Kokemuksia? Mitenkä kauan lupaavan nettideitin kanssa tulisi tapailla, ennen kuin on aika siirtyä sänkyyn? Olen tavannut miehen, joka ns. kolahti. Olen kuitenkin ollut ilman seksiä yli vuoden, joten kynnys vällyjen väliin on kasvanut aika korkeaksi. Mutta pitäisiköhän vain pikimmiten alkaa tositoimiin, sillä tuolla kaverilla olisi kyllä muitakin ottajia? Pelottaa vain, että jos en enää osaa reagoida niin kuin naisen kuuluu...
koska vällyihin?
15
3387
Vastaukset
Mikäs on kun miehet on hiljaa, vaikka luulisi halukkaita olevan.:))) No varsinainen vastaus on, mitä tunnet miestä kohtaan, haluatko jatkaa mihen kanssa, rakastelu on mukavaa kun se tapahtuu sovussa, ei toisen painostuksesta. Miehesi ymmärtää kyllä kun puhut asiasta, tai syistä miksi emmit, vai haluaisitko sinä ja mies ei vielä valmis. Seurustelu on yhteispeliä, toisen tekee todennäköisesti mieli enemmä kuin toisen. Jotkut menee jo eka yönä, toiset viidentenä, joillakin kestää kuukausia. MUISTA YHTEISPELIÄ:)))
No jospa nyt muutkin uskaltaa vastata.- Leijona38
Sun täytyy tehdä itsellesi selväksi haluaako hän sinua vai haluaako muita. Tiedän kokemuksesta että vaikka on parisuhde mutta se jokin puuttuu niin silloin on yksin. Väkisin ei kannata ittees pakottaa mihinkään mitä et halua tehdä. Jos haluat partneria, tee se omasta tahdosta älä pelosta äläkä sillä pelolla että sen vie joku toinen. Ole oma itsesi, jos partneri ei hyväksy sinua semmoisena kuin olet hän ei ole sinun arvoisesi. Älä anna periksi ja lannistu, mieti itseksi mitä haluat ja tee se. Näin pidät ainakin itsesi pinnalla, älä mene maton alle. Siellä ei ole kenenkään hyvä olla. Tee se mikä sinusta tuntuu oikealta ja ole ylpeä itsestäsi sen jälkeen. Älä tee sitä toisen takia silloin loukkaat itseäsi ja pahasti tee se itsesi vuoksi. Älä nujerru äläkä anna lannistaa itseäsi.
- vie hommaa vain eteenpäin
Olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että ihan väkisin ei itseä kannata pakottaa. Täytyy itsekin haluta, ei vain sen takia, että toinen ei karkaisi. Eihän homma edes toimi jos itse ei ole siinä mukana tai ei osaa olla rento ja luonnollinen. Kyllä toinenkin sen huomaa.
Mutta toisaalta. Se toinen kyllästyy pian, jos hannaat vastaan. Siis vaikka hän tykkäisikin sinusta, niin rupeaa ajattelemaan, ettei tästä mitään tule kun jotain puuttuu. Itse ajattelen, että kohtuullisen pian homman tulee edetä petipuolelle, jos toinen oikeasti on kiinnostunut. Samalla selviää, millaiset kemiat on sängyssä. Se on ihan normaalia, että on "rimakauhua" varsinkin uuden kaverin kanssa.
Voisiko tätä tilannetta verrata uimahyppyihin. (Itse olen huono hyppäämään.) Tornissa jännittää, mutta on vaan pakotettava itsensä hyppäämään. Jos jää liian pitkäksi aikaa katsomaan alas vettä, niin kynnys hypätä vain kasvaa ja alkaa kuvitella miten voi tulla väärin alas. Ei muuta kuin rohkeasti keuhkot täyteen ilmaa ja menoksi. - TÄH ?!!
"Tiedän kokemuksesta että vaikka on parisuhde mutta se jokin puuttuu niin silloin on yksin."
Mitäs järkeä on alkaa suhteeseen jos siinä ei ole "sitä jotakin" ?!?!?!
- mummeli
Eivät ennen kuuluneet heti,eikä vielä sittenkään seurustelemiseen,eikä seksi ollut mikään seurustelemisen mittari.
