Millainen hiusmalli sopii neliömäisille, suorastaan leveille kasvoille? Ei missään nimessä lyhyttä tukkaa, mutta sopiiko otsatukka vai leventääkö se kasvoja entisestään?
Kiitos paljon jo etukäteen vastaajille.
Millainen malli?
3
1013
Vastaukset
- -.-
itsellänikin on neliön muotoiset kasvot..lievät sellaiset että ei kuitenkaan kauhean leveä mutta leikkautin etuhiukset ja leikkasin kerroksittain että niitä voisi taitella ulospäin ja että tyveen saisi enemmän tuuheutta:) ihan hyvältä näyttää mutta jos sinulla on todellakin leveät kasvot niin suosittelisin otsatukkaa ja sisäänpäin taitettuja hiuksia..että hiukset häivyttäisitäv vähän leuan aluetta ja otsakulmaa:) toivottavasti sait selvää erikoisista selostuksista:D
- Oli parturi jo
Kävin leikkauttamassa juuri kuvailemasi hiukset, sopii oikein hyvin ja kaventaa kasvoja. :)
- bad_hair_day_alltime
mullaki on aika leveät kasvot...etenkin leukaluut...mulla oli ennen suora otsis mut leikkasin sen sellai vinoon =D ja sit mulla on noin lapaluiden kohalle ylettyvät hiukset ja ruskeet sellaset. nyt kuiteki olisin menossa parturiin ja en tiiä miten saisin itelleni hyvin sopivan hiustyylin mut en haluu missää nimes lyhyitä hiuksia ja lisäks mulla on TOSI paksut hiukset joten kerroksittain leikkuuta oon joskus parturis kokeillu mut näytti vaa enemmä et naama ois leveempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249