R&B/Soul blogeja

Whitfan

http://seanshangout.blogdrive.com/

Tässä on linkki hyvälle sivulle, josta voi ladata r&b ja soul musiikkia laidasta laitaan. Saatavilla on kokonaisia albumeita ja harvinaisia kappaleita. Olkaa nopeita, sillä sivu voi sulkeutua lopullisesti millä hetkellä hyvänsä.

Tällä hetkellä voi ladata mm. Arethaa, Luther Vandrossia, harvinaisia kappaleita Alicia Keysiltä, Aaliyahia...

Laitan myöhemmin uusia linkkejä muihin samantyyppisiin blogeihin, jos löydän niitä.

76

2864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Whitfan

      Täältä voi ladata kokonaisia albumeita mm. Mary J. Bligeltä, Blu Cantrellilta, Whitneyltä, Toni Braxtonilta, Janet Jacksonilta, Kelisiltä, Alicia Keysiltä, Brandyltä....

      http://toyasworld.blogdrive.com/

    • hahhaa

      Ei tällaista paskaa!

      (Tuntuuko kivalta?)

      • Whitfan

        Kun täällä ei edes kiitosta saa, niin taidan pitää linkit itselläni.


      • hahhaa
        Whitfan kirjoitti:

        Kun täällä ei edes kiitosta saa, niin taidan pitää linkit itselläni.

        Tiedätkö, mä kirjoitin ihan samalla tavalla kuin sä. Eli nyt voisit hiukan ajatella kun seuraavan kerran kommentoit jostain, mistä et itse pidä.


      • Whitfan
        hahhaa kirjoitti:

        Tiedätkö, mä kirjoitin ihan samalla tavalla kuin sä. Eli nyt voisit hiukan ajatella kun seuraavan kerran kommentoit jostain, mistä et itse pidä.

        Sinun kommentillasi ei ollut mitään merkitystä.

        Mistään ei saa näköjään kiitosta.

        Minä jatkossa kommentoin juuri sitä, mitä itse haluan ja siten, miten itse haluan.


      • hahhaa
        Whitfan kirjoitti:

        Sinun kommentillasi ei ollut mitään merkitystä.

        Mistään ei saa näköjään kiitosta.

        Minä jatkossa kommentoin juuri sitä, mitä itse haluan ja siten, miten itse haluan.

        Ensinnäkään, en ole katkera Jessica Simpson-fani. Mua vaan ärsyttää se, miten lapsellisesti sä välillä kommentoit. Kirjoitin täysin samalla tavalla kuin sä.

        Kommentoi vain, mutta toivottavasti niinkuin kypsät ihmiset.


      • Whitfan
        hahhaa kirjoitti:

        Ensinnäkään, en ole katkera Jessica Simpson-fani. Mua vaan ärsyttää se, miten lapsellisesti sä välillä kommentoit. Kirjoitin täysin samalla tavalla kuin sä.

        Kommentoi vain, mutta toivottavasti niinkuin kypsät ihmiset.

        Ei tämä voi olla totta! Joku jaksaa tulla tänne nalkuttamaan jostain iänvanhasta asiasta.

        Lähetä valitusviestit niille palstoille/ketjuihin, joihin ne kuuluvat.

        Ei tällaista paskaa!

        (Tuntuuko kivalta?)


      • hahhaa
        Whitfan kirjoitti:

        Ei tämä voi olla totta! Joku jaksaa tulla tänne nalkuttamaan jostain iänvanhasta asiasta.

        Lähetä valitusviestit niille palstoille/ketjuihin, joihin ne kuuluvat.

        Ei tällaista paskaa!

        (Tuntuuko kivalta?)

        Ensinnäkään, tää ei oo iänvanha asia, sillä viime aikoinaki sä oot kommentoinu todella lapsellisesti.

        Ja toiseks, itekin aina kirjottelet tollasia "valitusviestejä" semmosiin paikkoihin, joihin ne eivät kuulu. Ristiriitainen tyyppi, sanoo ettei jotain pitäisi tehdä, mut tekee ite.

        Idiootti.


      • Whitfan
        hahhaa kirjoitti:

        Ensinnäkään, tää ei oo iänvanha asia, sillä viime aikoinaki sä oot kommentoinu todella lapsellisesti.

