Olen nyt tapaillut tässä vähän aikaa yhtä miestä... meillä on ollut hauskaa ja juttu on tuntunut toimivan hyvin! Olen kertonut hänelle tunteistani (ihastumisesta häneen jne..) hän kertoi myös olevansa ihastunut minuun.. kaikki olisi siis muuten hyvin mutta nyt hänestä ei ole kuulunut mitään!?=( En oikee ymmärrä miksi... on hyvin mahdollista että sillä on vaan ollut tajuttoman kiireistä (hänet tuntien).. tai sitten sitä ei vaan kiinnosta! =( Hän ei esim. vastaa viesteihini.... Eli kertokaas miehet mitä tää nyt tarkottaa?? Todella rasittavaa elää tässä epätietoisuudessa!!=( Nyt hänestä ei ole kuulunut viikkoon mitään... toivon parasta ja pelkään pahinta =(((((
KERTOKAA MIEHET
12
1486
Vastaukset
- matti meikäläinen
Viikko on liian lyhyt aika pelätä vielä yhtään mitään ;)
Varmasti on kiinnostunut, jos on niin sanonut! - Zifer
Näyttäis kyllä mun näkövinkkelistä, jot pikkusen oot ehkä ruvent tätä kaveria mietityttää. Jot ollako vai jot eikö..? Anna miettii rauhassa, mut liika etäisyys saattaa koituu myös kohtalokses. Tiedä näistä, kohtaa ja kysy niin saat varmuuven! Mut joo ehkä toi viikko on turhan lyhyt aika viel sen kummosempii johtopäätöksii kuitennii tehrä.
- jätetty
Minä ilmoitin viikon jälkeen et tykkään susta ja sain paluu viestinä et niin mäkin susta mut siihen se jääkin, kysy suoraan niin ei tarvitse olla epäilevä. Helpotti hirveesti ku sain viestin eipä tarvitse enää olla epävarma. Tietysti jos kaveri ois ollut fiksu niin olisi kertonut sen tavatessamme eikä faksina.
- ilman sua
..miten on voinut olla??..ei taida välittää susta??
- Helinä*
pitäis sun tietää...ei kuulu mitään ja sitten tulee ilmoitus ettei halua jatkaa. Valitan :(
- selvän ottaa
Jotkut haluu miettiä viikon. Mulle ei sellainen mies sovi. Mä en rupee viikkoo venaileen. Vaikka oltais kuinka alussa, niin mun kans pitää pitää yhteyttä. Jos viikkoon ei kuulu, homma on mun mielestä ohi. Uutta matoa koukkuun! Muuten se hemmo kuvittelee, että mua voi jatkossakin kohdella tolleen - ja siihenhän mä en suostu.
- elä varsinkaan jää odottamaan
No jos ensin ollaan niiiiin tiiviisti yhteydessä...ja mieskin ilmaisee 'mä oon ihastunut sinuunkin.... ja sitten mies alkaa vaan YHT'AKKIA pitää viikon paussia?????? on viikon hiljaa???? eikä vastaa viesteihin ollenkaan???? Niin mieti vähän jooko? sillä on toisia naisia kieroksessa ja toihan on ihan selvä juttu?
Mutta, elä pidä tuollaista käytöstä normaalina kuule että esim . alat uskottaa itsellesi ( ja se sulle,sitten kun jos se soittaa sulle YLI VIIKON päästä,tai viestittää mitä kuuluu?? ) että on MUKA niin paljon kiireitä eli, on niin kiire ettei se kerkiää edes vastaa sulle takaisin OLLENKAAN????? mutta niillä on kyllä aikaa istua vessassa PASKALLA lukea siellä vessassa jotakin lekturia vähintään 15-20 minuuttia??? ja sulle ei vastata!!!!!!!
Hei elä hyväksy tommosta,lähetä sille viesti jossa lukee' have fun take care! terve menoa sullekin vaan! - CARO
Mulle kävi sillälailla, että kolme kuukautta sitten tapasin miehen ja kaksi kuukautta ihastuttiin puolin sun toisin.. Ja kappasvaan sitten kun, kaiken piti olla hyvin ja juuri näitä ihastumsia kyselin, niin täysi hiljaisuus. Sama tarina kun sinun...
