Elikkä olen tehnyt nyt pikkuisen treeniä käsipainoilla.
Ti hauiskääntö ja olkapäät vatsat
To Ojentajat ja rintalihakset vatsat
Sarjat yleensä noin 4x10 toistoa.
Ajattelin vielä ottaa tuohon kolmannen treenipäivän mukaan eli mitähän kannattaisi esim. lauantaina treenata? Ja minkälainen ohjelma ylipäänsä olisi hyvä?
Tavoitteena on saada hieman lihasta luiden ympärille ja muutenkin vähän liikuntaa yläkropalle. ....Ja salille en mene koska ei ole aikaa ja ne saliympäristöt ei vaan kiinnosta.
käsipaino-ohjelmaa
10
9107
Vastaukset
- Elämä lyhyt, Rytkönen pitkä!
Paha noilla kässäreillä on sitä lihasta hommata. Eli se on sääli että ei saliympäristöt nappaa.
Lihakset ei kasva ihan millä tahansa treenillä eli siksi juuri sinne salille olisi hyvä vaan yrittää mennä. Sellanen kevyillä painoilla heiluminen on minun mielestäni ajan hukkaa jos on tarkotus bodailla.
Mutta saahan noilla kässäreillä tehtyä vipareita, ojentajaa, haukkaa, pystypunnerrusta, rintaa, forkkuja... en rupee neuvomaan mutta tällasesta osotteesta löytyy ohjeita
www.exrx.net/exercise- nils
..hankkia mitään bodarin kroppaa. Tarkoitus on vain saada monipuolistettua omia liikuntatottumuksia ja hieman lihastakin siinä sivussa. Nyt harrastan sellaisia lajeja jossa jalat vahvistuvat, mutta yläkroppa jää vähemmälle liikunnalle. Olen sitä mieltä että kotonakin voi lihaksiaan harjoittaa. Toivoisin siin asiallisia vastauksia käsipainoilla tehtävään treenaukseen.
nils kirjoitti:
..hankkia mitään bodarin kroppaa. Tarkoitus on vain saada monipuolistettua omia liikuntatottumuksia ja hieman lihastakin siinä sivussa. Nyt harrastan sellaisia lajeja jossa jalat vahvistuvat, mutta yläkroppa jää vähemmälle liikunnalle. Olen sitä mieltä että kotonakin voi lihaksiaan harjoittaa. Toivoisin siin asiallisia vastauksia käsipainoilla tehtävään treenaukseen.
En sitä väitäkään, ettei kotona voisi lihaksiaan harjoittaa, mutta harjoittelun tulisi kuitenkin olla (noin panoja ajatellen) nousujohteista jotta jonkinlaista kehitystä tapahtuisi. Huomaat varmsti itsekin jossain vaiheessa että painot jäävät liian pieneksi ja kehitys tökkää. En minä tässä vittuillessani kirjoittele!
www.crossfit.com
Siinä toinen sivusto josta saattaisi olla apua. - nils
Elämä lyhyt, Rytkönen pitkä! kirjoitti:
En sitä väitäkään, ettei kotona voisi lihaksiaan harjoittaa, mutta harjoittelun tulisi kuitenkin olla (noin panoja ajatellen) nousujohteista jotta jonkinlaista kehitystä tapahtuisi. Huomaat varmsti itsekin jossain vaiheessa että painot jäävät liian pieneksi ja kehitys tökkää. En minä tässä vittuillessani kirjoittele!
www.crossfit.com
Siinä toinen sivusto josta saattaisi olla apua....panothan ne aina on mielessä, mutta nyt puhutaan painoista? Kiitos vaan kommentesta!
- pesukarhu
nils kirjoitti:
...panothan ne aina on mielessä, mutta nyt puhutaan painoista? Kiitos vaan kommentesta!
kommentteja! ;) virheitä sattuu yhdelle jos toiselle...
nils kirjoitti:
...panothan ne aina on mielessä, mutta nyt puhutaan painoista? Kiitos vaan kommentesta!
noh... ainahan sitä mielummin ajattelee panoja ku metallisia punnuksen möhkäleitä!!=)
- pesukarhu
Säästääkseni sun aikaasi ja vaivaasi huomautan, että tarvitset jatkuvasti isompia painoja lihasten kasvuun! Pyri siis aina kohti isompia painoja. Isot painot=isot lihakset!
- Stepperi + käsipaino
Aloittelija ei saa todellakaan ottaa heti kamalan painavia, ei ole hyväksi. Ei liian köykäisetkään saa olla, mutta ei liian painavatkaan!!! Kohtuus kaikessa, eli juttu ei kyllä ihan näin ole: isot painot=isot muskelit! Ei ole näin, mutta sitten, kun on edennyt jo pitkälle, voi ottaa painavampia!
- pesukarhu
Tasaisesti koko kroppaa kannattaa kuormittaa joten ainakin nämä liikkeet olisivat hyviä: penkkipunnerrus,pystypunnerrus,vipunostot sivuille,kulmasoutu,ranskalainen-punnerrus,hauiskääntö,istumaannousu lisäpainoilla. Täytyy kyllä sanoa, että aikamoiset käsipainot ja levyvarastot täytyy olla, että kehitys jatkuu..
- Pekka A
Edullinen ja näppärä salkku http://www.prostore.fi/kasipainosetti-20kg-369.html 10kg yhdessä ja voi helposti laittaa vaikka kaikki yhteen jolloin saa melkein 20kiloisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi554399Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal824089- 703558
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963480Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1092511- 352358
- 372232
- 242229
- 382209
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232094