Eikö kukaan ole saanut kunnon hoitoja kasvoilleen, kun kaikki aina moittii että kosmetologit vain rahastaa. Olisi kiva tietää onko kukaan saanut apua kasvoilleen jos on tosiaan jaksanut käydä hoidot loppuun, mitä ei valitettavasti kovin moni tee.Yleensäkkin kun iho rupeaa enemmän kukkimaan lopetetaan hoidot ja kosmetologin kannalta se on taas hyvä asia, että rupeaa ihossa tapahtumaan, mutta siinä vaiheessa pitäisi vain hoitoja jatkaa koska sen vaiheen jälkeen tulokset myös rupeavat näkymään.
aina moititaan
25
2228
Vastaukset
- porukka
on varmaan huomannut että markinoilla löytyy huippulaat tavaraa minkä saa ostaa kotia ja heitä neuvotaan ja opastetaan niiden käyttöä, ja tuotteet vastaa just ja prikulleen kosmetologien tuotteet jotkut jopa parempia. Eikä tartte maksaa tiloista tai palvelusta. T. Ex kosmetologi
- ole X
Nykyisin kyllä koko ajan tulee jotain uutta ja tehokkaampaa hoitomuotoa joihin tosiaan tarvitsee kouluttaa koko ajan itseään. Et nähtävästi ollut oikeassa ammatissa vaan katsoit suoremman tien tienata rahaa tekemättä kuitenkaan vaativimpia töitä. Tämä on ala jos haluaa pysyä hyvänä kosmetologina, että on koko ajan ajan hermolla , ettei jää X:si.
- .....
Olen 26-vuotias nainen ja vain kerran käynyt kosmetologilla ihonpuhdistuksessa ja kasvohieronnassa. Olin jokseenkin pettynyt lopputulokseen ja etenkin kalliiseen hintaan -minulle jäi olo että toiste en mene. "Sain" myös mukaani suhteettoman kalliit hoitotuotteet (hinta-laatu), jotka olivat täysin sopimattomat iholleni. Kosmetologi sai vakuutettua mulle että tarvitsen just nämä tuotteet ja hölmönä ensikertalaisena ne ostin.
Löysin itse avun kasvojen iholle luonnontuotteista, ja ihoni ei koskaan ole voinut paremmin. Minulla on ikäisiäni ja vanhempia ystäviä, jotka säännöllisesti 4-5 krt vuodessa ovat käyneet kosmetologilla näissä mekaanisissa ja ultrapuhdistuksissa ja heidän ihonsa on hämmästyttävän paljon vanhemman näköinen! (Tiedän tietenkin että ihon kuntoon vaikuttaa monet muutkin asiat kuten uni, ravitsemus, stressi jne. ) Itse uskon luonnonmukaisuuteen ja mahdollisimman vähäiseen ihon mekaaniseen venytykseen ja kuorimiseen sekä kemialliseen ärsytykseen - terve iho uusiutuu kyllä itsestään.
En ole menossa toiste kosmetologille - tai ehkä silloin jos joskus tarvitsen näyttävän, kauniin meikin :)- ns. luonnonmukaisilla
Itse teen hoitoja aika paljon asiakkaan toiveiden mukaisesti, näillä luonnonmukaisilla aineillä, pohjaöljyillä, eteerisillä öljyillä ja savi tai turvenaamioilla. Ja meitä on paljon jotka emme vaan rahasta vaan haluamme asiakkaan parasta. Eikö näissä hoidoissa ole myös kyse itsensä hemmottelemisesta ja ajan annosta itselleen.Itse en tiedä parempaa hemmottelumuotoa, kun käyn kerran kk. aromaattisessa kasvohoidossa ja hieronnassa jossa tulee kokonaisvaltaisesti hoidettua itsensä. Eikä ole kallista .Pitää vain tutustua ensin mitä hoitoloissa on tarjolla eikä vain tilata aikaa ja uskoa siihen mistä esim. ystävätär on pitänyt, koska ihmisen hoidossa merkitsee myöskin paljon se, että kemiat pelaavat ja kun ne toimii tulee luottamuksellinen hoitosuhde jolloin saadaan paljon parempia tuloksia aikaan kun molemmin puolin uskalletaan ilmaista toiveensa.
- säännöllisesti
Minun täytyy tunnustaa että kuulun niihin, jotka säännöllisesti käyvät kosmetologilla. Olen juuri täyttänyt 50 vuotta ja yllätyksenä se kuulema tuli monille työkavereilleni, minua luultiin nin 44v. Juuri pari viikkoa sitten kävin hoidossa saamassa syväkosteutushoidon, sillä ihoni oli niin kuiva tämän jatkuvan pakkasen ja viiman / lämpövaihteluiden vuoksi.
