Olen järjestämässä vaimolleni ns. unohtumatonta iltaa yhdessä. Olemme menossa elokuviin, mutta sen jälkeen ajattelin järjestää vielä ohjelmaa. Voisitteko kertoa mikä teitä ilahduttaisi/yllättäisi positiivisesti. Enkä tarkoita välttämättä seksiin liittyvää(enempi romantiikkaa)
Naiset auttakaa!!!!!
11
1560
Vastaukset
- vaikka
ihan iltapala, kaunis kattaus ja joku kiva juoma, sitten ehdottomasti se ruusu maljakossa ja oikein punainen sellainen. Kynttilät tietysti kruunaa koko jutun, se hämärähkö valaistus. =)
- Rinsessa
Miehet eivät kovin usein raota sanallista rakkaus-arkkuaan...joten minä ainakin sulisin täysin jos mun mies kertois mulle että kuinka paljon se mua rakastaa, kehuis kauniiksi ja ihanaksi...
Joten rohkeasti kertomaan tunteistaan! Koskaan ei voi liiaksi sanoa rakastavansa toista. Believe me! - neuvo,
mutta neuvojasi kannattaa soveltaa vaimon makuun sopivalla tavalla. Esim onko hänellä joku lempiruoka tai ravintola, johon voisitte mennä yhdessä tai josta voisit tilata iltapalan? Ja kukistakin senverran, että tiedät varmaan mistä hän suunnilleen tykkää (jos et kysy parhaalta kaverilta, siskolta, äidiltä). Itse inhoan ruusuja, poikaystäväni tietää sen mutta ei jostain syystä muista lempikukkaani koskaan:) Soitti sitten kukkakaupasta siskolleni rohkeasti ja kysäisi että mikäs se kukka taas olikaan, jonkun mielestä varmaan kamalaa käytöstä mutta mun mielestä hyvin huomaavaista. Sain kukat joita rakastan ja se, että poikaystäväni ylipäänsä halusi ostaa kukkia oli romanttista ja täydellistä! En muuten välitä kynttilöistäkään, oon vaikea tapaus, mutta pointti on siis että neuvosi on tosi hyviä mutta aloittajan kannattaa soveltaa niitä omalle vaimolleen sopivalla tavalla. Onnea romanttiselle illalle!
- Saarukka
Ystävälliset pienet eleet, huomavaisuus ja puhuminen. Vie hänet vaikka syömään johonkin ravintolaan, josta hän pitää ja sen jälkeen ehkä tanssimaan. Jos teillä ei ole kotona rauhaa, varaa yöksi hotellihuone.
Pienet eleet: ovien avaaminen, tuolin siirtäminen hänelle, kukat joo, katseet, kosketus (flirttaile avoimesti, jos vain se suhteeseenne sopii) - anna hänen kaikin keinoin tuntea että haluat häntä ja haluat tehdä vaikutuksen!
Huomavaisuus: huolehdi hänestä koko ruokailun ajan (että on juotavaa, saa haluamansa ruoan...) ja ole huomavainen paitsi häntä myös mm. tarjoilijaa kohtaan. Anna hänen olla ylpeä sinusta!
Puhuminen: kuuntele, esitä kysymyksiä, ole kiinnostunut hänestä, puhu tunteista, joita hän saa sinut tuntemaan, puhu hänestä ja teistä. Tee hänestä puheillasi illan keskipiste!
Loppuillasta vie hänet jonnekin, missä voitte olla kaksin (hotelliin ehkä). Hotelliin olet hoitanut valmiiksi vaikka kuohuviinin ja jotain pientä suolaista. Ei tietysti ole pakko harrastaa seksiä, vaan olkaa vain kaksin rauhassa ja jatkakaa illan tunnelmaa yhdessä. Aamulla herätät hänet aamiaiselle, jonka olet valmiiksi tilannut huoneeseen.
Kai tässä on suurinpiirtein perusromanttinen ilta.- huh-
..taas on luettu jenkkityylin ihmissuhdeoppaita vai?
- "liehittele"
ei riitä että sanot esim. kauniiksi, perustele se. Muistatko mitä seikkoja kehuit hänessä silloin kun tutustuitte, kerro myös uusia.
Puhu tunteistasi, siis tavallaan myös itsestäsi.
Varo kuitenkin käyttäytymästä omituisesti. Olet hyvä mies. Onnea:) - Mona-Henrika
Lue hänelle joku runo, jossa kerrotaan rakkaudesta ja kuvaa teitä/häntä hyvin. Ja mielellään se tapahtuisi hämärässä, kynttilän valossa romanttisessa ympäristössä.
Ja joskus on ihana käpertyä sen toisen kainaloon ja vain olla siinä toisen lähellä. - Matleena
hämärässä kynttilän valossa. Taustalla musiikkia hiljaisella. Mikään ei tunnu ihanemmalta, kuin se toisen kosketus iholla.
- Mona-Henrika
minullekin :-)
- mullekin
Mona-Henrika kirjoitti:
minullekin :-)
Ihanaa, kun olet valmis näkemään "vaivaa" kultasi eteen. Niin se vaimo pidetäänkin onnellisena! Hyvä ruoka hyvässä ravintolassa(alkuruoasta jälkiruokaan ja kuohuviiniä), ehkä hyvä elokuva, muutama drikki jossain hienossa paikassa, hotellissa tuo hieronta(jalkahieronta myös aivan mahtavaa!!!) Ehkä yhteinen kylpy myös ja jos rahaa on vielä tämän kaiken lisäksi niin joku lahja(esim. kultakoru) vielä pisteenä iin päälle. Mulla on mahtava mies, joka huomioi minua arkena ja juhlana muttei suunnittele mitään vastaavia yllätyksiä vaan ennemminkin suostuu mun ehdotuksiin ja oon kyllä salaa haaveillu, et joskus olis joku vähän pienempimuotoinenkin yllätys vastassa. Sellasia on sitten kiva muistella yhdessä.
- äitivaimonainen
Tai mistä on haaveillut?
Minun mieheni järjesti minulle unohtumattomat synttärit...ensin käytiin syömässä ja sitten ilta sujui musiikin merkeissä...sain kuulla ja nähdä ja kokea ja kohdata sellaista, jota olen jopa haaveillen ja naureskellenkin toivonut. Sitä en kuitenkaan uskonut koskaan toteen käyväksi.
Toisin kävi.
Mieheni oli nähnyt todella vaivaa järjestelyiden kanssa, sekä siinä, etten pientäkään vihjettä etukäteen mistään saanut.
Ilta ja yö olivat sellaiset...huh! Enempiä tarkennuksia en voi laittaa, etten kerro "sivu suuni" ;)
Eli minun toteutumaton unelmani toteutui!
Mieti tällaista, jos toive olisi toteutettavissa ja sopisi iltaan muutenkin=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474