pinnallisuus

tuumailijamies

Jep elikä kuinkakohan moni kirjoittaa deittihakemukseen nää perusjutut.. eli minkälaista ihmistä ulkonäöllisesti etsitään? Heti tulee nää normi jutut jotka ainakaan mua ei kiinnosta pätkääkään. Tulee heti mieleen että aha en täytä ulkonäkökriteerejä vaikka ihan jees näkönen oonkin joten siirryn seuraavaan. Jos ihmiset olis enemmän persoonallisempia eikä olis heti niitä ulkonäkövaatimuksia niin sitähän vois löytää vaikka minkälaisen helmen. Ottaa vaan kovasti päähän se pinnallisuus joka tosissaan huokuu yleensä ilmoituksista. Oon vastannut ja oon laittanut hakemuksia ja ihan hyvännäköistä seuraa on löytynyt eikä niistä oo huokunut se typerä pinnallisuus. Ja no vielä se että ei sitä koskaan tiedä minkälaiseen ihmiseen ihastuu.

7

1435

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvinmenee

.........

• Ellimelli

Et voi vaatia,että pinnalliset ihmiset lopettaisivat pinnallisuutensa sinun vaatimuksestasi, joten ole iloinen, että heidät on helppo karsia ilmoitustensa perusteella ja voit keskittyä vain ilmoittajiin, joista löydät merkkejä muidenkin asioiden arvostuksesta.

Tämähän pelkästään säästää vaivojasi, kun pinnalliset karsiutuvat heti pois. Mitä ihmettä oikein valitat?

• tuumailijamies

No tuolta kantilta asiaa katsottuna oikeassa oot. Ehkä turhaan valitan, mutta jotenkin se vaan ottaa päähän välillä. Tulee mieleen vaan ärsyttävät bimbot sellasista. Mä kun vaan oon tämmönen romantikkomies.

• Neito

Mua kypsyttää pinnalliset ihmiset. Kunpa vaan ne pystyis jotenkin erottamaan normaaleista.

Olen itse ihan normaalin näköinen nainen, vartaloltani en ole hoikka, vaan enemmänkin muodokas. En silti katsoisi olevani mitenkään liian ylipainoinen. Kurvit on kohdallaan ja minua on usein kehuttu kauniiksi. Vieraskirjani on täynnä (tai oli, poistin ne) kehuja ulkonäöstäni, baareissa en ole koskaan viettänyt iltaa niin ettei olisi ollut seuraa tarjolla. Silti, en ole itse pinnallinen ihminen. Haluan itselleni tavallisen näköisen miehen, mulle sisin merkkaa enemmän kuin ulkoinen olemus.

No, kirjoittelin tuossa aika kauan yhden miehen kanssa. Ulkonäöltään ei ollut mitenkään mister finland tyyppiä, mutta luonteeltaan ja jutuiltaan kolahti muhun. En voi sanoa ihastuneeni, mutta viihdyin kanssaan. Mutta, kun tapasimme, katseestaan huomasi selvästi, etten ollut sellainen kuin hän oli kuvitellut. Vaikka siis on nähnyt kuviani jne. Käytös oli suoraan sanottuna törkeää, paha maku jäi tuosta pitkäksi aikaa. Profiilissaan ilmoittaa etsivänsä _hoikkaa_ naista ja ilmeiesti minä en sitä sitten ollut.

Mutta, pointtini siis oli se, että vaikka tapaamisen jälkeen hän ei sen enempää musta ois halunnutkaan, niin olisi ollut kohteliasta edes pitää jotain yhteyttä. Melkein vuoden sentään kirjoittelimme ja olimme yhteydessä puhelimitse yms.

Mua hämmästyttää se, että pinnalliset ihmiset ei aina olekkaan itse niitä kaikkein kauniimpia/komeimpia, vaan ns mitättömän näköisetkin voivat niitä olla. Ei pahalla, mutta miksi "tavikset" (joihin sitten itsenikin lasken, paitsi että toivon itselleni tavallista miestä) ettii itelleen miss/mister Universumia kun omalla ulkonäöllä ei ole mitään saumaa semmosiin???

Ulkokuori on monelle näköjään se, jonka kanssa seurustellaan ja johon rakastutaan, ei sisin. Onko ihme ettei suhteet kestä?

• Beteh

Kyllä välillä ihmetyttää, millainen joidenkin jo aikuisten (25->) mielikuva omasta ulkonäöstä on. Itseä pidetään kovastikin prinssinä/prinsessana, kehaisten (deitti-mailit, ja etenkin chatit!) aina tilaisuuden tullen hienoja piirteitään. Kyseiset ihmiset paisuttavat harhaista omakuvaansa kehuilla, joita anonyymit läähättäjät jättävät kommentteina photo-shopatuista kuvista kyseisen henkilön sivulle.

Totuushan on, että on ns. objektiivisesti huomattavan kauniita ihmisiä, joista suuri osa haluaa olla vain kaltaistensa kanssa intiimissä tekemisissä. Ja on objektiivisesti eritasoisen kauniita ihmisiä, jotka arvostavat erilaisia tekijöitä vastakkaisessa sukupuolessa.

• mutta hyvännäköstä

Mitä sä oikein haet: "En ole pinnallinen, mut ihan hyvännäköstä seuraa on löytynyt" Mieti mitä olet!

• tuumailijamies

seuraa on löytynyt ilman sitä älytöntä itsensä mainostamista ja ilman kauheita vaatimuksia. On etsitty sitä minkälainen ihminen on sisältä ja sitte tavattu, joskus ihan sokkotreffeinäkin. Mä oon hyvin tavallisen näköinen en kovin pitkä mies. Ja oon treffannut vähän kaikenlaisia naisia. Joskus on vaan käynyt erittäin hyvä tuuri. Mutta älyttömät vaatimukset ja nää kliseet ei niinku kiinnosta hirveesti. Sisältökin merkitsee ja tietysti jollakin lailla sitä naisen pitää miellyttää silmää mutta se on kuitenkin kaukana ns kauneusihanteista kun alkaa miettii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe