onkohan täällä muita yhtä nuoria laihduttajia? ja onko muilla vaikuttanu kavereitten sanomiset laihduttamiseen? tai siis kun mun mitat on 165/55 eli oon normaali painonen.. mut silti mun mielest näytän tosi läskiltä.. mun kaverit sanoo et mun ei tarttis laihduttaa mut ku ne sanoo nii, ni mulle tulee vaa lisää motivaatioo.. eiks sen pitäs olla päinvastoin..?
muita?
3
355
Vastaukset
- laihduta
olet sopivan kokoinen nyttenkin... Painoindeksisi on 20.2. Saisit painaa 67 ja olisit silti painoindeksin mukaan normaalipainoinen. Joten usko ystäviäsi ja peilistä näkyvää kuvaa.
- Nimetön
hanki joku liikuntaharrastus. Sillä saat hyvän kontaktin kehoosi ja opit rakastamaan sitä. Ole onnellinen kun olet noin hoikka! Itse olen saman mittainen kuin sinä mutta painoa 82kg. Tuskin koskaan pääsen sinun painoosi. Tavoitteeni on 65kg.
- reetta
Mulla on samat mitat ku sulla, ja en itsekään tykkää siitä mitä peili näyttää. Mutta se, mitä meiän kannattaa tehdä, on todellakin tuo liikunta. Jotain kiinteyttävää (esim. sauvakävely on todella tehokasta, vaikka onkin vähän vanhempien harrastus.. =)) ja sitten ei parane tuijotella vaakaa, koska lihas on painavaa tavaraa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633