Kerron myös esimerkin, joka voi olla syynä siihen, että moni lopettaa ensimmäiseen kosmetologilla käyntiin: "tuttava" naishenkilö, joka aina mainitsi, ettei mitään rasvoja tartte käyttää, se on se vesi vanhin voitehista jne. Sitten mies otti eron ja nainen vissiin aikansa kuluksi alkoi hoidella itseään ja meni jopa kosmetologille. Sieltä tultuaan hän sanoi, ettei huomannut mitään ihmeellistä ihossaan, vähän pehmeämpi ehkä oli mutta ei ollenkaan nuorempi tms.! Eli TOTUUS on se, että ne henkilöt jotka eivät jaksa huolehtia itsestään, menevät kosmetologille ja odottavat SIMSALABIM - olevansa kauniita!! Yhdellä hoidolla odotetaan poispyyhkäistävän monen vuoden hoitamattomuus ja kun siihen ihmetekoon ei kukaan kosmetologi pysty, valitetaan huonosta hoidosta.
Myös se on sanottava, että olen ollut "huonoilla" kosmetologilla ja nyt tätä nykyä en vaihtaisi mistään hinnasta hoitojeni tekijää.
Nuoreksi minua ei pelkästään tee säännöllinen ihohoito vaan myös ruokavalio, ulkoilu ja yleensä itsensä hoitaminen. Mutta myös on kerrottava, ettäm inä ärsytän monia - pelkällä ulkonäölläni, hoikalla vartalollani ja kaikella muulla. Onneksi olen naimisissa saman miehen kanssa ollut jo 30 v, muutenhan minä saisin vielä kuulla "yrityksistä viedä muiden miehet". Tähän aina kaikki punakat ja pönäkät naiset sortuvat, sorry vaan. - Kosmetologi opiskelija
olen kyllä sinun kanssasi.Nyt kun itse opiskelen kosmetologiksi niin usein kyllä törmää tuttava piirissä tuohon samaan, että kosmetologilla käynnit on kalliita eikä kuitenkaan mitään tapahdu. Olemme koulussa puhuneet paljon tästä asiasta ja yleisesti tulleet siihen tulokseen, että jonkinlainen muutos täytyisi saada ihmisten mielipiteisiin kosmetologista. Itse olen yrittänyt monelle tutulle kertoa miten oma ihoni on alkanut "voida" paremmin kun olen alkanut käyttään kunnon tuotteita ja koulutuksen eduista tietenkin parasta on ilmaiset hoidot =) Ehkä meidän nykypäivän ja tulevaisuuden kosmetologien pitäisi yhdessä miettiä keinoja muuttaa ihmisten käsitystä hoidoista ja tuotteista!!!Tsemppiä. Itselläni kaikki vielä edessäpäin!
- käynyt
kosmetologilla mutta aina vaan pitäisi käydä uudestaan ja uudestaan jossain toisessa hoidossa että "ongelma" saataisiin poistettua. Ei ole varaa sellaisiin hulluuksiin että yhdestä kerrasta maksettaisiin puoli sataa euroa. Ovathan nuo ongelmat hävinneet halvemmillakin keinoilla...
- mimmu
Olen käynyt mielelläni ja usein kosmetologeilla. Nyt vaan täytyy myöntää, että liian monessa Suomalaisessa kauneushoitolassa tehdään nykyään työ liian nopeasti. Ennen oli rentouttavaa ja nautinnollista mennä hoitoihin, nyt teen mieluummin ne ulkomailla tai itse kotona. Kymmenen vuotta sitten oli toisin.
Nyt täytyy maksaa enemmän huonommasta laadusta, joka tosin ei välttämättä johdu ammattitaidosta,vaan rahasta. Kauneushoitoloidenkin on pysyttävä pystyssä.
Minä kuitenkin haluan rahoilleni vastinetta ja ulkomailla on edullisempaakin hoidattaa itseään.
- mutta, mutta...
Kävin kerran ihonpuhdistuksessa kosmetologilla ja tulos oli se että mustapäät lähtivät väliaikaisesti... Hoito oli muistaakseni valoimpulssihoidolla(?) ja sen jälkeen mustapääraudalla. Käsittely oli vaan aivan liian rankka iholleni, sillä ihoon jai noin puoleksi vuodeksi mustelmia muistuttavat punaiset jäljet jotka minun oli pakko peitää paksulla meikkikerroksella :( Haluaisin käydä kosmetologilla, koska se on rentouttavaa, mutta en taida uskaltaa kokeilla toiste. Harmi.
