Minä olen huomannut että suurin osa ohjeista ja neuvoista on päin sitä. Ongelma on informaation välittäminen. Kun halutaan osalta ihmisiä vähentää rasvan käyttöä tai suunnata sitä toisenlaisiin ravinto-tottumuksiin niin mopo karkaa käsistä.
Väärät ihmiset tekevät sen. Kohta kaikki vanha on epäterveellistä ja epäterveellinen on terveellistä!
Itse lopetin rasvattomat tuotteet joku aika sitten ja rupesin laihtumaan. Jos olisin ymmärtänyt asian aikaisemmin olisi terveyteni parempi. Nyt mennään jo parempaan suuntaan.
Oikeaa tietoa ei
löydy
1
295
Vastaukset
- tatti
Ei se asia niin yksioikoinen kuitenkaan ole.Elimistö tarvitsee rasvaa ja se merkitsee laihtumista/lihomista millaista se rasva on ja missä määrässä.Kevyet tuotteet ovat hyvä asia ja auttavat minuakin laihtumaan, ja se hyvä rasva kuuluu myös ruokavlioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583