Apua, mitä tehdä anopin kanssa, joka tunkee nenänsä joka paikkaan ja haluaa osallistua meidän kodin sisustukseen. Onneksi hän asuu yli 150 km:n päässä, mutta on silti stressaava.
Olen muutenkin ymmälläni mieheni sukulaisista, jotka käyttäytyvät kummallisesti. Huomaan, että he eivät ole hyväksyneet minua sukuunsa.
Minun oma sukuni on mukava, enkä ole tottunut tällaisiin sukulaisiin, jotka ovat riidassa keskenään ja puhuvat pahaa selän takana.
Yritän kestää mieheni sukua hänen takiaan, mutta en tiedä kuinka kauan.
Mieheni äidin puolelta suku on todella omahyväistä ja vain he tietävät mikä on oikein ja mikä hyvää meidän pienelle perheellemme. Meillä on pieni tyttövauva ja en halua, että hän joutuu näin onnettomaan tilanteeseen tämän suvun takia.
Joskus olen niin onneton, että ahdistaa.
Pitääkö suku vain hylätä?
apua
5
845
Vastaukset
- ihmisiin
Sano anopillesi suoraan että haluat sisustuksen olevan vain oman maun makuisesi, ettei mikä tahansa kelpaa. Minullakin koitti äitini sisustaa oman makunsa mukaan koska hänellä oli vapaat kädet sisustaa sisarellanikin mutta sanoin että älä mene ominpäin hankkimaan mitä tahansa meille, tai muuten saat viedä takaisin ne kauppaan.
Ehkä miehesi sukulaiset ovat himan ronskimpia kuin omasi. Oman sukunhan sitä tuntee kun on siellä kasvanut mutta olisihan se kummallista jos miehesi sukulaiset olisivatkin ihan samanlaisia kuin omasi. Koita ottaa ihan vaan huumorilla miehen sukulaiset vaan, ja ajattele että on rikkaus kun ihmiset ovat erilaisia. Anna heidän riidellä rauhassa, sillä voit käsittää väärin heidän kommikaatio tapansa ja myöhemmin tuntiessa he paremmin ajatella että heillä on suorempi tapa tuoda ajatuksensa julki kuin mihin olet tottunut omassa suvussasi. Ehkä nyt hieman ylireagoit alussa. Ota itsekkin ronskit otteet silleen huumori suupielessä:) - elämä yllättää
raadollisuudellaan ennen pitkää....
itsellä meni miehen suvun kanssakin ihan hyvin ja vaikka omassa suvussa oli juoruajia, niin ne olivat siellä aina olleet ja niihin oli jotenkin tottunut. Mutta sitten kun olimme naimisíssa ja lapsia alkoi siunaantua,vanhempaa polvea kuoli ja perintöjä alkoi jotakin kautta tulla sukujen jakoon puolin tai toisin, niin jo alkoi olla selkään puukottajaa ja paskan puhujaa kummankin suvun puolella.Ennen niin mukvat ihmiset muuttivat muotoaan, eikä meille edes perintöjä sadellut. Jopa meitin lapsista oltiin kedemielisiä,vaikka omamme olemme hoitaneet itse. Järkyttävää ja surullista...nyt on ihmisiä,että ei edes tervehditä...Ensi alkuun paha mieli sai itkemään,nyt on jo karaistunut ja osaa suhtatua tai seisoa sanojensa takana,osaa varoa puheitaan tietyssä seurassa ja välttää kontakteja,ihan lähisukuunsa. Mieluiten olenkin ystävien seurassa tai kotona ja katson ketä kotiini kutsun ja koska. kurjat ystävätkin jätän sivuun,minua ei kiinnosta saada p... niskaan.- muuten
kummallista, miten raha vaikuttaa ihmisiin. Saisi hävitä koko pahuudenlähde maailmasta, minun puolestani!
"Huomaan, että he eivät ole hyväksyneet minua sukuunsa."
Eivät tietenkään koska sinulla on kyyristelijän luonto, annat anopin puuttua omiin asioihisi. Valitettava tosiasia on että pääosa ihmisistä potkaisee kun kumartaa ja kumartaa kun potkaisee. He hyppivät toisen silmille täsmälleen niin paljon ja kauan kuin toiset sallivat. He kunnioittavat vain vahvemman lakia, sinä ystävyys ystävyydestä - lakia. Onneksi on myös reiluja ihmisiä jotka eivät tee noin, he ymmärtävät että jokainen meistä on joskus pulu ja joskus patsas. Onko miehesi reilu?
"Pitääkö suku vain hylätä?"
Sanot vain miehellesi että valitsee joko sinut tai sukunsa, luultavasti hän valitsee sukunsa koska on luultavasti samaa maata tai sitten omena on vain pudonnut kauas puusta.- fdlk
oivallettu. Ihan samoin olen minäkin ajatellut. Mekun ollaan vaatimattomia eikä turhia kerskuta emme mitään tarvitsekaa tai jotain halppistuotteita, jotka lentää roskiin saman tien. Toisille on osteltu teeveet ja videot. Me on hankittu itse kaikki, silti aina silmäillään ympärilleen ja ihan näkee kuinka arvostellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249