Millainen nainen sopii

Vakavahenkinen mies

vakavahenkisemälle miehelle? Minua ei kiinnosta juhliminen, eikä liioin South parkkia ja Simpsoneita lukuun ottamatta nämä TV:n hömppä/tosiTV-"viihde". Vietän paljon aikaa työn ja harrastusten parissa. Minulla on usein vakava ilme kasvoilla, enkä juurikaan näytä iloitsevan elämästä. Katselen mielelläni tunteellisia ei rakkaustarinoista kertovia hieman vakavahenkisiä elokuvia. Minun idoleitani on ollut Raimo Helmisen tai Tim Duncanin kaltaiset muut hiljaisen oloiset urheilijat. Olen hyvä kuuntelija, jolla on hyvä yleiskäsitys melkein mistä tahansa, joten pystyn ottamaan kantaa melkein mihin tahansa asiaan.

Tiedän olen pois muodista, mutta minua ei koskaan mikään muoti olekaan kiinnostanut.

18

1971

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos miettisit itse

Ei se mikä ilme on naamalla, meinaa sitä ettei elämästä nauttisi. Nimimerkillä monesti naama mutrulla vaikka ei sitä itse tajuaisikaan, kun on vain sellainen perus tylsä naamavärkki.
      Ota se nainen kenestä tykkäät. Sehän se paras on.

Oliks tää muuten provo?

• kun tuli

puheeksi,jep jep.hähähähäh..

• tyttö

sulle sopii niin saat vähän ilmettä sun vakaville kasvoillesi ja sähäkkä antaa hyvää kyytiä niin että munat räjähtää!

• Becca

Voi ressua, yritti tilittää ihan tosissaan ja muut heittää vitsiksi =)
      Ja kaikkea ihmettä ne täällä muuten kysyykin.."millainen nainen minulle sopisi?" Eih!
      Ehkei oikeastaan minkäänlainen...??

• sittenkin

joku tosi komea mies voisi sopia sulle.

• drgrdg

Hyvännäköinen virolainen.

• totterstrom

Älä ota suomihuoraa. Ensi kesänä suosittelen vaimohakumaaksi Ukrainaa.

• suomijuoppojunttikaljamaha

Tshernobylin liepeillä on hyviä ja "muodokkaita" naikkosia, mutta varo entistä nyrkkeilyn raskaansarjan maailmanmestaria Vitali Klitschkoa. Se ei ehkä tykkää siitä että yrität jaolle sen naisapajille...

• suomih**ra

Totterstrom on saanu taas pakit! :)

• keskustelijana

noiden lapsellisten jutuista.Sulle sopis varmaankin vähän itseäsi vilkkaampi ja keskustelutaitoinen nainen.Yleensä vastakohtaisuudet täydentää.Ole edelleen oma itsesi ja älä pyrikään itseäsi muuttamaan.Kyllä se siitä:)

• SopivaNainen

Kyllä samanhenkisiä naisiakin löytyy. He ovat vain vaikeammin löydettävissä. Löydän itsestäni paljon samaa kuin sinussa. Olen kyllä varattu, mut pointtini on että kyllä sinäkin voit löytää kumppanin joka pystyy keskustelemaan syvällisemmin. Tuollaisia piirteitä on useinmiten niillä, jotka ovat nähneet elämää enemmän. Tsemppiä !!!

• Vakavahenkinen nainen

Testasit sitten, että tajuaako kukaan edes lukemaansa? :D

Eipä täällä kovin monella näytä polla säteilevän, mutta mitäs väliä..

Itsekin olen kovin vakavamielinen ja useimmiten naama peruslukemilla, varsinkin seuratessani mainitsemiasi asiaohjelmia.

• pikku.nainen

koska vakavuus sinänsä ei ole niin ratkaiseva luonteenpiirre.

Oletetaan, että olet todella hyvä ja innostunut keskustelija, olet kiinnostunut uusista asioista etkä ole sohvaperuna tai peräkammarin poika. Ja sitten jos kemiat synkkaavat muutenkin yhteen, niin etköhän kelpaa monelle naiselle.

Eli siis muut asiat ratkaisevat ennemmin.

• Debbie.D

Yllättävää tavata noinkin tervehenkinen mies. Pahoin kyllä pelkään, ettet arvoistasi naista tule löytämään. Niin karulta kuin se kuulostaakiin. Sinulle jos kenelle suosittelsin koiran hankintaa. Saat uskollisen ystävän joka ei kritisoi vaatevalintojasi tai idoleitasi. Saat vilpitöntä rakkautta,kiintymystä, ystävän vaikka vertaa. Samoja piirteitä et läydä naisesta vaikka etsisit lopun elämääsi. Ikävä kyllä.

• Juntti

Kokeile löytää sellainen, joka on oikeasti älykäs. Ne ovat harvassa, mutta ehkä jostakin sellainen löytyy. Itse olen elämäni aikana tavannut vain muutaman sellaisen. Toisaalta, kuinka sellaisen löytää ja kuinka sellaisen saa kiinnostumaan itsestään - naiset kun ovat viime kädessä tunteellisia olentoja ja harvemmin tekevät suhteessa järkiratkaisuja.

Joku tässä mainitsi Ukrainan. Ehkä koulutetun ja fiksun naisen voi hakea ulkomailtakin, jos vain rahkeesi riittävät siihen.

• ,,,,

Simpsonien ja South Parkin katsominen osoittaa lapsellisuuttasi. Lisäksi liika penkkiurheilu osoittaa yksinkertaisuutta, mielen köyhyyttä. Lisäksi et vaikuta olevan romantikko. Olet siinä suhteessa hyvä, että et juo.

Mahdoton yhdistelmä. Ehkä kannattaa vaan kiinnostua muodista ja jättää lastenohjelmien katsomiset lapsille. Jos ei ole romanttinen, niin voi olla aika vaikea löytää naisia.

• vakavahenkinen...

on mielestäni erittäin älykäs ohjelma. Siinä tuodaan hyvin esille yhteiskunnan epäkohtia sarkastiseen sävyyn. Sitä paitsi South parkkia on kiva katsella raskaan työpäivän jälkeen.

• hih hih

Väittämällä Simpsoneja ja South Parkia lastenohjelmiksi osoitat vain oman tyhmyytesi, vai etkö ole tajunnut sarjoihin piilotettua satiiria ja yhteiskuntakritiikkiä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      223
      4534
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      445
      3288
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2188
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1850
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1198
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1033
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1025
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      25
      994
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      75
      928
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      926
    Aihe