        Ja toiseks, itekin aina kirjottelet tollasia "valitusviestejä" semmosiin paikkoihin, joihin ne eivät kuulu. Ristiriitainen tyyppi, sanoo ettei jotain pitäisi tehdä, mut tekee ite.

        Idiootti.

        Jos olen jostain asiasta eri mieltä sinun kanssasi, se on lapsellista kommmentointia?

        Mikset mene niihin ketjuihin valittamaan, jossa olen kommentoinut "lapsellisesti"?

        Grow up!

        Toisaalta on hyvä, että mielipiteilläni on ollut vaikutusta. Hyvä, että sinäkin olet huomannut, että Jessica Simpson on tuote ja huono laulaja.


      • hahhaa
        Whitfan kirjoitti:

        Jos olen jostain asiasta eri mieltä sinun kanssasi, se on lapsellista kommmentointia?

        Mikset mene niihin ketjuihin valittamaan, jossa olen kommentoinut "lapsellisesti"?

        Grow up!

        Toisaalta on hyvä, että mielipiteilläni on ollut vaikutusta. Hyvä, että sinäkin olet huomannut, että Jessica Simpson on tuote ja huono laulaja.

        "Jos olen jostain asiasta eri mieltä sinun kanssasi, se on lapsellista kommmentointia?"

        Ei, se ei ole lapsellista kommentointia.

        "Jessica Simpson on tuote ja huono laulaja."

        Tuollainen on ja kaikenmaailman huorittelut ja muut, mitä sä teet!

        "sinäkin olet huomannut"

        Ensinnäkään, en ole Jessica Simpsonin fani, kuten aikaisemmin sanoin. Eikö mene perille? Ja mistä ihmeestä sä repäsit, että mäkin olen mukamas huomannut... oonko mä sanonut jotain siihen suuntaan? En.

        Herranjumala miten tyhmä joku voi olla.

        "Grow up!"

        After you!


      • Whitfan
        hahhaa kirjoitti:

        "Jos olen jostain asiasta eri mieltä sinun kanssasi, se on lapsellista kommmentointia?"

        Ei, se ei ole lapsellista kommentointia.

        "Jessica Simpson on tuote ja huono laulaja."

        Tuollainen on ja kaikenmaailman huorittelut ja muut, mitä sä teet!

        "sinäkin olet huomannut"

        Ensinnäkään, en ole Jessica Simpsonin fani, kuten aikaisemmin sanoin. Eikö mene perille? Ja mistä ihmeestä sä repäsit, että mäkin olen mukamas huomannut... oonko mä sanonut jotain siihen suuntaan? En.

        Herranjumala miten tyhmä joku voi olla.

        "Grow up!"

        After you!

        Minun mielestäni Jessica Simpson on tuote. Olet näköjään eri mieltä, joten se tekee kommenteistani lapsellisia. Olen mielestäni ollut vain kohtelias Simpsonia kohtaan.

        Miksi tulet tänne nalkuttamaan vanhoista asioista? Eikö olisi ollut helpompaa kommentoida niitä silloin, kun olen ne esittänyt?

        Kyllä minä ymmärrän, että sen tosiasian myöntäminen, että Jessica Simpsonista ei ole mihinkään, on vaikeata. Turhaan hyökkäät minun kimppuun.


      • hahhaa
        Whitfan kirjoitti:

        Minun mielestäni Jessica Simpson on tuote. Olet näköjään eri mieltä, joten se tekee kommenteistani lapsellisia. Olen mielestäni ollut vain kohtelias Simpsonia kohtaan.

        Miksi tulet tänne nalkuttamaan vanhoista asioista? Eikö olisi ollut helpompaa kommentoida niitä silloin, kun olen ne esittänyt?

        Kyllä minä ymmärrän, että sen tosiasian myöntäminen, että Jessica Simpsonista ei ole mihinkään, on vaikeata. Turhaan hyökkäät minun kimppuun.

        Oikeesti naurattaa, kun lukee noita sun vastaväitteitäs... :D Sä argumentoit jollain asioilla, joita kukaan ei ole tehnyt/sanonut ja teet omia johtopäätöksiäs. :D

        "Sinun mielestäni Jessica Simpson on tuote. Olet näköjään eri mieltä, joten se tekee kommenteistani lapsellisia."

