Naamaani on ilmestynyt viime kesän aikana pari n. sentin kokoista maksaläiskää. NÄin talvella ne ovat vaalentuneet eikä niitä edes huomaa, mutta keväällä ja kesällä, kun aurinko ruskettaa, ruskettuvat nämä läiskät muuta ihoa nomepammin. Olen kuullut laserhoidosta läiskiin. Tietääkö joku tarkemmin näistä hoidoista vai onko muuta apukeinoa, ettei naama kirjavana tarvitse ensi kesää viettää?
Maksaläiskät
Laikku
3
1200
Vastaukset
- kaverilta
Niihin kuulemani mukaan voi syödä jonkun lääkereseptikuurin. Kannattaa kysyä ihan lääkäriltä.
- arbutti
ostappa sitä arbutin nimistä ainetta niin katoaa viikossa maksaläiskät jos hyvin sattuu!!!mulla ainaki katos..(detria arbutin pigment whitening)
- inkeri
on vissiin turhan aikaista laserhoon ja jos on taipumusta niin aika usein joutuu menemään. Syö porkkanaa paljon keväällä. Whitening-tuotteita on monella sarjalla. esim.ks. www.pulanna.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474