Eilinen jakso oli sitä itseään, miettikää nyt! Puolustusministeri luovuttaa johdon entiselle linnakundille ja petturille! Eli Suomeksi, vedetään katuojasta pultsari FBI:n johtoon, näinhän se menee..
Ja edelleenkin, mitä hvettiä se Heller hyörii siellä CTU:ssa, eiköhän se olisi Back to D.C. Ja tyttärensä se olisi varmasti pistänyt syrjään, nythän se on siellä tulilinjalla...
Tosin kaTSOIN ITSE Kummelin leikinvarjolla ohjelmaa!
NAURETTAVA jakso eilen
6
973
Vastaukset
- michael chiklis
naurettava ohjelma.
CTU on käsittääkseni kuitenkin oikeusministeriön eikä puolustusministeriön alainen organisaatio.
Mutta tuohan on vain tv-sarjaa. Kovasti sitä väki tuntuu katsovan ja olevan juonenkäänteistä perillä vaikka sitä niin tunnutaan inhoavan tällä palstalla.
Mutta onhan se hyvä, että tietävät mitä haukkuvat.Bauer sanoi tänään olevansa "federal agent of CTU, department of defence".
Eli CTU on kuitenkin puolustusministeriön alainen yksikkö.
- jea
aika haukankatse sinulla, jos kahta eri kanavilta tulevaa ohjelmaa pystyy samaan aikaan seuraamaan.
???!
kyllä sulla A.t näkyy joka viikko olevan pelkkää negatiivista palautetta 24:sta. kaikki tällä palstalla varmaan tietävät, että inhoat sitä sarjaa kaikkien näiden "mokien" ja epäuskottavuuksien takia, mutta SILTI olet varmaan joka jakson katsonut! jättäisit joko haukkumisen tai sarjan katselemisen pois, jookos?- JuhPe
A.t. omaa nähtävästi hyvin negatiivisen mielenlaadun, kun suhtautuu asioihin noinkin negatiivisesti.
Hukkunut muillakin palstoilla/osastoilla toisten mielipiteet vääriksi.
- maku1980
Kannattaa olla television äärestä poikessa kokonaan jos ei 24 kiinnosta...Niin ei siitä tarvihe kirjoittaakkaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282527- 1142116
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?971803- 1221799
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91547Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161381128Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891031Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu201002Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987