        En ole missään vaiheessa sanonut, että ne kommenttisi olisivat lapsellisia sen takia, että ne ovat ristiriidassa omien mielipiteitteni kanssa, vaan siksi, koska ne eivät ole ASIALLISIA.

        Ja minkäköhän takia puhut koko ajan tuosta Simpsonista..? Sillä mä en tarkota pelkästään sitä, oot kirjottanut paljon muuallekin epäkunnioittavia ja lapsellisia viestejä, mm. sinne JS keskusteluun.

        "Olen mielestäni ollut vain kohtelias Simpsonia kohtaan."

        Tuota et usko itsekään.

        "Kyllä minä ymmärrän, että sen tosiasian myöntäminen, että Jessica Simpsonista ei ole mihinkään, on vaikeata. Turhaan hyökkäät minun kimppuun."

        Siis repeän... :D Kuinka monta kertaa mun pitää sanoa, etten millään tavoin fanita Jessicaa? :D Osaan nimetä hädin tuskin pari sen kappaletta, mutta musta sillä on nätti ääni ja tiedän ainakin sen, et se on myyny miljoonia levyjä. Etten ihan kuitenkaan sanois, ettei siitä ole mihinkään.

        Nyt sä varmaan taas vastaat "on se vaikeaa myöntää että Simpson on paska laulaja" tai tuohon tyyliin... ensinnäkin, ihmisillä on erilaisia mielipiteitä, jonkun mielestä Simpson laulaa hyvin, joidenkin mielestä ei. Etkö nyt vain voi tajuta sitä? Joidenkin mielestä Whitney voi olla huono laulaja. Ihmiset ovat erilaisia.

        Toisekseen, jos sä et tykkää jostain asiasta, niin jätä kommentoimatta kokonaan! Jos kommentoit, niin tee sitä rakentavasti, älä hauku äläkä huorittele.

        Sä varmasti tunnistat nää asiat itestäs, mutta olet liian ylpeä myöntääksesi. Mitäköhän sontaa se seuraavaksi kirjoittaa... :D


      • Whitfan
        hahhaa kirjoitti:

        Oikeesti naurattaa, kun lukee noita sun vastaväitteitäs... :D Sä argumentoit jollain asioilla, joita kukaan ei ole tehnyt/sanonut ja teet omia johtopäätöksiäs. :D

        "Sinun mielestäni Jessica Simpson on tuote. Olet näköjään eri mieltä, joten se tekee kommenteistani lapsellisia."

        En ole missään vaiheessa sanonut, että ne kommenttisi olisivat lapsellisia sen takia, että ne ovat ristiriidassa omien mielipiteitteni kanssa, vaan siksi, koska ne eivät ole ASIALLISIA.

        Ja minkäköhän takia puhut koko ajan tuosta Simpsonista..? Sillä mä en tarkota pelkästään sitä, oot kirjottanut paljon muuallekin epäkunnioittavia ja lapsellisia viestejä, mm. sinne JS keskusteluun.

        "Olen mielestäni ollut vain kohtelias Simpsonia kohtaan."

        Tuota et usko itsekään.

        "Kyllä minä ymmärrän, että sen tosiasian myöntäminen, että Jessica Simpsonista ei ole mihinkään, on vaikeata. Turhaan hyökkäät minun kimppuun."

        Siis repeän... :D Kuinka monta kertaa mun pitää sanoa, etten millään tavoin fanita Jessicaa? :D Osaan nimetä hädin tuskin pari sen kappaletta, mutta musta sillä on nätti ääni ja tiedän ainakin sen, et se on myyny miljoonia levyjä. Etten ihan kuitenkaan sanois, ettei siitä ole mihinkään.

        Nyt sä varmaan taas vastaat "on se vaikeaa myöntää että Simpson on paska laulaja" tai tuohon tyyliin... ensinnäkin, ihmisillä on erilaisia mielipiteitä, jonkun mielestä Simpson laulaa hyvin, joidenkin mielestä ei. Etkö nyt vain voi tajuta sitä? Joidenkin mielestä Whitney voi olla huono laulaja. Ihmiset ovat erilaisia.

        Toisekseen, jos sä et tykkää jostain asiasta, niin jätä kommentoimatta kokonaan! Jos kommentoit, niin tee sitä rakentavasti, älä hauku äläkä huorittele.

