Voisitteko kertoa minulle minkätakia teidän iskeminen on sellaista turhauttavaa hienosäätöä.
Oma itsensä ei voi olla, koska pitää koittaa olla trendikäs, hulvattoman hauska, komee, symppis (tuota itse asiassa olenkin), ja kaiken kukkuraksi aivan julmetun suosittu ihmisten keskuudessa.
Jollain vähemmän ihmisten ilmoilla olleella ei ole realistisia mahiksia. Kiinnostaako teitä ylipäätänsä mitkään muut miestyypit kuin seiska lehdessä komeilevat urheilija-ja julkkisadonikset?
Pyydän, kertokaa toivonsa naissukupuolta kohtaan menettäneelle 25 v. miehelle (pojalle?)
suosionne salaisuudet!
Naiset
3
594
Vastaukset
- kolmekutoneN
Ehkä se tuossa ikäluokassa on tärkeää, mutta mua ei ainakaan vois vähempää kiinnostaa mies joka yrittää olla trendikäs, hulvattoman hauska, komee ja suosittu... Kyllä se yrittämisen katsominen tympii ja siitä tulee kiusaantuneeksi... Olis vaan rennosti oma itsensä, se "symppis" riittäs tolta listalta.
Ehkä ongelmasi on kuitenkin siinä, että yrität "prinsessoja", etkä ns. kaltaisiasi, joiden seurassa ei tarvis yrittää esittää koko aikaa...- lily
kaikki naiset ei ole sellasia jotka havittelee seiskan bodattuja ukkoja, tottakai niitäkin naisia löytyy mutta kyllä niitä on miehissäkin jotka vaativat naiselta enemmän kuin keskiverto nainen pystyy olemaan.
mulla ainakin on ihan tavallinen just tollanen symppis mies joka ei ole edes yrittäny olla muuta kun oikeesti on.
älä masennu äläkä luovu toivosta, jyllä säkin vielä löydät sen naisen joka haluaa ja arvostaa sua just sellasena kun olet. =)
- n 23
ihmeessä sä oikein piileskelet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268