Lyhyt tukka naisilla - miksi?

Mies mustien lasien takaa

Miksi naiset haluavat leikata ihanat hiuksensa lyhyiksi, kun moni mies pitää pitkiä hiuksia naisellisina ja ihanina? Miksi viimeistään kolmenkympin tienoilla pitää olla kynitty?

49

24531

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesmoinen

      Itsekkään en pidä kauniina ja naisellisena ns.poikahiuksia, hyvin harvoille ne sopii. luvattoman paljon näkee todella luotaantyöntävän näköisiä lyhytukkia, näkee niin paljon parikymppisiä kauniita tyttöjä, jotka itseään on hiusten lyhentämisellä vanhentaneet vähintään!! kymmenellä vuodella. varmasti naisilla meistä miehistäkin on samanlaisia ajatuksia, mutta silti. naisella kuuluu olla pitkät, vähintään olkapäille ylettyvät.

      • aijaavainiin

        ja sinäkö sen määrität miltä naisten kuuluu näyttää? kasva hei aikuiseks, lapsellinen pintaliitäjä!


      • miesmoinen
        aijaavainiin kirjoitti:

        ja sinäkö sen määrität miltä naisten kuuluu näyttää? kasva hei aikuiseks, lapsellinen pintaliitäjä!

        jopas jopas siellä, joku otti nokkiinsa kun suoraan oman mielipiteensä ilmaisee =) no enpä ylläty kun kyseessä on kritisointia naisten ulkonäön suhteen ;)
        ei se suinkaan aina ole pintaliitäjän tai lapsellisuuden merkki!


      • Anonyymi
        aijaavainiin kirjoitti:

        ja sinäkö sen määrität miltä naisten kuuluu näyttää? kasva hei aikuiseks, lapsellinen pintaliitäjä!

        Taidat itse olla lyhyt hiuksien nainen tai todella iso simp jos olet "mies". Jos sinulla ei ole lyhyitä hiuksia niin suosittelen sinua leikkaamaan sopii vallan mainiosti luonteeseenne. Vielä muistuta sinua aina pyytämään managerin paikalle jos et saa ruoka-annostasi alle minuutissa tai ihan huviksesi ihansama mulle tai muille vitun ärsyttävää se olisi jokatapauksessa.


    • yhden

      vastauksen:

      Pitkään olin pitkähiuksinen. Epämääräiset miehet roikkui kannoilla, kivat ja komeat ei juurikaan. Itse sai yrittää. Miehet piti bimbona.

      Nyt kun on hiukset kynitty, tosin edelleen hieman -naisellisesti, KELPAAN ja olen jopa uskottava. Pitkillä hiuksilla mut luokiteltiin samanlaiseksi kuin muut ... ja lutkaksi.

      Ei auttanut itku markkinoilla. Eikä muukaan.

      Toinen koskee sitä että raha ei riitä kampaajaan: leikkaukseen ja väriin. Pitkät kauniit hiukset kun tarvii kevennystä ja mallia, muuten voi olla raskaan ja epäsiistin oloiset. Eli itse leikaten.

      Joskus ruma kelpaa paremmin, ja sisäinen kauneus tulee esiin. Ei ihmissuhteet oikein kummemmaksi muutu oli pitkät tai lyhyet hiukset mitä olen huomannut.

      Tosin ei kaikilla näin ja onhan niitä kamalia kynittyjä nähty, huh. Jokainen on yksilö

      • mmmis

        Ruma lyhythiuksinen nainen on samanlainen kuin lihava, niitä uskalletaan lähestyä baareissa, koska mies pitää niitä alempitasoisina, ja luulee, että kun on niin ruma naama niin minäkin kelpaan sille. Eli helppo pano.

        Kaunista, pitkähiuksista, missinäköistä naista miehet evät uskalla niin helposti lähestyä, ainoastaan korkeatasoiset urokset uskaltavat.


      • Jo harmaahapsi

        Parikymppisenä minulla oli pitkät vaalennetut hiukset, enkä koskaan ole ollut niin onneton kuin silloin.

        Päästin ensin hiukseni luonnollisen värisiksi, ja myöhemmin leikkasin ne. Sitten vasta minusta tuli todesta otettava.