- vastaa
Järkyttävä mikä kokemus! Harmi ettet huomannut käydä pyytämässä korvausta sillä tuo ei saisi olla edes mahdollista.
Mutta se että sanot "mustapäät lähtivät väliaikaisesti" en ymmärrä lainkaan. Eli pitäisikö kosmetologin sanoa HokkusPokkus ja mustapäät eivät enää ikinä ilmesty kasvoillesi? Kotihoito on niin tärkeä, ettei sen tärkeyttä voi yhtään vähätellä. Siksi ne mustapäät tulivat takaisin kun sinä et hoitanut ihoasi tai hoidit väärin, sorry.
Minun asiakkaani lähtiessä kasvohoidosta, hänen ihonsa on todella hyvänäköinen. Vain Erittäin Pahakuntoiset mustapää-näppyiset kasvot voivat sen illan punoittaa. Mutta seuraavana päivänä iho on hyvä.
Muistakaa kuluttajat/asiakkaat hinta-laatu-vastine, nykyaikaiset kasvohoidot ja mustäpäiden poistelut EIVÄT näy kasvoilla, jos sen tekee oikein. - kävit
En usko, että nykyisillä hoidoilla ja laiteilla enään saada ihoa tuollaiseen kuntoon, minunkin jotkut asiakkaa jotka eivät ole pitkään aikaan käyneet kosmetologilla aina pelkäävät kuinka kirjavina he joutuvat ulos lähtemään , mutta ovat iloisesti yllättyneitä, koska kasvot ei ole käsitellyn näköiset vaan puhtaan näköiset.
- mutta, mutta...
kävit kirjoitti:
En usko, että nykyisillä hoidoilla ja laiteilla enään saada ihoa tuollaiseen kuntoon, minunkin jotkut asiakkaa jotka eivät ole pitkään aikaan käyneet kosmetologilla aina pelkäävät kuinka kirjavina he joutuvat ulos lähtemään , mutta ovat iloisesti yllättyneitä, koska kasvot ei ole käsitellyn näköiset vaan puhtaan näköiset.
Juu, siis tarkoitin että se oli ainoa hyvä puoli että mustapäät katosivat :)
Ja tuosta hoidosta on ehkä pari vuotta aikaa. Olisi ehkä ollut tosiaan järkevää käydä näyttämässä lopputulosta kosmetologille, mutta olin aika nuori. Enkä todellakaan tajunnut että ihon parantuminen kestäisi niin kauan. Ja toisaalta olisiko kosmetologi todella uskonut minua vaikka pari kuukautta ihonpuhdituksen jälkeen... - sattuu
mutta, mutta... kirjoitti:
Juu, siis tarkoitin että se oli ainoa hyvä puoli että mustapäät katosivat :)
Ja tuosta hoidosta on ehkä pari vuotta aikaa. Olisi ehkä ollut tosiaan järkevää käydä näyttämässä lopputulosta kosmetologille, mutta olin aika nuori. Enkä todellakaan tajunnut että ihon parantuminen kestäisi niin kauan. Ja toisaalta olisiko kosmetologi todella uskonut minua vaikka pari kuukautta ihonpuhdituksen jälkeen...Kamala kokemus toi on varmaan ollut, mutta joka alalla ja kuka tahansa voi joskus erehtyä, ei kannata loppuelämäksi pelästyä.
Jopa yksi luottokosmetologini on saanut nenäni auki, kun käsi lipesi häneltä. Tämä kosmetologi pyysi minua tulemaan uudelleen muutaman päivän kuluttua ja kun menin hän antoi minulle hoitotuotteen ilmaiseksi kotiin, jolla haava pareni nopeammin. Haava oli ilkeän näköinen, mutta parani nopeammin hoitoaineella jonka hän antoi. Olen ollut tämänkin jälkeen samassa paikassa. - kertaa
sattuu kirjoitti:
Kamala kokemus toi on varmaan ollut, mutta joka alalla ja kuka tahansa voi joskus erehtyä, ei kannata loppuelämäksi pelästyä.