- tuumailijamies
siltä tuntuu. itselläni näin on käynyt joko toisilla tai kolmansilla treffeillä ja treffit suunniteltu mahdollisimman pian. tosin itsellänikin on käynyt niin että on tullut oltua yli vuoden ilman seksiä ja no siinä tapauksessa kävikin niin että heti ekoilla treffeillä.
ei ollut mitään paineita omalla kohdallani vaikka edellisestä kerrasta olikin kulunut aikaa. sanotaan että kyllä nyt varmaan tokalla treffeillä pitäs tietää toimiiko kemiat sen verran että voi ottaa sen seuraavan askeleen ja kokeilla mitä tapahtuu vällyjen välissä.- no hätä
Kyllä sen sitten molemmat tietää kun aika on oikea. Toiset haluavat heti, toiset tarvitsevat aikaa tutustua. Ei sitä voi määritellä etukäteen. Jos toisen kanssa/lähellä on hyvä olla, niin se aina tarkoita aktia. Se fyysinen puoli tulee sitten kun on tullakseen. Vaikka mies olenkin, on sillä todella paljon merkitystä, ollaanko tilanteessa "läsnä" vai ei. Jännitystä nyt on aina aluksi. Ja mitä paremmin toisen tuntee, sitä helpompi on yleensä humpsutella tai yleensäkin puhua niistä asioista...
- pihtaripimu
Kiitos asiallisista kommenteista. Tuntuu todellakin, että tässä on nyt kaveri, jonka kanssa voisi edetä vaikka mihin. En minä mikään pyhien periaatteiden neiti ole. Mutta kun kaikki seksikokemukseni eivät ole niin ikimuistoisia olleet, niin ihan oikeasti pelottaa, että jos tämä kaatuu siihen. Mutta niin, ei kai sitä ole kuin yksi keino ottaa siitä selvää... Saattaa siis olla että yli vuoden selibaatin jälkeen olenkin yllättäen aika helppo nakki:)
- Ei ole helppoja nakkeja!
Oikeesti! Olette aikuisia ihmisiä ja meette sänkyyn kun siltä tuntuu, vaikka heti ekana yönä. Parempikin tsekata miehen koko ja kyvyt heti alussa, ettei ehdi kiintyä liikaa jos seksi ei sujukkaan...on meinaan vaan helkkarin paljon vaikeampi "karata", mitä kauemmin tapailee ilman seksiä...
- Leijona38
Älä missään tapauksessa ajattele itsestäsi et olet helppo nakki. Voit meinaan loukata itseäsi ja pahasti jos noin ajattelet. Kun kerran rakastat miestäsi, voit varmasti näyttää sen hänelle. Tee se kuitenkin rakkaudella älä helppona nakkina. Tee se mikä sinusta tuntuu oikealta ja tee se rakkaudella. Älä myöskään missään nimessä vertaa muihin kumppaneihin. Pelko voi osoittautua ajan kanssa kohtalokkaaksi. Jos vertaat toisiin niin näin loukkaat varmasti toista osapuolta koska jos hän rakastaa sinua niin kuin pitäisi, niin kaikki tapahtuu hellästi ja rakkaudella. Ei helppona nakkina.
- mansikka85
mikä kysymus!! yksinkertaista: sitten kun susta tuntuu siltä!!
- Nimetön
kuin kysyjä... tosin edellisestä on kulunut vielä pidempi aika, 4v. Nyt on itseäkin alkanut kauhistuttaa osaako seksiä enää harrastaakaan ja mitkä miesten odotukset ekalla kerralla. Toisaalta ajttelen, että tuo hyppytorni-taktiikka pitää paikkansa, ja silti epäröin. Mitä jos tulee joku tilanteeseen liittymätön tunnereaktio? Ja kuinka paljon uudelle kumppanille kannattaa selitellä? Jopa on vaikeaa.
- sdvs
Veikkaan että mies lähtee menemään saamisen jälkeen. Jos kerran muitakin ottajia on. Että kenties kannattaa pihdata jonkin aikaa vielä ja seurailla tilannetta.
- Miksi kyselet
Eiköhän tuo sänkyynmeno ole aina ihan tapauskohtaista. Ei ole olemassa mitään säntöä, millon kannattaisi korkeintaan hypätä sänkyyn. Heti sänkyyn hyppääminen ei tarkoita automaattisesti sitä, että suhde jäisi siihen. Toisaalta pihtaaminenkaan ei auta pitämään miestä itselläsi. Tunteet ratkaisevat. Eli jos on kolahtanut kummallakin, menoksi vaan.
- pihtaripimu
No joo, eihän sitä ihminen luonteelleen mitään mahda. En ollut sitten kuitenkaan 'helppo nakki' ja luulen, että tein ihan oikein.
Minä olen ennenkin tästä elämästä ajatellut, että perkele sitä pitää elää niin kuin sisin sanoo eikä niin kuin ystävät (enkä nyt tarkoita teitä vaan ihan liveihmisiä) käskee.
Tapasin tyypin vasta toista kertaa. Ehtiihän tässä. Nykyään vaan meno on sellaista, että minä nuori ihminen ihan oikeasti tunnen olevani omituinen, kun en bongaa itseäni joka viikonloppu eri miehen kainalosta. Mutta mä koitan tyytyä itseeni tällaisenakin, pihtarina;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403791Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal373387- 692998
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912850- 351848
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no841837- 241679
- 281607
- 311602
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231584