    • ollut lyhyt

      tukka ja silti vientiä ollut erittäin hyvin...pidän lyhyestä tukasta ja en pidä hiusmallia miellyttääkseni miehiä vaan itseäni ;)

      • elää

        vain miellyttääkseen miehiä? ite olen lyhyttukkainen, mulle ei sopis pitkät hiukset enkä niistä itselläni pitäiskään ja silti olen avioliitossa unelmieni miehen kanssa, ei ollut mitään ongelmia aikoinaan lyhyttukkaisuuteni takia kun alettiin seurustelemaan. Jos valkkaat naisen vain hiusten pituuden perusteella, voin kuvitella kuinka köyhää sun sielunelämäs onkaan..


      • jeejee
        elää kirjoitti:

        vain miellyttääkseen miehiä? ite olen lyhyttukkainen, mulle ei sopis pitkät hiukset enkä niistä itselläni pitäiskään ja silti olen avioliitossa unelmieni miehen kanssa, ei ollut mitään ongelmia aikoinaan lyhyttukkaisuuteni takia kun alettiin seurustelemaan. Jos valkkaat naisen vain hiusten pituuden perusteella, voin kuvitella kuinka köyhää sun sielunelämäs onkaan..

        Itsellä on sen verran ohuet hiukset, että pidempinä ne näyttäis ihan ruikuilta! Joskus yritin epätoivoisesti kasvattaa, mutta ne makas aina päätä myöten, eikä saanut laitettua mitenkään! Sen takia tukkani on ja pysyy lyhyenä!


    • vaikuttavat asiaan

      Eli olen niitä naisia, joille sopivat lyhyet hiukset. Ja jos muistelen elämääni taaksepäin, niin hyvin lyhyillä hiuksilla on ollut vientiä.

    • kerran, vähän aikaa yhen likan kans, en muista mikä sairaus hänellä oli, vai oliko lääke mitä käytti, (ei seurusteltu niin pitkään et muistaisin)aiheutti semmosen pikku jutun et hän oli täysin kalju, kun hän lähti johonkin kodistaan hänellä ili peruukki, mutta kotonaan hän oli ilman sitä, ja oi että hän oli KAUNIS kaljuna, joillekkin naisille kaljuus ei sovi, joillekkin sopii, ja joillekkin sopii lyhyet hiukset a´la Suvi-Anne Siimes.

    • ketä kiinnostaa

      Ehkä naiset leikkaavat tukkansa siksi, että suurimmalle osalle naisista on paskan hailee, mitä mieltä joku nuijaäijä on heidän tukkansa tyylistä. ja jos sattuu pitämään lyhyestä tukasta, niin se on ihan ihmisen oma asia.

      Ymmärrätkö?

      • nainen, pitkä tukka

        Ja tiedän kyllä moonta moonta miestäkin kenen tukkatyylistä voisi valittaa. Esim. miehet joilla on pitkä ohut liuhuletti, kaljut miehet joille se ei sovi, vaan näyttävät venäläisiltä katupojilta, jenkkisiili (keräilyharvinaisuus), pimppitukka, klassinen virhe eli ridge-kampaus ja monellä värillä raidoitettu hiusmalli tukka.. Näistä kun miehet pääsette eroon, niin sitten vasta voidaan alkaa keskustella lyhyen tukan rumuudesta.

        Tällaista rumaa haaskaako helppo lähestyä baarissa?

        http://adorocinema.cidadeinternet.com.br/personalidades/atores/winona-ryder/winona-ryder04.jpg

        Miesten tyyli-ikoni:

        http://wackyiraqi.com/news/2002/traficant_zoom_files/mdf10582.jpg


      • mmis

        mitä naiset ajattelee, siksi käyn suihkussa kerran viikossa, ja sukatkin vaihdan vain kun rekkiä tulee.


      • naisesta?
        nainen, pitkä tukka kirjoitti:

        Ja tiedän kyllä moonta moonta miestäkin kenen tukkatyylistä voisi valittaa. Esim. miehet joilla on pitkä ohut liuhuletti, kaljut miehet joille se ei sovi, vaan näyttävät venäläisiltä katupojilta, jenkkisiili (keräilyharvinaisuus), pimppitukka, klassinen virhe eli ridge-kampaus ja monellä värillä raidoitettu hiusmalli tukka.. Näistä kun miehet pääsette eroon, niin sitten vasta voidaan alkaa keskustella lyhyen tukan rumuudesta.