        Sä varmasti tunnistat nää asiat itestäs, mutta olet liian ylpeä myöntääksesi. Mitäköhän sontaa se seuraavaksi kirjoittaa... :D

        En todellakaan tiennyt, että mielipiteilläni olisi oikeasti mitään merkitystä tai että ne voisivat olla näin musertavia joillekkin.

        Minä olen ollut vain ja ainostaan kohtelias J. Simpsonia kohtaan.

        Olen esittänyt omia mielipiteitäni. En tiennyt, että ne tulevat työntämään maailmasi raiteiltaan.

        Kieltäminen on ihan normaali defenssimeganismi. Ymmärrän, että et nyt ole J. Simpson fani. Kyllä se siitä, kunhan pääset pahimman yli.

        "ihmisillä on erilaisia mielipiteitä"
        Todellakin on. Pimahdit, koska halvaksin J. Simpsonia. Mielestäsi kaikilla muilla saa olla mielipiteitä vain jos ne ovat samanlaisia kuin sinun. Muussa tapauksessa niitä ei saa tuoda julki.

        Edelleenkin kommentoin mitä itse haluan ja miten itse haluan. Jos on ihmisen mielenterveys niin heikoissa kantimissa, ettei kestä lukea mitään, mikä poikkeaa omista mielipiteistä, ei varmaankaan kannata kirjoitella yleisille keskustelupaslstoille.


      • hahhaa
        Whitfan kirjoitti:

        En todellakaan tiennyt, että mielipiteilläni olisi oikeasti mitään merkitystä tai että ne voisivat olla näin musertavia joillekkin.

        Minä olen ollut vain ja ainostaan kohtelias J. Simpsonia kohtaan.

        Olen esittänyt omia mielipiteitäni. En tiennyt, että ne tulevat työntämään maailmasi raiteiltaan.

        Kieltäminen on ihan normaali defenssimeganismi. Ymmärrän, että et nyt ole J. Simpson fani. Kyllä se siitä, kunhan pääset pahimman yli.

        "ihmisillä on erilaisia mielipiteitä"
        Todellakin on. Pimahdit, koska halvaksin J. Simpsonia. Mielestäsi kaikilla muilla saa olla mielipiteitä vain jos ne ovat samanlaisia kuin sinun. Muussa tapauksessa niitä ei saa tuoda julki.

        Edelleenkin kommentoin mitä itse haluan ja miten itse haluan. Jos on ihmisen mielenterveys niin heikoissa kantimissa, ettei kestä lukea mitään, mikä poikkeaa omista mielipiteistä, ei varmaankaan kannata kirjoitella yleisille keskustelupaslstoille.

        Anteeksi nyt jos pilaan ilosi, mutta mielipiteesi eivät todellakaan ole olleet musertavia, eivätkä ne ole työntäneet maailmaani raiteiltaan. Arvasin että kirjottaisit taas jotain tyhmää.

        "Pimahdit, koska halvaksin J. Simpsonia."

        Ensinnäkään, en ole pimahtanut. Toisekseen, sä voit olla Simpsonista mitä mieltä vain haluat, mutten vaan ymmärrä, minkä takia sä vihaat sitä niin paljon. Onko se tehnyt kenties sulle jotain?

        Ja vielä pitää sanoa, jospa kolmas kerta toden sanoisi, en tarkoita pelkästään sitä Simpson keskustelua, vaan monia muitakin keskusteluja, joilla olet ollut ylimielinen ja ilkeä, yrittänyt vain pilata toisten ilon. Sä saat olla asioista mitä tahansa mieltä, mutta asiat voi ilmaista asiallisesti, tai epäasiallisesti. Sä käytät epäasiallista menetelmää.

        Näyttäisi kyllä siltä, että sinun mielenterveys on heikoissa kantimissa. :) Eikä ymmärrystäkään näytä olevan ollenkaan, kun luulee koko ajan mun olevan Simpson fani, tai että mä tarkota pelkästään sitä Simpson keskustelua.


      • Whitfan
        hahhaa kirjoitti:

        Anteeksi nyt jos pilaan ilosi, mutta mielipiteesi eivät todellakaan ole olleet musertavia, eivätkä ne ole työntäneet maailmaani raiteiltaan. Arvasin että kirjottaisit taas jotain tyhmää.

