Montako kilometriä olisi hyvä kävellä viikossa että paino laskisi?? riittäisikö 30km/viikko?? ja osa lenkistä juoksua,mutta vain murto osa...
lenkkimäärä per viikko
9
1644
Vastaukset
- !!!!!!!
mie itte kävelen viikossa 34km, joten 30 on myös ihan hyvä. Olen 172cm, painan 79kg, laihdutan.
- laihiksella!!
mut siitä sen päättelin kun oon tässä 3 pv aikana nyt lenkkeilly yhteensä 14.5 km niin varmaan viikon keskiarvo olis 30 tai päälle! paljonkohan tolla määrällä sitten oikein sais pudotettua viikossa tai kuukaudessa..?
- ...
laihiksella!! kirjoitti:
mut siitä sen päättelin kun oon tässä 3 pv aikana nyt lenkkeilly yhteensä 14.5 km niin varmaan viikon keskiarvo olis 30 tai päälle! paljonkohan tolla määrällä sitten oikein sais pudotettua viikossa tai kuukaudessa..?
moi, olen tuon äskeisen viestin kirjoittaja. eli minulla siinä lähti 4 kiloa.
- laihiksella!!
... kirjoitti:
moi, olen tuon äskeisen viestin kirjoittaja. eli minulla siinä lähti 4 kiloa.
:D ?
- Anu
laihiksella!! kirjoitti:
:D ?
Sain pois 7 kiloa kun viikon lenkkeilymatka oli sitä 30 kilsaa... Eli kannattaa liikkua laihtuakseen =)
- laihiksella!!
Anu kirjoitti:
Sain pois 7 kiloa kun viikon lenkkeilymatka oli sitä 30 kilsaa... Eli kannattaa liikkua laihtuakseen =)
mun kilometri määärä on ollut ennen varmaaan vaan jotain 10km/viikko, ja kiloja lähti viime kuussa vaivaset 4.5..
saa nähdä mites käy tässä kuussa kun liikuntaa lisätään radikaalisti! - jeppe
laihiksella!! kirjoitti:
mun kilometri määärä on ollut ennen varmaaan vaan jotain 10km/viikko, ja kiloja lähti viime kuussa vaivaset 4.5..
saa nähdä mites käy tässä kuussa kun liikuntaa lisätään radikaalisti!Eiköhän oo hieman tapaus kohtainen että paljonko painoa putoo.Jos syöt oikein ja liikut niin kyllähän ekan kolmen viikon aikana lähtee helposti 5-7kg,mutta ootappas sen jälkeen...ensin lähtee neste ja sitten rasva,ja rasva ei sula tuolla vauhdilla.Puntari ei hirveesti värähdä mutta kyllä se rasva sieltä sulaa.Kun neste on lähteny niin pitäisi lisätä rasitusta jotta myös rasva palaa.Alussa kävelin n:30km ja nyt lisäsin 50-60km viikossa.Ja päälle vatsalihas liikkeet ja punnerrukset.
- Ellen
Minä olen n. 5 kk kävellyt, alussa vähemmän ja lisännyt pikkuhiljaa, nyt kävelen n. 35 km/viikko. Painoa on pudonnut vasta 7 kg. Ei se siis pelkästään lenkkeillen putoa vaan tarvitset myös ruokavaliomuutoksen. Itse koitan muuttaa asioita pikkuhiljaa ja kärsivällisesti niin että minulla olisi sitten viime kädessä normaalipaino ja terveelliset elämäntavat kaikin puolin. Kuurit eivät sovi minulle lainkaan.
Mutta olen jutellut erään liikunnanopettajan kanssa ja hän sanoi että liikunta yksin ei pudota vaan pitää miettiä ruokia myös. Katso vaikka energynetistä eri liikuntamuotoja paljonko kuluttavat ja kuinka paljon kaloreita ruuat ja namit sisältää. 7000 kcal viikkoVAJEELLA pudotat yhden kilon vasta. - kuullostaa
Enpä osaa sanoa ihan tarkkaan, koska oikeastaan pelkällä liikunnalla ei varsinaisesti laihdu, mutta edesauttaa sitä kyllä! Oikea ruokavalio on laihdutuksessa kaiken a ja o.
Mutta tuo 30 km/viikko reipasta kävelyä tai hölkkää on ihan mukavan oloinen määrä ainakin alkuun. Kannattaa myös venytellä usein ja nostella välillä punttejakin (1-3 kertaa viikossa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403711Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333304- 692918
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912760- 351778
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811739- 241589
- 281537
- 291519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231514