Jopa yksi luottokosmetologini on saanut nenäni auki, kun käsi lipesi häneltä. Tämä kosmetologi pyysi minua tulemaan uudelleen muutaman päivän kuluttua ja kun menin hän antoi minulle hoitotuotteen ilmaiseksi kotiin, jolla haava pareni nopeammin. Haava oli ilkeän näköinen, mutta parani nopeammin hoitoaineella jonka hän antoi. Olen ollut tämänkin jälkeen samassa paikassa.vuodessa kosmetologillani ihonpuhdistuksessa ja "ravitsemassa" ihoani, ikäni on 28-vuotta.
Olen kuullut että tämä olisi minimäärä kertoja vuodessa jota suositellaan, ainakin ?
Ja voin sanoa ihoni olevan kirkkaampi ja hoitotuotteille "vastaanottavaisempi".
Poskien punoituskin on hälventynyt =)
Kotona hoidan ihoani myös säännöllisesti.
Käynnit virkistävät sekä ulkoisesti että sisäisesti!
Mielestäni naisten tulisi "kuluttaa" enemmän itseensä rahaa =)
Terveisin; Kahden lapsen äippä
- Utelias
muutaman kerran kosmetologilla. N. 9 kertaa. Minulla on huono iho ja olen yrittänyt siihen saada jotain hoitoa. Muutaman vuosi sitten minulle suositeltiin tätä Shcrammek ( nimi oikein?) yrttihoitoa. Ja menin sitten kerran. Mutta kertaan se jäi, Sillä oli niin kallista!! Ja jos olisin mennyt useamman kerran niin joka kerta olisi pitänyt ostaa uudet jälkihoitoon kuuluvat kasvovesi ja kosteusvoide! Vaikka edellisiäkin olisi vielä jäljellä!! Meinaan ne oli kuitenkin niin riittävät että minulla on ne vieläkin jäljellä! Ja se oli niin hidasta että minä olisin mennyt vararikkoon. Muistaakseni 180e/kerta!!
Muutaman vuoden päästä minä menin käymään uudestaan koska ihoni alkoi näyttää aika pahalta. Silloin minulle sitten suositeltiin valoimpulssihoitoa. Epäröin hieman, kokemuksieni takia, ja myöskin senkin takia, että tamä maksaisi n. 100e kerta. Menin sitten kuitenkin, ja se kyllä auttoi. Ihoni oli jo ensimmäisen kerran jälkeen hyvän näköinen. Arvet alkoivat häipyä ja ihoni poskista tasoittui. Jopa sileäksi. Ja olin niin onnellinen että löysin keinon mikä auttoi vihdoinkin. Menin sitten seuraavassa kuussa toisen kerran. Ja sen jälkeen oli pitkä tauko koska ihoni oli hyvänäköinen. Ei finnejä, ei arpia. Sen jälkeen olen käynyt aina välillä. Nyt taas täytyy mennä koska ihoni on aika tukossa taas. MUTTA, suurin syy siihen miksi ihmiset eivät käy kosmetologilla, eikä edes uskalla kokeilla, on sen hinnan vuoksi! Itse kävisin useammin valohoidossa jos olisi rahaa!! Ja saisipa edes jotain alennusta jos käy säännöllisesti samassa hoidossa!! Jos kosmetologit tosiaan tahtovat auttaa mm. huonoihoisia, niin eikö silloin kannattasi alentaa hintoja.- Kosmetologi opiskelija
minun mielestäni useimmilla kosmetologeilla on jonkinlainen "alennus" sarjahoidoissa. Minusta kuitenkin aika moni unohtaa sen, että kosmetologien on elettävä sillä työllä! Päivään ei mahdu kovinkaan monta hoitoa ja yleensä kun perustaa firman niin on jonkinlainen arvio siitä miten paljon on päivässä/viikossa tienattava,että yritystoiminta on kannattavaa. Itse ajattelen asiaa näin, että sitä voi laittaa rahansa muuhun turhaan kuten tupakkaan, viinaan yms. Kosmetologilla käynti on YLEENSÄ rentouttavaa ja itsensä hemmottelemista.
- Kaisa
ja jokainen käynti on ollut hintansa arvoinen. Mielestäni hoidot Suomessa ovat olleet parempia kuin ulkomailla ja molemmissa paikoissa missä olen käynyt viimeisen 4 vuoden aikana hintakin on ollut kohtuullinen. Itse sain aikuisiänepäpuhtauksiin avun Elsa Hjeronymus-hoidoista ja nyt olen siirtynyt tavallisen puhdistuksen piiriin. Ilman hoitoja söisin antibiottikuuria, joka ei todellakaan sopinut minulle. Alkuun jouduin käymään kerran kuussa, mutta sitten käynnit harvenivat tuohon neljään kertaan vuodessa.
