liian täydellinen nainen

täydellinenkö? (n.)

Voiko nainen olla liian ihana, kaikinpuolin täydellinen, niin että miestä pelottaa se täydellisyys ja katoaa koska ei usko että näin hyvä voi olla edes mahdollista?

15

3772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne ns. täydelliset

on oikeasti aivan sietämättömän vittumaisia tyyppejä. Hankalia, tiuskivia ja muutenkin aivan raivostuttavia. Ja sekös miestä kiihottaa... :P

• alkup.

Eihän tuollainen ole täydellistä vaan päinvastoin. Minä en tiuski, en nalkuta, en mitään sinne päinkään. :) En nyt puhu vain täydellisestä ulkonäöstä, vaan luonteesta.

• pihkura
        alkup. kirjoitti:

Eihän tuollainen ole täydellistä vaan päinvastoin. Minä en tiuski, en nalkuta, en mitään sinne päinkään. :) En nyt puhu vain täydellisestä ulkonäöstä, vaan luonteesta.

että jos ajattelet olevasi täydellinen, niin luultavasti et ole. Jotenkin se varmuus tekee ihmisestä aina hiukan vähemmän täydellisen.

Mutta siis tämä oli alkuperäisen kysymyksen vierestä. Siihen varmasti miehet vastaavat mielellään. Itse voisin sen verran sanoa, että yksi ärsyttävimmistä kommenteista, mitä mieheltä voi kuulla, on se "sä oot liian hyvä mulle" tai "mä en ansaitse sua".. Ne kuulostaa vaan yleensä vaan tekosyiltä.

• vastaus::::
        alkup. kirjoitti:

No ainakin **ulkonäön suhteen** jos nainen on liian kaunis, eli sellainen joka erottuu massasta ja kaikki kuolaa sitä naista monttu auki ,vaikkei nainen pukeutuisi edes seksikkäästi,ja kuitenkin kaikki ihailee sitä naista..
        niin jos mies ei kestä tuollaista charismaattista naista niin joooooo kyllä joku mies voi jättää tai katoaa,kun huomaa että nainen saa kenet tahansa, koska jotkut miehet vaan pelkää kuitenkin menettävänsä naisen sitten myöhemmin,kun kaikki sen ympärillä pyörii ja kun jotkut miehet ei vaan voi uskoa että tämä nainen oikeasti tykkää hänestä,mies ajattelee 'tuo on vaarallinen nainen,ei ole turvallista,mies saa koko aika olla huolissaan.ei jotkut miehet tuollaista kestä.

• luonne+ulkonäkö
        alkup. kirjoitti:

Hei, et ole täydellinen, jos sinulla on "hyvä luonne". Täydellinen nainen on upea sisäisesti ja ulkoisesti. Et ole niin täydellinen, kuin luulet.

Ja mitä tiuskimiseen tulee, sehän on vain luonnetta. Liian lempeä ja tasainen nainen ei ole kiinnosta, kyllä temperamenttia saa olla..ja ulkonäöllä ON merkitystä. Tuskinpa olet karkottanut ketään miestä sen takia pois, että olisit täydellinen, älä uskokaan=)

• dayum

En tiedä tapahtuuko tuollaista koskaan missään, mutta onhan se mahdollista :)

Tai ainakin se, että mies kokee olevansa riittämätön naiselle. Tämä on todennäköisempää kuin tuo, että mies ei uskoisi noin täydellistä naista olevan olemassakaan.

• Kolli Kellinen

Tai vastaavasti myös toisinpäin. Nainen haluaa itselleen mieluummin reppana-rentun kuin kunnollisen miehen, koska sen reppanan kanssa nainen voi päteä ja kokea olevansa korvaamaton. Jos miehellä on parempi koulutus ja työpaikka kuin naisella ja lisäksi mies osaa hoitaa kotityöt paremmin ja antaa itsestään sellaisen kuvan, että pärjäisi vallan hyvin yksinkin, nainen voi tuntea itsensä riittämättömäksi.

• Justiina

Voikun saisinkin sellaisen miehen mitä kuvailit. Mies joka ottaa vastuuta, sellanen sen pitäis olla.... (huokaus)

• JudgeLii

Aaah, tämänkö takia suurin osa miehistä on heittäytynyt rentuksi? Tai siltä ainakin vaikuttaa... :)

• Ei..

...vielä ole kävellyt vastaan!

Elettyä elämää on jo kertynyt ;)

• Umhmmm

Periaatteesa kyllä. Tai siis, jotkut naiset vain ovat niin ihania ja lutusia, ettei itsellä ole mitään mahdollisuuksia sellaisen suhteen.

• m22

Kyllähän tuo "täydellisyys" riippuu tietenkin aivan täysin siitä toisesta osapuolesta. Jollekkin täydellinen voi olla toiselle pahin painajainen. Uskoisin, että usein se "täydellisyys" muodostuu juuri sellaisista pienistä "virheistä". Tuo nyt ei varsinaisesta kysymykseesi vastannut, mutta ei se mitään...

• ....

Jos pistät kaiken täydellisyytesi piikkiin et koskaan voi parantaa vikojasi. On monia yhtä täydellisiä naisia ja silti he elävät parisuhteessa. Parasta olisi ettet analysoisi asiaa noin paljon. Täydellistä ihmistä ei ole ja jos hän niin ajattelee itsestään niin se jo kertoo ettei ole täydellinen. Ja mitäs siitä, kun kukaan ei kerran ole.

En usko kyllä että kukaan "täydellisyyttä" pelästyy - syyt muualla.

• Asiasta huvittunut

Mutta jos luulet olevasi, et todellakaan ole. Jos et löydä itsestäsi mitään vikaa, sulla menee todella huonosti.

• toisinpäin

Minun miesystäväni on mielestäni täydellinen.
      Täydellinen kaikkine puutteineenkin.
      Minä tiedän ne mutta vieraat naiset näkevät
      mieheni juuri ulkonäön myötä täydellisenä.
      Ihanuutta tosin lisää se että mies on kovin vaatimaton luonteeltaan.
      Ei edes huomaa sitä kuinka naiset kuolaavat
      hänen peräänsä (tai kohteliaisuudesta ei ole huomaavinaan),
      suorista ehdotuksista hämmentyy ja niitä
      riittää.
      En haluaisi olla mustasukkainen ja
      luotan mieheeni mutta naiset osaavat olla
      tosi ahdistavia.
      Joskus ajattelen että pääsisin helpomalla kun
      mies ei olisi niin komea että itselläkin jalkoja
      heikottaa jos pysähdyn katselemaan häntä liian
      pitkäksi aikaa.
      Minun läsnäoloni ei juurikaan vaikuta naisten
      lähentelyihin.
      Tekisi mieli pitää ukko kellarissa piilossa mutta
      en usko sen kuitenkaan edesauttavan hyvän parisuhteen ylläpidossa.
      Vaikea tilanne kun oma itseluottamus väkisinkin
      välillä horjuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3105
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2875
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1270
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe