Miksi nuo postimyynti kosmetiikkafirmat on nykyisin noinkin suosittuja, ihmettelen? Monikin asuu kaupungissa, mutta tilailee silti esim Oriflamelta tavaraa... milläs ihmeellä testaatte meikin sävyt, parfyymin tuoksun ja eipä noissa esitteissä lue voiteiden koostumustakaan.
Hinta on yllättävän korkea noissa, eiväthän ne ole mitään laatutuotteita.
Postimyynnistä?
10
1307
Vastaukset
- noita
kokeilla, siis esittelijöitä löytyy ja heillä näytteitä ja lisäksi antavat jopa ilmaisia näytteitä niin että kyllä ainakin itse kokeilleena tunnen Oriflamen tuotteet hyviksi, joten rohkeasti vaan yhteyttä esittelijöihin.
- sen
edestä on valmis maksamaan, käytän Mary Kayn ihonhoitosarjaa, mulla on henkilökohtainen ihonhoitokonsultti joka todella huolehtii minusta ja mun ihosta. Kaikki juonteet ovat hävinneet, kasvoni tuntuu ja näyttää niin kauniilta nimenoman tuntuu hyvältä. Ei näpyn näppyä kasvoistani löydy. -Onnellinen-
- laatua vaaditaan
sen kirjoitti:
edestä on valmis maksamaan, käytän Mary Kayn ihonhoitosarjaa, mulla on henkilökohtainen ihonhoitokonsultti joka todella huolehtii minusta ja mun ihosta. Kaikki juonteet ovat hävinneet, kasvoni tuntuu ja näyttää niin kauniilta nimenoman tuntuu hyvältä. Ei näpyn näppyä kasvoistani löydy. -Onnellinen-
Ainoa postimyynti -kosmetiikka sarja, joka on laadukas, on AVON. Kun ostatte kaikenlaisia merkkejä, olkaa tarkkana tehtyjen tutkimusten kanssa. Omat tunnetut tehtaat ja laboratoriot, julkisilla ja virallisilla tutkimuksilla ovat ne ainoat pätevät. Lukekaa ulkolaisia lehtiä ja joskus jopa Subtv:ltä tulee tietoa Avonista. Ja by the way, Avonin esitteessä on sivulla tuoksuesimerkki, josta saa selville minkälaisesta tuoksusta on kyse.
Olen ikikionnellinen, että Avonia saa taas laajan varaston myötä ostaa suomesta, tällainen nelikymppinenkin saa kunnon, siis huom. kunnon tehokkaat tuotteet edullisesti käyttöönsä.
Kuluttajat, vaatikaa muitakin todisteita laadusta kuin pelkän esittelijän kehut!! - sitä mieltä
laatua vaaditaan kirjoitti:
Ainoa postimyynti -kosmetiikka sarja, joka on laadukas, on AVON. Kun ostatte kaikenlaisia merkkejä, olkaa tarkkana tehtyjen tutkimusten kanssa. Omat tunnetut tehtaat ja laboratoriot, julkisilla ja virallisilla tutkimuksilla ovat ne ainoat pätevät. Lukekaa ulkolaisia lehtiä ja joskus jopa Subtv:ltä tulee tietoa Avonista. Ja by the way, Avonin esitteessä on sivulla tuoksuesimerkki, josta saa selville minkälaisesta tuoksusta on kyse.
Olen ikikionnellinen, että Avonia saa taas laajan varaston myötä ostaa suomesta, tällainen nelikymppinenkin saa kunnon, siis huom. kunnon tehokkaat tuotteet edullisesti käyttöönsä.
Kuluttajat, vaatikaa muitakin todisteita laadusta kuin pelkän esittelijän kehut!!Olen sitä mieltä, että tuotteissa ei voi olla niin suuria hintaeroja jossei niissä ole käytetty halvempia aineita, turha puhua maailmanlaajuisesta myynnistä, niin muitakin sarjoja myydään maailmalla tosi paljon ja jos katsoo tukkuhintoja ei kalliinpien sarjojen myyjät ota yhtään enemmän prosentteja itselleen, kuin nämä suoramarkkinointisarjatkaan. Joten raaka-aineissa on se eroavuus.
