Naurettavaa

metallicgirl

Olin matkalla koulusta kotiin,kun juna-asemalla istui ihan massapopulaan kuuluva poikaa. Huomattuaan minut hän alkoi täysillä huudattamaan CoB:tä niin, että koko asema kuuli sen. Hän yritti selvästi päteä,koska jopa seuraili tiuhaan tekemisiäni ja junaan päästyäni tuli pakolla lähistölle soittamaan taas täysillä musiikkiaan,minä nauroin vain mokomalle pellelle.. ei meille tarvii tulla pätemään .... meitä ei kiinnosta...

16

3743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai että oikein "ihan massapopulaan kuuluva poika"...

    • asd

      hohhoijaa...Minkähänlaista porukkaa sä tarkotat tällä "massapopulaatiolla"? Tuosta sun tekstistä saa sellaisen kuvan, että olet OMASTA mielestäsi joku tru3 h3v4ri jolle ei tartte tulla esittään mitään. Osuinko oikeaan? Jatko kysymyksenä; minkälainen on true hevari SINUN mielestäsi?

      Kävin lukemassa noita sun aikaisempia foorumi kirjoituksia ja siellä olet puhunut hienoista asioista, kuten esim. ennakkoluuloista...Sulla ei taida olla mitään käsitystä koko sanasta, kun sulla noita ennakkoluuloja tuntuu olevan. Jokainen voi käydä itse toteamassa kyseisen henkilön aikaisemmista foorumi kirjoituksista kenellä niitä ennakkoluuloja onkaan.

      Ja mitä tulee siihen kaveriin, joka soitti sinulle CoB:tä. Kävikö mielessäsi että hän ehkä yritti omalla tavallaan iskeä sinua?

    • ootko palikka vai muuten va...

      Ensinnäkin eikös täällä ois tarkotus keskustella kotimaisesta metallimusiikista ketään ei yksinkertaisesti kiinnosta tällaset jutut. Eli pikku vinkki: jätä nää vähemmälle

    • "meitä ei kiinnosta...

      Säälittävä teinihevari yrittää päteä xD Ps. Kannattaisi opetella meikkaamaan, vaikka oletkin tosi true-hevari niin tuollainen "pesukarhu-look" ei ole kauhean sexyn näköistä. xD

      • On puuttua toisten ihmisten ulkonäkö tai muihin yksityisiin asioihin. Jos sinulla on vara arvostella muita, pistäppä se oma kaunis naamasi näkyviin.
        Minulla voi olla erimielipide kuin tämän topicin aloittajalla, mutta sen verran "aikuinen" etten käy morkkaamaan ketään.


    • noita

      ... sun aikasempia kirjotusii

      "Miksi wannabet hakee meiltä huomiota yrittämällä olla niinkuin me,vaikka ne ei siihen pysty? ei meiltä saa mitään positiivista huomioo leikkimällä samanlaista.Wannabet ei useinkaa tiiä meistä yhtikäs mitään,eikä osaa ees käyttäytyy."

      "Miksi meitä hevareita syrjitään ja haukutaan jotenki alikehittyneiksi? "

      "se on se metalli sitä maailman parasta ja hienointa musiikkia,jota vain harva tajuaakaa...Parempi ku ei oo massaa ja kuuntele mitää säälittävää paskaa rappii... "

      on sullakin elämä.. Kuulostaapa vähän siltä että joku WannaBe-hevari on taas päöässy vauhtii..

    • aloittaja

      olla aika tyhmä.opettele edes meikkaan tai jätä noi meikit kokonáan pois.

    • oot

      naurettava

    • hullu

      Ei täällä meilläpäin tommosia..eihän täällä edes junat kulje..ja nuoriso huudattaa autostereoistaan joskus kesäsin vaan jottain ihme discohumppaa tai räppiä..että näin meillä!

    • minäkin...

      nyt sitten "massapopulaa" vai mihinkä kategoriaan sitten kuulun kun olen kuunnellut koko ikäni metallia mutta en käytä esim.mustia vaatteita,enkä esim.meikkaa itseäni pesukarhun näköiseksi.Kun sinä olet niin "true-hevari" ja haluat laittaa kaikki ihmiset johonkin kategoriaan,niin kerropa viisaampana,mikä minä sitten olen.Että kaikki mustiin vaatteisiin pukeutujat on sitten "teitä"?

    • Nuo saatanan lökäpöksy-teini-kovis-bodom-jauhau-"luulenolevanihevari"-tyypit
      totaalisesti.

      Koettu monet kerrat kun tulevat ja yrittävät päteä
      Bodomilla ja Cradle of Filthillä ja kertovat
      minulle että ne ovat oikeata ja pahaa metallia.
      Haha

      • sfadfadfh

        olet hevari vai ?.....


      • 98758
        sfadfadfh kirjoitti:

        olet hevari vai ?.....

        Ei uskois että oot 18, vaikutat joltain 12-vuotiaalta pikkulapselta, joka yrittää saada huomiota. Voi, voi..


      • TOTCFUARTD

        No joo... Sen kummemmin Bodomia tai Filthiä kommentoimatta kysyn: Eikös tärkeintä ole kuitenkin se, että kasvava nuoriso (tai ainakin osa heistä) kuuntelee jotain muuta kuin listaskeidaa tai muuta antimusiikkia?


    • nuari

      Miksis toiset yrittää kuuntelemalla metallia ja pukeutumalla mustiin olla jotenkin "kovia". Miksei metallia voi kuunnella kuka vaan? Itse kuuntelen metallia, mutta sen takia että se on niin hyvää musiikkia. Kuuntelen myös muutakin musiikkia. Joillakin on myös se käsitys että ei voi kuunnella muuta jos kuuntelee metallia. Itse pukeudun joskus mustaan huppariin ja joskus saatan käyttää vaikka kauluspaitaa. Mikä nyt milloinkin tuntuu hyvältä. No mut toi on tota nuoruutta. Itsekin nuori mut ehkä kasvanu pahimman vaiheen yli.

    • johnjv

      no eikös me kaikki olla oltu nuoria joskus aikoinaan? :D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2780
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      211
      1789
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1492
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1241
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      963
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      77
      865
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      750
    Aihe