        Tällaista rumaa haaskaako helppo lähestyä baarissa?

        http://adorocinema.cidadeinternet.com.br/personalidades/atores/winona-ryder/winona-ryder04.jpg

        Miesten tyyli-ikoni:

        http://wackyiraqi.com/news/2002/traficant_zoom_files/mdf10582.jpg

        1. Nainen on laiska, eikä jaksa huolehtia edes omasta ulkonäöstä

        2. Nainen on kaljuuntumassa, siksi lyhyt tukka.

        3. Nainen on feministipaska


      • jälleen
        naisesta? kirjoitti:

        1. Nainen on laiska, eikä jaksa huolehtia edes omasta ulkonäöstä

        2. Nainen on kaljuuntumassa, siksi lyhyt tukka.

        3. Nainen on feministipaska

        Mä olen laiska feministipaska ja silti mulla on pitkät hiukset. Ja ihan vaan siksi että tykkään itse olla niissä.


      • hmmm
        naisesta? kirjoitti:

        1. Nainen on laiska, eikä jaksa huolehtia edes omasta ulkonäöstä

        2. Nainen on kaljuuntumassa, siksi lyhyt tukka.

        3. Nainen on feministipaska

        http://www.sharonstonesscar.com/images/ss21.jpg

        Huomaa, että naisten hiuksista valittajat ovat jotenkin henkisesti jälkeenjääneitä.


      • oma mielipide

      • mmmies

      • äly hoi
        naisesta? kirjoitti:

        1. Nainen on laiska, eikä jaksa huolehtia edes omasta ulkonäöstä

        2. Nainen on kaljuuntumassa, siksi lyhyt tukka.

        3. Nainen on feministipaska

        -lyhyt tukka vaatii kampaajalla käyntiä
        useimmin kuin pitkä tukka.
        -lyhyt tukka kertoo että omistajallaan on enemmän
        itseluottamusta ja uskallusta olla oma itsensä
        -lyhyt tukka nuorentaa monia
        -lyhyt tukka sopii pienelle naiselle paremmin kuin pitkä tukka
        -Miehellä pitkä tukka on sen sijaan upea!!!!


    • on aina ollut

      pitkät hiukset.Tällä hetkellä tuonne melkein vyötärölle asti olevat.Hiukseni ovat tummat ja tavallista suomalaista hiusta paksummat ja erittäin kiiltävät ja hyväkuntoiset.
      Mummovainaani sanoi aina että naiselle hiukset ovat kruunu.Erittäin upean näköisiä lyhyitä hiuksia naisilla näkyy myöskin, kun vain malli ja väri passaa ko. henkilölle.Ollaan kaikki ylpeitä omasta "kuontalostamme".
      En tajua miksi miehet ihannoi täällä pitkiä hiuksia, kun itse olen kokenut että ei sillä tunnu olevan mitään merkitystä tuossa "miehen" saannissa??

    • miesmoinen

      itse omassa kommentissa en suinkaan ihannoi pitkiä hiuksia, ihan oma makuni kyseessä vain. Kannoin vain korteni kekoon ko.aiheesta.
      Eikä tuo ensimmäinenkään viesti mielestäni ole ihannointia...

    • Uranainen

      Minäkin pidän pitkistä hiuksista, mutta työpaikan muut naiset katsoisivat kieroon pitkää tukkaa, ja kohta saisi myös kuulla, että se on epäsiisti.

      • työkaverit

        Nämä kaljuuntuvat työkaverisi ovat yksinkertaisesti kateellisia, joten älä välitä niistä.


    • ajattele vähän

      Ei ne pitkät hiukset kaikille edes passaa.Itsekin haluaisin pitkät hiukset,mutta kasvojen malliin käy paremmin lyhyet.Monet naiset näyttäisivät nuoremmilta,jos he raskisivat leikata pitkät hiuksensa johonkin tyylikkääseen,lyhyeen malliin.Kannattaa kysyä kampaajalta hieman vinkkejä!!!Ei se tarvitse olla "kynitty"....Leikkautin lyhyet hiukset,kun sain vauvan,käytännöllisyys syistä.

    • Malla

      Siis siitäkö se kiikastaakin jos ei löydy miestä, että on vääränlainen hiusmalli??? Mä tiiän kuule lukuisia lyhythiuksisia naisia jotka on jopa onnellisesti naimisissa ja perheenäitejä, että ei siinä paljon tukan pituutta oo mittailtu. Ja jos hiukset vaan pukee kyseistä henkilöä, niin voiko sillä oikeasti muka olla miehelle noin suurta väliä, en jaksa uskoa... Olen toki kuullut, että miehet yleisesti ottaen tykkää enempi pitkistä kun lyhyistä hiuksista naisilla, mutta jos mies hiusten pituuden perusteella rupeaa esim. elämänkumppania valkkaamaan, niin on kyllä harvinaisen lapsellinen, pinnallinen ja keskenkasvuinen mies. Anteeksi nyt vaan, jos kolahti omaan nilkkaan... Niin, ja ite ainakin pidän sellaisia hiuksia jotka itteeni eniten miellyttää, aivan yks hailee mitä joku mies niistä ajattelee. Jos ei tykkää niin antaa olla tykkäämättä, tuskin mä siinä kauheasti menetän...

      • -halleluja-

        katsokaa halle berryä ja sitten vasta väitelkää, että lyhythiuksiset naiset ois rumia.

        kauniit kasvot eivät pitkiä hiuksia kaipaa!


      • hyi saatana
        -halleluja- kirjoitti:

        katsokaa halle berryä ja sitten vasta väitelkää, että lyhythiuksiset naiset ois rumia.

        kauniit kasvot eivät pitkiä hiuksia kaipaa!

        Phoebe Halliwellilla oli tosi kaunis pitkä tukka, mutta sitten leikkasi sen, ja hyi saatana, ei sitä sarja enää voi edes katsoa. Tuntuu ettei ainoastaan ulkonäkö on kärsinyt vaan myös luonnekin. Ei ihme että katsojaluvut ovat pudonneet.


      • pikku.nainen
        -halleluja- kirjoitti:

        katsokaa halle berryä ja sitten vasta väitelkää, että lyhythiuksiset naiset ois rumia.

        kauniit kasvot eivät pitkiä hiuksia kaipaa!

        nyt ei ehkä ole mikään hyvä vertailuesimerkki. Hän näyttäisi todennäköisesti jopa lattiamoppi päässä hyvältä.

        Aivan toisin tällainen suomalainen naistyyppi hentoine hiuksineen. Sanotaan, että lasten suusta kuulee totuuden? "Äiti, sä näytät aamuisin aivan Rölliltä".


    • lyhythiuksinen

      Olen pitänyt lyhyttä hiusmallia nyt reilun vuoden. Hiukset katkaistiin, kun ne ylsivät yli puolen selän. Kasvatin hiukseni lyhyestä mallista. Kampaajani ei suostunut toivomukseni huolimatta leikkaamaan lyhyttä hiusta siksi, että hänen mielestään se olisi ollut liian radikaali ratkaisu hiusmallilleni, mutta pidin pääni ja vaihdoin kampaajaa...

      Lyhyt tukka: helpompi, sopii kiireiseen elämäntyyliini, sopii kasvoilleni paremmin, kuivaa nopeammin usein pestessä, laittaminen ei vie aikaa (sitä paitsi pitkät hiukseni olivat usein vain ponnarilla), saa monipuolisemman kampauksen jne...


      Ja mitä olen miesten mielipiteistä huomannut...Poikamaisempi on jostain syystä halutumpi. Naiselllisuutta voi korostaa muilla tavoin, kuten kengän koroilla tai kynsillä. Kyllä se tässäkin on se kokonaisuus, ei vain hiukset...

      Että semmosta.

      T: nim. merk. siimes-tukka rulettaa

      • olet siis...

      • minnie_z
        olet siis... kirjoitti:

        >Lyhyt tukka: helpompi, sopii kiireiseen elämäntyyliini,

        Eli kuuluut kategorian 1.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=1500000000000093&posting=22000000014036951

        >Poikamaisempi on jostain syystä halutumpi.

        Tämäkin oli selitetty vähän ylempänä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=1500000000000093&posting=22000000014022248

        No just joo mitä juttuu taas. Nainen ei oo kyllä yhtäää rupempi vaikka ois lyhythiuksinen.Toisille s
        opii paremmin sitä paitsi lyhyet hiukset ku pitkät se on niin kasvonpiirteistä ja persoonallisuudesta kiinni mikä sopii kenellekin..itse omaan kyllä pitkät hiukset mutta voisin kyllä leikata ne lyhyekski mutta itsestäni tuntuu et pitemmät hiukset on toisaalta helpompi laittaa ku ne voi vaan laittaa ponnarille eikä tarvi vähän väliä käyä kampaajal leikkuuttamas niitä.Mutta joka tapuksessa naisen seksikkyys ei ole hiuksista kiinni.


