto pitää orjistaan hyvän huolen)

• Antsu
        Sanelma kirjoitti:

Olet varsin normaali - tai, mistä minä SEN tiedän joten pitäydyn faktoissa, painoindexisi on normaali, 19-25 :) (minulla 21,2, olin aamulla perussyynnissä, yliopisto pitää orjistaan hyvän huolen)

Rasti ruutuun! Yhteiskunnallinen keskustelu, jossa Antsu saa kuin saakin naisen paljastamaan vartalonsa mittasuhteet! Tämähän on kohta kuin deittipalsta... ti-duu-di-dam-dam... missäs mun after shave olikaan... jokohan viimeinen käyttöpäivä jäi taakse vai vieläkö tuoksu on kiihott... siis kiinnostava...?

• Sanelma
        Antsu kirjoitti:

Rasti ruutuun! Yhteiskunnallinen keskustelu, jossa Antsu saa kuin saakin naisen paljastamaan vartalonsa mittasuhteet! Tämähän on kohta kuin deittipalsta... ti-duu-di-dam-dam... missäs mun after shave olikaan... jokohan viimeinen käyttöpäivä jäi taakse vai vieläkö tuoksu on kiihott... siis kiinnostava...?

Entäs ne kolme lasta, treffeille mukaan? :D

• Huokaus-Antsu
        Sanelma kirjoitti:

Entäs ne kolme lasta, treffeille mukaan? :D

Huokaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3870
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      344
      2997
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      10
      1906
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      771
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      761
    Aihe