nyt tulla yllätyksenä, mutta teidän "nettikiusaamisella" ei ole pohjaa eikä aitoa kuulijakuntaa. Kyseessä on nyt aikuinen tyttö, joka tietää mistä on tullut ja mitä pitää sisällään. Ja on vieläpä tyytyväinen omaan lakoniseen elämäänsä, sillä ymmärtää elämän alituisen liikkeen. Joten pika-analyysit kannattaa säästää OMAN pahan päivän varalle. Ja roolileikit järjestää omalle pienelle piirille, joka pyörii lähikuppilassakin ympyrää. Kyynärpää on pehmyt, mutta ajatus jouheva.
Tämä
3
524
Vastaukset
- jatkaa:
Kommentoinpa tuota narsistinen/itserakas -teemaa vielä kyhääjänsä mielihaluksi. Mutta ikävä kyllä tässä ei ole nyt närkästynyttä tunnetta mukana vaan tämä olla enemmänkin vain toteamus faktapohjalta.
Jos olisin todellakin niin itserakas kuin joku antaa ymmärtää, niin miten selittyy se, että ystäväni ajattelevat minun olevan empaattinen, ymmärtäväinen ihminen. Eikä tuo ole pikkumielikuvitukseni tuotetta vaan ihka-aidoilta ihmisiltä kuultu seikka. Ja hehän sentään tuntevat mut sieltä sota-ajoilta asti. ; )
Pikkuhajatelma loppuun:
Mikään ei ole täydellistä: ei ainakaan ihmisyys,
ihminen tai kenenkään minä.
Siksi en osaa ketään kadehtia.Jonkun ajatuskuvion mukaan ihminen kadehtii juuri siksi, että on vain ihminen. Eivätköhän kummatkin ajatuskuviot ole yhtä oikeutettuja?
Niin kuin hyvässä on pahaa ja kaikessa rujossa somaa, on myös vesiskootteri potkukelkan vastine kesällä.
Hei ja hyvät päivänjatkot jokaiikalle! - jassoo
Jaha, vai niin, jassoo, kerro lisää. Mikä oli pointtisi, ja ketäköhän se kiinnostaa?
- Ihmetyskummitus
Kuka sua nyt sit oikein muka täällä kiusii? Mä oon ainakin ihan ulalla siitä, että mitä sä tossa oikein yritit sanoa...
Otatkohan kenties joitakin asioita vähän liian vakavasti.;) Ei millään pahalla, mut relaaminen pikkusen vois ehkä tehdä sulle terää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249