- Anna.
että moititaan.. Kävin vain yhden kerran viime vuoden toukokuussa kun mulla oli akne, niin mulle tehtiin ihonpuhdistus ja poistettiin muutaman mustapään jne. Sitten kosmetologi sanoin vaan että et sä tarvi mitään lääkkeitä, puhdista vaan se naama päivittäin niin kyl se siitä!! Ja naamani oli silloin tosi tulehtunut, muutama iso ihonalainen patti naamassa muita pikku näppyjä, laitoin 2sentin paksun meikkikerroksen aina naamaan eikä sekään peittänyt tarpeeksi, vaan naama oli kuin vuoristo koska finnit oli tosi isot!! En ymmärrä miten ammattilainen voi suhtautua tolla tavalla oikeaan iho-ongelmaan! Toivoi varmaan että kävisin sillä useammin hoidoissa, enkä menis ihotautilääkäriin (vaikka silloin ehdotti että tulisin vasta joskus syksyllä seuraavan kerran puhdistukseen..) Ja ongelma ei ollut mitenkään ihon pinnalla vaan tuli sisältä (hormonaalinen akne), olin sitä ennen kokeillut vaikka mitä aineita ihan turhaan. Kunnes syksyllä tajusin mennä ihotautilääkäriin ja sain antibioottikuurin joka poisti finnit kokonaan. No, tulos ei ollut kestävä vaan finnejä alkoi kuurin loputtua taas tulemaan ja alotin Diane Nova e-pillerit jotka just tehoaa homonaaliseen akneen, nyt on mennyt melkein 3kk ja naamani on melkein täydellinen!! Harmittaa vaan että en aloittanut näitä aikaisemmin, vaan uskoin sitä kosmetologia!! Siis kenenkään ei kannata kärsiä aknesta ja odotella et se paranee, jos paranee niin menee ehkä muutama vuosi vielä,niin kyllä siinä mulla oli ainakin kärsimystä, kun itkin usein kun näin oma naamaa peilistä!
Eli mun mielipide on että kosmetologilla käynti on pelkkää rahastusta! Ja koko ammatti on ihan turha, koska niitä perushoitoja voi tehdä kotonakin kaupoista ostetuilla edullisilla tuotteilla ja jos on pahempi ongelma niin ihotautilääkäri auttaa varmasti, toisin kun joku kosmetologi!- Anna.
ja siis se kosmetologin tekemä hoito ei auttanut yhtään, vaan naama oli tosi ärtynyt ja näytti paljon pahemmalta kuin ennen! Eikä se edes ehdottanut mitään muita hoitoja vaan sanoi että kyl tää menee ajan myötä ohi kunhan vaan muistat puhdistaa! Ihotautilääkäri taas sanoi että mikään pintakäsittely ei auta mua koska ongelma on sisällä ja tarvitsen lääkitystä!
- Tyytyväinen asiakas
Anna. kirjoitti:
ja siis se kosmetologin tekemä hoito ei auttanut yhtään, vaan naama oli tosi ärtynyt ja näytti paljon pahemmalta kuin ennen! Eikä se edes ehdottanut mitään muita hoitoja vaan sanoi että kyl tää menee ajan myötä ohi kunhan vaan muistat puhdistaa! Ihotautilääkäri taas sanoi että mikään pintakäsittely ei auta mua koska ongelma on sisällä ja tarvitsen lääkitystä!
on ihanaa käydä kosmetologin hoidossa säännöllisesti. Minulla on jo muutenkin hyvä iho, mutta kuitenkin tarvitsee puhdistusta ja kosteutta.
Ja jos on iho-ongelmia, tulehtuneita kohtia aknea jne...niin eiköhän ensimmäiseksi kannata mennä ihotautilääkärin vastaanotolle.
Kaikki maksaa, ja minä olen valmis maksamaan palvelusta ja hyvästä ihosta!! - utelias
Anna. kirjoitti:
niistä e-pillereistä mitään sivuvaikutuksia? Koska aina välillä kuulee että paino nousee kun aineenvaihdunta vissiin hidastuu ja joku hikoilee enemmän ja joku on kärttyisempi jne. Ja sitten on tietenkin ne vaarat mistä jotkut lääkärit varoittelevat, syöpä ym. Itsellänikin tulee hormonipaiseita mihin ei auta mikään. Kun kuukautiset ovat tulossa, niin ovat myös nämä paiseet. Näitäkö sinullakin oli?