      • grasa
        minnie_z kirjoitti:

        No just joo mitä juttuu taas. Nainen ei oo kyllä yhtäää rupempi vaikka ois lyhythiuksinen.Toisille s
        opii paremmin sitä paitsi lyhyet hiukset ku pitkät se on niin kasvonpiirteistä ja persoonallisuudesta kiinni mikä sopii kenellekin..itse omaan kyllä pitkät hiukset mutta voisin kyllä leikata ne lyhyekski mutta itsestäni tuntuu et pitemmät hiukset on toisaalta helpompi laittaa ku ne voi vaan laittaa ponnarille eikä tarvi vähän väliä käyä kampaajal leikkuuttamas niitä.Mutta joka tapuksessa naisen seksikkyys ei ole hiuksista kiinni.

        enpä olisi uskonut että kun etsin kuvia hiusmalleista, törmään tällaiseen keskusteluun... olen ylihuomenna menossa kampaajalle ja ajattelinpa kolmekymppisten kunniaksi leikata hiukset lyhyeksi ja kaikki tunnusmerkit sopii, välinpitämättömyys itsestäni, laiskuus laittaa hiuksia ja en enää jaksa yhtään hyvin koulutettua miestä baarissa yrittämässä... huh huh mitä juttuja.

        mitenköhän nyt olisi, mulla aina ollut pitkät hiukset ja ne ovat nukkumisen lisäksi kaksi päivää vuodessa auki, kannattavaa... turhaa shampoon tuhlausta, vois ajatella leikkauksen syyksi, vai leikkaiskohan sittenkään, kun siihen liittyy näin paljon kaikenlaista mitä en ole pohdinnoissani osannut ottaa huomioon ;)


    • Anonyymi

      Toi on vähän samanlainen kysymys kun että miksi mies haluaa kasvattaa kokoparran ja kieltäytyy esim käyttämästä pukua tai tykkää ajaa paksut hiuksensa pois. Kokee että on oma itsensä näin, ehkä löytää pelkistetymmästä tyylistä enemmän itseään. Lyhythiuksiset naiset ovat mielestäni erittäin kauniita, jos ovat muutenkin omalaatuisempia eivätkä seuraa seuraa mitään "yleismallia".

      • Anonyymi

        😂😂😂


    • Anonyymi

      Täyspitkät hiukset niin naisilla kuin miehillä kertoo alkuperäisten amerikkalaisten mukaan siitä, että henkilö haluaa pitää intuitioantenninsa kunnossa. Itsekin koen pitkät hiukset hengellisinä sen lisäksi, että ne ovat kauniit/komeat.

      • Anonyymi

        Eiköhän sitä jokainen tee miten itse haluaa. Niin kuuluisi ainakin. Ne on vain loppujenlopuksi vain hiukset, mitä tekee kunnon haloota jostain hiuksista. Toki monet naiset ja myös jotkut miehet niitä haluavat laittaa ja pitää pitkänä ja kihartaa jne, mutta ihmistä ja luonnetta se katsoo. Esimerkkinä osa meistä ihmisistä laittaa rahaa mielummi autoihin kun taas jotkut hiuspidennyksii jne.

        Sanot kommentillasi että hiukset ovat kauniit vain pitkänä? Et nyt ihan kirjaimellisesti mutta aika lailla. Ne on hiukset, ja ne on sen pituset kuin on. Toinen, eikö henkilö voi olla ”hengellinen” ilman pitkiä hiuksia? Kasvappa vähän jooko. Hiukset ovat kauniit myös lyhyenä. Ja sitä paitsi kauneus tulee sisältä päin. Sun kauneutesi rakas ei kovin loista.

        Mielipiteeni vain tämä; hiukset ovat taakka jos ne ovat pitkät ja samalla ärsyttävät. Paljon helpommalla pääsee kun on lyhyet rennompi ja vapaampi olo kun ei ole sitä hiustaakkaa. Mihin sitä hiuksia tarvii edes?? > kampauksiin? Haha. Etkö ole kaunis ilman pitkiä hiuksia vai etkö pärjäisi lyhyellä tukalla? Kaikki on kiinni itsetunnosta. Jos vastaus on ei, itsetuntoa ja arvostusta itseä kohtaan kannattaisi hieman parannella, jotta pidät itseäsi kauniina ilman pitkää tukkaa.