- Nimetön
sitä mieltä kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että tuotteissa ei voi olla niin suuria hintaeroja jossei niissä ole käytetty halvempia aineita, turha puhua maailmanlaajuisesta myynnistä, niin muitakin sarjoja myydään maailmalla tosi paljon ja jos katsoo tukkuhintoja ei kalliinpien sarjojen myyjät ota yhtään enemmän prosentteja itselleen, kuin nämä suoramarkkinointisarjatkaan. Joten raaka-aineissa on se eroavuus.
Totta puhut! Nimen omaan raaka-aineissa se ero. Itse ostan Avonia ja käyn aina lukemassa netistä raaka-aineet, olen näät valitettavan allerginen monille raaka-aineille. Onneksi voin käyttää juuri Avonia minäkin. Monta kertaa jää jokin uusi tuote kokeilematta vain sen vuoksi, ettei jaksa katsoa ja tutustua läpikotoisin inci-listaan. Avonin tunnen jo opiskeluvuosilta englannissa ollessani ja siksi esim. deodorantin käyttö onnistuu siinä sarjassa.
- boikotoija
Miksi kokeilisin pari koepussia jotain voidetta? Miksi? Kaupat on lähietäisyydellä mistä saan laatutavaraa.
Eikä sitä varmasti huomaisi eroa, jos parina iltana laittaisi jotain mitä vain voidetta, pitäisihän sitä käytellä muutama kk, ennenkuin eron huomaisi. - 40+
laatua vaaditaan kirjoitti:
Kuluttajat, vaatikaa muitakin todisteita laadusta kuin pelkän esittelijän kehut!!Kaikenlaisia kosmetiikkasarjoja olen käytänyt mutta Avonin tuotteet ovat kyllä ylivoimaisia!!
Hinta & Laatu kohdallaan . - eläköön suoramarkkinointi
boikotoija kirjoitti:
Miksi kokeilisin pari koepussia jotain voidetta? Miksi? Kaupat on lähietäisyydellä mistä saan laatutavaraa.
Eikä sitä varmasti huomaisi eroa, jos parina iltana laittaisi jotain mitä vain voidetta, pitäisihän sitä käytellä muutama kk, ennenkuin eron huomaisi.Ihmiset valitsevat yhä useammin suoramarkkinoinnin. Heillä on ikioma edustajansa jonka avulla saa henkilökohtaista opastusta ja saa kokeille tuotteita ja halutessaan vaihtaa tai palauttaa sen toiseen.
Esitteiden avulla on kauppa kotona jossa voi valita haluamansa tuotteen juuri silloin kun on siihen aikaa. Ei tarvitse lähteä kauppoihin pyörimään. Ilmoitus vain edustajalle esim. tekstari, maili tai soitto tai miksipä ei tekisi tilausta itse suoraan nettiin.
Suurin syy kasvuun on se, että laadukkaiden/edullisten tuotteiden saaminen on helppoa kiireiselle nyky naiselle. - sama
eläköön suoramarkkinointi kirjoitti:
Ihmiset valitsevat yhä useammin suoramarkkinoinnin. Heillä on ikioma edustajansa jonka avulla saa henkilökohtaista opastusta ja saa kokeille tuotteita ja halutessaan vaihtaa tai palauttaa sen toiseen.
Esitteiden avulla on kauppa kotona jossa voi valita haluamansa tuotteen juuri silloin kun on siihen aikaa. Ei tarvitse lähteä kauppoihin pyörimään. Ilmoitus vain edustajalle esim. tekstari, maili tai soitto tai miksipä ei tekisi tilausta itse suoraan nettiin.
Suurin syy kasvuun on se, että laadukkaiden/edullisten tuotteiden saaminen on helppoa kiireiselle nyky naiselle.Esitteissä on raaputa pintaa saat tuoksun esiin! Netistä voit käydä katsomassa tuotteista tietoa/raaka-aineista. Miltä näyttäisivät esitteet jos niissä olisi mukana kaikki vaikuttavat aineet eihän niin ole lehtimainoksissakaan jos esim. Anttila tai Emotion tai muut mainostavat meikkejään tai ihonhoitotuotteitaan!!!!
- Rutinoffi
...tutustua ensin johonkin muuhun, kun Oriflameen! Tuotteita on muillakin firmoilla vaikka kuinka ja hinta on kyllä esim. Avonilla tosi kohdallaan laatuun nähden. Sit on vielä Amway, jonka tuotteista en itse suuremmin pidä, mutta joka on kuulemma todella suosittu meikkien toimittaja ja valmistaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558