- Anna.
utelias kirjoitti:
niistä e-pillereistä mitään sivuvaikutuksia? Koska aina välillä kuulee että paino nousee kun aineenvaihdunta vissiin hidastuu ja joku hikoilee enemmän ja joku on kärttyisempi jne. Ja sitten on tietenkin ne vaarat mistä jotkut lääkärit varoittelevat, syöpä ym. Itsellänikin tulee hormonipaiseita mihin ei auta mikään. Kun kuukautiset ovat tulossa, niin ovat myös nämä paiseet. Näitäkö sinullakin oli?
Mulle tuli varsinkin ennen kuukautisia paiseita naamaan, mutta myös ihan milloin sattuu, mutta kuukautisten aikana naama oli eniten tulehtunut! Ei mulle mielestäni mitään sivuvaikutuksia tullut,ehkä hieman ärtyisyyttä, mut voi olla että johtuu muustakin, mut ei tähän menneessä ollu mitään ongelmia, mut oonhan syönyt vasta 3kk. Kokeilemalla se selviää. Ja mikä tohon syöpään tulee, niin kyllä ne elämäntavat ja geenit vaikuttaa enemmän, tuskin se syöpä kellekään tule pelkistä e-pillereistä! Joskut naiset syö niitä vuosikausia! Ja ainahan voi lopettaa jos tulee sivuvaikutuksia! Itse kyllä suosittelen diane novaa!:)
- tervettä ihoa
Et varmaankaan tiedä, että kosmetologi ei hoida sairasta ihoa vaan tervettä ihoa, mietippäs sitä.
On tietysti ollut valitettavaa, ettei tämä kosmetologi ole kehottanut sinua menemään lääkäriin. - Anna.
tervettä ihoa kirjoitti:
Et varmaankaan tiedä, että kosmetologi ei hoida sairasta ihoa vaan tervettä ihoa, mietippäs sitä.
On tietysti ollut valitettavaa, ettei tämä kosmetologi ole kehottanut sinua menemään lääkäriin.se vaan vähätteli ongelmani, no onneks itse tajusin mennä lääkäriin. Koska kenenkään ei tarvi kärsiä huonosta ihosta!! Ja mä todellakin kärsin siitä niin paljon!! Nyt kun katoin mun kesäkuvia joissa oon ilman meikkiä niin pelästyin.
- ... :)
Anna. kirjoitti:
se vaan vähätteli ongelmani, no onneks itse tajusin mennä lääkäriin. Koska kenenkään ei tarvi kärsiä huonosta ihosta!! Ja mä todellakin kärsin siitä niin paljon!! Nyt kun katoin mun kesäkuvia joissa oon ilman meikkiä niin pelästyin.
Täytyy kertoa omasta kokemuksestani, kun vuosia sitten kärsin pahasta ihonalaisesta kystisestä aknesta. Pinnassa iho oli liiankin kuiva, joten se ärtyi vain pahemmin kaikista halpisjutuista.
Luojan kiitos päädyin erittäin ihanalle ja asiantuntevalle kosmetologille, joka hoiti ihoni kuntoon - ensin yrttisyväkuorinta, sitten lempeät kotihoitotuotteet Gerneticin sarjasta.
Ja kosmetologini ei kertaakaan sanonut, ettei ihotautilääkäriin saisi mennä - hän jopa lähetti minut sinne itse, koska alkuvaiheessa ihossani oli niin paha tulehdus, että tarvitsin antibioottikuurin. Mutta sitten hoitolakäynnit alkoivat, ja ihon paraneminen pikkuhiljaa.
En voi sanoa muuta, kuin ikävää kuulla huonoista kokemuksistasi. Itselläni oli niin ihana kosmetologi, etten voi kyllin suositella. Tietty, jos olisin päätynyt toisenlaiselle kosmetologille, ja saanut huonoja koksemuksia, ajattelsin aivan samoin kuin sinä nyt. Tiedän hyvin,että hoitoloita on monenlaisia!!!! Aivan kuten miehet ovat erilaisia :)) Huonojen kokemusten jälkeen voisi olla kiusaus leimata kaikki samaan kastiin, mutta se olisi vääryys miehiä kohtaan ja ruokkisi vain katkeruutta.
Hyvän kosmetologin löytäminen on todella lahja Taivaasta, kuten kaikki muukin hyvä. Huonoja kokemuksia en vähättele, mutta haluan rohkaista sinua uskomaan että ihmisistä välittäviäkin ammattilaisia on olemassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474