        Mielestäni naiset ovat todella tarkkoja hiuksien suhteen ja värkkäävät niitä helvet*n paljon (on myös miehiä) toisin sanoe se harja on koko aja kädessä tai sit kädellä pitää laitata hiuksia paremmaks, en mä niinku jaksa edes ymmärtää miks pitää särkkiä koko aja sitä tukkaa tai naamaa tai sit sitä puhelinta. Melko pissikseksi menee touhu.. no mutta jokainen tyylillänsä.

        Nimimerkillä; Toivottavasti jokainen uskaltaa olla oma itsensä ja tehdä kuten itse haluaa.


      • Anonyymi

        Vitti vedä kädee hintti


    • Anonyymi

      Totta, naisten hiusten pituuteen tuijottaminen on ihan yhtä tyhmää kuin miesten pituuden arvostaminen.

      • Anonyymi

        Pituudellakaan ei ole mitään väliä, sille kun ei itse voi mitään. Geenit ne siihen pituuteesi vaikuttaa. Sekin on tyhmää, jos sanotaan ja kun moni sanookin, että ”etkö ole hieman pitkä naiseksi” vai jotain tän tyylistä ”eikö tuo ole hieman liikaa naiseksi” hirveetä sukupuoli ajattelua.


    • Kommentoin jo yhessä ketjussa tätä samaa, mutta laitanpa vielä tähänkin jotain.

      Audrey Hepburn lyhyillä hiuksilla:
      https://fi.pinterest.com/lucyhul/audrey-hepburn-pixie-haircuts/

      Mia Farrow:
      https://www.pinterest.ie/dianekeevans/mia-farrow-pixie/

      Halle Berry:
      https://fi.pinterest.com/pin/478789004129535583/

      Prinsessa Diana:
      https://fi.pinterest.com/pin/436567757624243220/

      Emma Watson ja muita naisia, joilla on tai ollut lyhyt tukka:
      https://www.pinterest.cl/pin/24910604171579658/

      Jokainen voi itse muodostaa näistä oman mielipiteensä, mutta minusta lyhyt tukka sopii näille kuvien naisille.

      • Anonyymi

        Tuolla berryllä oli jossain pitkät hiukset ja eih. Vaikea kuvitella noilla muillakaan pitkää lettiä. Tuli vielä mieleen se takavuosien pikajuoksijatar... C. Arron.. - cu-*olutta*


    • Anonyymi

      Ihan enemmän kun tarpeeksi niistä vääränlaisistä miehistä, ketkä katsovat naista vaan ulkoisen muodon vuoksi. Kun hiukset olivat pitkiä, päivittäin kuhisi miehiä ympärillä. Ja vääränlaisillä takaa- ajatuksilla. Tukka tuli leikattu sen takia lyhkäiseksi ja- tadaa- 10 vuottaa rauhaa maan päällää. Yhtainuttakaan miestä ei ole lähentellyt. Säästyin pinnalisistä miehistä ja voin rauhassa elää omaa elämää- ja löytää miehen, kuka näkee pintaa syvemmälle ja myös osaa arvostaa sitä niin, että rakastaa luonnettaa dnemmän kun ulkonäköä ja osaa olla uskollinen. Eliminöin pinnalliset miehet, siksi hiukset ovat lyhkäiset.

    • Anonyymi

      Kuka haluaa kuka ei, pohjoismainen trendi.
      Itse vaikka olen jo vanhempi niin pitkät hiukset omaan. Ja ei minun kohteluni ole koskaan hiusten pituudesta ollut kiinni. Persoona ratkaisee.
      Pitkät hiukset saa tarvittaessa nutturalle. Tai muihin kampauksiin laitettua.
      Ilmeisesti osalla naisista lyhyet hiukset tuovat ympäristössä auktoriteettia heille jos persoona on muuten ontto tai vaisu.

    • Anonyymi

      ei "pitkät hiukset", vaan PIDEMMÄT, kuin miehillä.

    • Anonyymi

      Monilla suomalaisilla naisilla hiukset ohenee vanhetessa ihan niin kuin monella miehelläkin ja kun maan vetovoima väkisinki "vetää" kasvoja alaspäin, varsinki vapaana olevat hiukset vanhentaa entisestään.

    • Anonyymi

      Mitä se sulle kuuluu?

    • Anonyymi

      käännän pään ja katson pitempi tukkasia vähäintään 5-10cm

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe