Kohta pitää varmaan työntää autoa ettei vaan aiheuteta vahinkoja. Jos nopeus laskee 70:iin niin suurin osa ajelee 50-60, siinä sitten körrötellään peräkanaa.
Voi Suomi mikä holhousyhteiskunta
JÄRJETÖNTÄ LASKEA NOPEUS 70
7
651
Vastaukset
- Hölmöt
Ja kohta tuo nopeus on 50KM/H. Kyllä varmaan kaahareita vituttaa...
- Hölmöt
Niin mä olen sitten sellainen 50v virkamies joka pelkää jo lasten karusellin kyydissä kolaria...
- Dieseljannu
Hölmöt kirjoitti:
Niin mä olen sitten sellainen 50v virkamies joka pelkää jo lasten karusellin kyydissä kolaria...
Motareille katoksi 130 km/h. Mutta tuo 70 km/h huonommille teille on aika mautonta, aijai niitä, jotka joutuvat työkseen ajamaan.
- aikaansaannosta....
näin se on.
Sosiaalidemokraattinen Suomi on menossa lähemmäksi Venäjän mallia joka asiassa.
Ja kas kummaa ketä kiristys eniten koskee:
maaseudun asukkejahan se.
Rahaa on kerättävä lisää valtion kassaan.
Kukaan täysjärkinen ei noudata entisen 80:n alueen nopeuden muuttamista 70:iin, kun jo nyt itsekukin varsinkin kesällä ajaa huomattavasti kovempaa kuin 80:ä.
- kkk
Kyllä taas nähtiin mitä seuraa kun on nainen liikenneministerinä
- Automiekkonen
Ensinnäkin, 120:n nopeuden nostaminen ei hyödytä paskan vertaa muita kuin etelä-Suomen autoilijoita. Toiseksi, se 80:n laskeminen lisää vain yleistä vitutusta ja vaaratilanteita, kun köröttelyyn kyllästyneet vetelevät matelijoista surutta ohi.
toi 80km/h on hyvä tollasenaan (rekkojen kuorkkien ajoneuokohtainen, 80km/h) 70 talvella ois viel jotenkuten ymmärrettävää, mut ennemminkin kesälle ois parempi toi 90km/h, ja motarille 130 ois aika bueno.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 515932
- 515404
- 533768
- 143715
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1013552- 313156
- 592904
- 592786
- 572456
- 451893