Onnistuin pääsemään tässä taannoin haastattelusta jatkoon eli soveltuvuustestauksiin. Testauksiin otettiin vain muutama henkilö. Nyt asiat on niin, että sain kuulla testitulokseni noin viikon päivät sitten, mutta työntekijää ettinyt firma ei ole ottanut minuun minkäänlaista yhteyttä. Onko niin, että jos testauksen perusteella tippuu, niin ei tipu työnantajaehdokkaalta minkäänlaista yht.ottoakaan? Luulin niin, että kaikkia loppumetreille päässeitä infottaisiin joka tapauksessa.
Loppumetreille
2
518
Vastaukset
- mjsdfsf
Minun tapauksssani homma meni niin, että testaaja soitti huonot uutiset ei-valituille.
Nykyinen työnantaja soitti hyvät uutiset minulle.
Näin taitaa yleensäkin kuvio mennä. - Rekrytoijanakin toiminut
Systeemit vaihtelevat niin paljon, että täysin mahdotonta sanoa. Toisissa firmoissa ilmoitetaan jo aika alkuvaiheessakin tippuneille (jopa pelkän hakemuksenkin lähettäneille) jos resurssit riittävät ja ei kauheita hakemusmääriä ole, toiset sitten ilmoittavat pidemmälle ehtineille, toiset aivan loppusuoralla olijoille ja toiset sitten VAIN valitu(i)lle vaikka olisi 2 tai 3 viimeisessä vaiheessa.
Hyvin yleinen tapa on, että jos ei-valituille ilmoitetaan jotain, niin ensin ilmoitetaan puhelun muodossa hyvät uutiset ja huonot sitten tulevat joskus kirjeessä perässä.
Eli se on täysin tapauskohtaista ja firmasta kiinni. Yleisempää kuitenkin on, ettei kauheasti ilmoitella suurille joukoille. Voi olla tosiaan ihan mahdollista, että omassakin tapauksessasi on ilmoitettu vain valitulle. Olen nähnyt ilmoittamattomuuden syitä ihan siitä lähtien, että kukaan ei halua soittaa huonoja uutisia ja vastavuoroisesti ei kukaan jaksa alkaa vääntelemään "kiitoksia mielenkiinnostanne, mutta..." -kirjeitä. Elleivät ne sitten ole valmiina vain postimerkkiä ja kuorta vailla. Tosin sekin maksaa, ajattelevat jotkut:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403711Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333304- 692918
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912760- 351778
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811739- 241589
- 281537
- 291519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231514