Homma eteni sitten niin, että ei vastailtu viesteihin ja jos vastailtiin niin se tapahtui 03.30 pe-la tai la-su välisenä yönä. Ei olla nähty yli kuukauteen, kun miehellä on kiireitä. Terve ja näkemiin.
PS. kehotan, että tänään lähdet liikenteeseen ja sitä ennen kuuntele hyvää musiikkia, juo hyvää viiniä, kirjoita vitutus paperille jne..
PPS. minä tein näin tasan viikko sitten, ja tapasin täydellisimmän miehen mitä olen koskaan ikinä tavannut. Aina on vara valita, kunhan ei jumita!
PPS.Valitettavasti miehet tekee tota tosi paljon ja siihen se sitten jääkin!- piitu
...on se tavallinen tarina, kuin olla ja voi - samat jutut kävin minäkin läpi... Ajanviettäminen yhdessä useamman kerran viikossa, molemminpuoleinen kiinnostus, ihastus ja sitten yhtäkkiä pum! Miehestä ei kuulu mitään, on niin kiire ettei mitään kerkeä *huah* Sitä aina miettii, että miten ihmeessä ihmiset löytää toisensa, kun itsellä vuodesta toiseen tapahtuu tää sama ilmiö... :(
- =(((((((
piitu kirjoitti:
...on se tavallinen tarina, kuin olla ja voi - samat jutut kävin minäkin läpi... Ajanviettäminen yhdessä useamman kerran viikossa, molemminpuoleinen kiinnostus, ihastus ja sitten yhtäkkiä pum! Miehestä ei kuulu mitään, on niin kiire ettei mitään kerkeä *huah* Sitä aina miettii, että miten ihmeessä ihmiset löytää toisensa, kun itsellä vuodesta toiseen tapahtuu tää sama ilmiö... :(
Kiitos vaan vastanneille! Sai vähän jotain osviittaa... mutta vielä kyselisin sellasta että mitä mun nyt sitte kannattais tehdä? Ehkä soittaa vielä kerran ja yrittää jutella? Tai antaa olla..? En tiedä..aika sekasin oon..=(
- hippaheikki
=((((((( kirjoitti:
Kiitos vaan vastanneille! Sai vähän jotain osviittaa... mutta vielä kyselisin sellasta että mitä mun nyt sitte kannattais tehdä? Ehkä soittaa vielä kerran ja yrittää jutella? Tai antaa olla..? En tiedä..aika sekasin oon..=(
mikä on juttunne tausta, mutta sanoisin että anna olla ! jos mies ei ota yhteyttä niin hän ei sitä silloin halua. naiset usein haluaa jutella ja setviä asioita, mikä on tavallaan ihan hyvä, mutta ei sovi useiden miesten kalloon. itse olen sen sortin mies että haluan selvittää asiat, ja osaan sanoa mitä haluan, mutta väittäisin että suuri osa meistä antaa sitten olla vaan jos ei kiinnosta ...
valitettavasti ! - piitu
hippaheikki kirjoitti:
mikä on juttunne tausta, mutta sanoisin että anna olla ! jos mies ei ota yhteyttä niin hän ei sitä silloin halua. naiset usein haluaa jutella ja setviä asioita, mikä on tavallaan ihan hyvä, mutta ei sovi useiden miesten kalloon. itse olen sen sortin mies että haluan selvittää asiat, ja osaan sanoa mitä haluan, mutta väittäisin että suuri osa meistä antaa sitten olla vaan jos ei kiinnosta ...
valitettavasti !...mä oon kokeillu sekä soittaa ja selvittää, muka selvisikin sekä sitten hiljaisuutta,jonka jälkeen mies otti yhteyttä ja kyseli kuulumisia vaikka muuten oli suht välinpitämätön. Sama lopputulos; haluaa nähdä, ei ole unohtanut (aika vaan on nyt kiireinen ja monta asiaa painaa päälle..) Hohoijaa. Että ota nyt sitten selvää.
Eli selvitä kysymällä, saat jonkun vastauksen, joka ei sitten kuitenkaan välttämättä kerro mitään tai jätä selvittämättä ja sitten saat vastauksen joka ei sittenkään kerro mitään tai jotain - vaikeeta. Ja kun jokainen on yksilö oli nainen tai mies ei oikeesti tiedä miten toimia vai toimiako ollenkaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593