kaverit/seurustelu?

olen nyt seurustellu 1v3kk kiihkeästi,on menny ihan hyvin ennen tätä. kavereille ei paljon aikaa ole jäännyt(olen niitä nähnyt,mutta ei se ole enään samanlaista tapaamista).olen ollut hyvin surullinen viime aikoina(paljon itkua yms.),voisiko olla niin että osa minua kaipaa kavereita?huomaan että kun kundini on poissa olen yksin ja itken.en kehtaa soittaa kavereille eikä he soita minulle enään. mitä voisin tehdä että saan rakkaat kaverini takaisin?

3

586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvonantaja2

Ota yhteyttä ystäviisi ja pyydä anteeksi käytöstäsi. Jos ei pidä yhteyttä kavereihin vuoteen, ni ei siinä paljoa ole jäljellä ystävyydestä. Vaikka seurustelee, kannattaa muistaa et ystävät on aina olemassa, kun taas se seurustelukumppani voi lähteä menemään. Eli ystäviä pitää myös muistaa ja tavata jos haluaa pitää ne. Kaikkia on kohdeltava tasavertaisesti.

• on just toisinpäin.

Puoliso on tärkeämpi. Mut tämä vaan mun mielipide. Tietysti jos on paras ystävä ja puoliso samassa... :)

• tarinaa..

seurustelin tiiviisti 3.5 vuotta. omat kaverit jä ja näistä tuli hyvää päivää tuttuja.. tilalle tuli muutamai pareja, jotka oli miehen kavereita alunperin..
      np kun erottiin.. huomasin ettei ollut kaverin kaveria.. olin elänyt elämääni mieheb läpi.
      onneksi olen luonteeltani sosiaalinen ja elämäniloinen ihmihen jonka ei ollut vaikea tutustau uusiin ihmisiin. näiden avulla sain paljon tukea erossa ja iloa elämään.. vanhoihin kavereihin otin myös yhteyttä ja aika moni näistä on palanut tiivissti elämääni!
      nykyisessä suhteessani vietän kaveri iltoja/päiviä.. ja tapaan aktiivisesti ystäviä.. ystävyys on elämänsuola.. rakkauskin on hyvä mauste, mutta liika on liikaa =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1475
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1464
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe