Mitäpä mieltä te olette seuraavasta ???
Olin Creativen mp3 tuotteeseen niin kauan tyytyväinen, kunnes se meni rikki noin puoli vuotta takuu ajan jälkeen. No menin liikkeeseen josta kyseisen tuotteen ostin ja kysyin, että voiko asialle tehdä jotain, koska takuu oli mennyt kuitenkin umpeen (1 Vuosi). Liikkeestä kehoitettiin ottamaan yhteyttä maahantuojaan Toptronics Oy:hyn. No minäpä tein työtä käskettyä ja menin kysiseen firmaan ja esitin ongelmani ja että takuu on jo ummessa mutta kun on mennyt vasta hiljattain ja laitekin on aika kallis (179€). No siinä selitellessäni vikaa, kysyi edustaja että onko kuitti ? Johon sanoin, että on ja takuu on ummessa...... Johon hän vastasi ei voi auttaa YHTÄÄN! Kysyin kuitenkin että voiko hän edes sanoa että onko yleinen vika tälläinen jota kuvailin, johon hän sanoi soita kuule Irlantiin, jossa on Creativen puhelin tuki. Minä siihen että aikas läheltä tulee apu kun Turussa hajoaa laite... Kysyin kuitenkin että voiko hän kertoa että onko kysyisessä tilanteessa ennää mitään tehtävissä???
Siinä kysellessäni hän nousi tuolistaan ja meni ulko ovelle ja sanoi "EI OIKEIN VOI JA OLE KUULE TYYTYVÄINEN, ETTÄ KESTI EDES TÄMÄN AJAN. YLEENSÄ MENEE HETI RIKKI KUN TAKUU LOPUU... SELLANEN ELÄMÄ ON!!!"
Täytyy myöntää, vastaus sai minut sanattomaksi, jonka vuokasi kylläkin otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja neuvottelin tämän kanssa, sillä seurauksella että myyjä liike otti vastuun tuotteestaan ja saatiin asia sovituksi. Elikä kiitoksia Veikon koneelle mutta Toptronicsin ansiosta en enää IKINÄ osta CREATIVEN tuotetta !!!
Creativen maahantuojan käytös !!!
4
582
Vastaukset
- Repe_Ankka
..joten en tiedä. On se kai normaalia.. Saatko muka iPodin maahantuojalta parempaa käytöstä?
- niinpä niin
Mutta kyse ei ole merkista vaan asiakas palvelusta jota he tarjoavat....
- apuasaataina
Applen palvelu on aivan loistavaa. Ja jos ongelmia (mitä ei juri ole) apu on lähellä ja ystävällistä.
- podisti
maahantuojalla markkinaosuus sulaa käsiin ja hermo pettää. Moni on huono häviäjä, se ei ole helppoa kenellekään, varsinkin kun on paljon omia rahoja pelissä ja on valinnut väärän hevosen.
Applelta olen saanut hyvää palvelua kun olen ostanut joko Varimportista tai Applen nettisivuilta (takuu sama riippumatta mistä ostat ja palvelu hyvää). Firma joka menestyy, pystyy myös panostamaan palveluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895