Mitä mieltä olette Insinööriliitosta? Ajaako se ihan oikeasti hyvin edustamiensa asioita? Ainakin tällaiset seikat työmarkkinoilla on ihan selkeästi havaittavissa: insinöörejä on ihan liikaa, insinöörien osaamistaso heikennyt, palkat on poljettu ihan alas, työpaikat vähenevät koko ajan (varsinkin aloilla joissa tuotantoa siirretään halpatuotantomaihin) jne. Saa lisätä epäkohtia.
Insinööriliitto
mitä mieltä
3
581
Vastaukset
- epäkypsä
Insinööriliitto on järjestäytynyt pako velvollisuuksista muita palkansaajia ja omia työsuhteeseen liittyviä etuja ja kehitystä kohtaan.
- inssi78
Itse erosin liitosta mielenilmaukseksi kun koulun jälkeen olin 2 vuotta työttömänä kuten valtaosa luokkatovereistani. Mielestäni inssiliitto on todella hampaaton taistelemaan etujemme puolesta!
- liittoon
inssi78 kirjoitti:
Itse erosin liitosta mielenilmaukseksi kun koulun jälkeen olin 2 vuotta työttömänä kuten valtaosa luokkatovereistani. Mielestäni inssiliitto on todella hampaaton taistelemaan etujemme puolesta!
siirryit? Toimihenkilö Unioniin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603