        "Pimahdit, koska halvaksin J. Simpsonia."

        Ensinnäkään, en ole pimahtanut. Toisekseen, sä voit olla Simpsonista mitä mieltä vain haluat, mutten vaan ymmärrä, minkä takia sä vihaat sitä niin paljon. Onko se tehnyt kenties sulle jotain?

        Ja vielä pitää sanoa, jospa kolmas kerta toden sanoisi, en tarkoita pelkästään sitä Simpson keskustelua, vaan monia muitakin keskusteluja, joilla olet ollut ylimielinen ja ilkeä, yrittänyt vain pilata toisten ilon. Sä saat olla asioista mitä tahansa mieltä, mutta asiat voi ilmaista asiallisesti, tai epäasiallisesti. Sä käytät epäasiallista menetelmää.

        Näyttäisi kyllä siltä, että sinun mielenterveys on heikoissa kantimissa. :) Eikä ymmärrystäkään näytä olevan ollenkaan, kun luulee koko ajan mun olevan Simpson fani, tai että mä tarkota pelkästään sitä Simpson keskustelua.

        Jonkun korvista nousee sankka savu - eikä siitä näytä tulevan loppua.

        Ongelma on se, että sinä et pysty sulattamaan, sitä tosiasiaa, että minä halveksin J. Simpsonia ja muita tuotteita.

        "minkä takia sä vihaat sitä niin paljon. Onko se tehnyt kenties sulle jotain?"
        On todellakin. Päästellyn suustaan niitä inhottavia ääniä, jotka ovat joidenkin mielestä laulua.

        "Sä käytät epäasiallista menetelmää."
        Sinun mielestäsi tänne tuleminen nalkuttamaan vanhoista asioista on asiallista.

        Edelleenkin kysyn, miksi et kommentoinut väitteitäni silloin, kun olen esittänyt ne.

        En tiennyt, että mielipiteeni aiheuttaisivat tällaista kuohuntaa. Enkä ole edes haukkunut ketään - en J.S keskustelussa - enkä muuallakaan


      • hahhaa
        Whitfan kirjoitti:

        Jonkun korvista nousee sankka savu - eikä siitä näytä tulevan loppua.

        Ongelma on se, että sinä et pysty sulattamaan, sitä tosiasiaa, että minä halveksin J. Simpsonia ja muita tuotteita.

        "minkä takia sä vihaat sitä niin paljon. Onko se tehnyt kenties sulle jotain?"
        On todellakin. Päästellyn suustaan niitä inhottavia ääniä, jotka ovat joidenkin mielestä laulua.

        "Sä käytät epäasiallista menetelmää."
        Sinun mielestäsi tänne tuleminen nalkuttamaan vanhoista asioista on asiallista.

        Edelleenkin kysyn, miksi et kommentoinut väitteitäni silloin, kun olen esittänyt ne.

        En tiennyt, että mielipiteeni aiheuttaisivat tällaista kuohuntaa. Enkä ole edes haukkunut ketään - en J.S keskustelussa - enkä muuallakaan

        "Jonkun korvista nousee sankka savu - eikä siitä näytä tulevan loppua."

        Ai, kenen?

        "Ongelma on se, että sinä et pysty sulattamaan, sitä tosiasiaa, että minä halveksin J. Simpsonia ja muita tuotteita."

        Taas noita naurettavia argumentaatioita. :D Mulle on ihan sama, mitä sä ajattelet, mua vaan ärsyttää se, että sä oot tollanen ilonpilaaja ja kuvittelet, että sun mielipitees olis jotenki oikeita. Ei siinä mitään, jos et tykkää Simpsonista, mut en vaan ymmärrä minkä takia sun täytyy sanoa sitä "tuotteeks" tai "paskaks", voisit vaan sanoa yksinkertaisesti, ettet pidä siitä.

        Ja mä en tajuu, minkä takia sä koko ajan sanot etten mä voi hyväksyä, ettet sä pidä Simpsonista... Herranjumala, MÄ EN OLE SIMPSON FANI! Hyväksyn sen täysin, ettet pidä hänestä, mutten tapaasi ilmoittaa asiaa.

        "On todellakin. Päästellyn suustaan niitä inhottavia ääniä, jotka ovat joidenkin mielestä laulua."

        Mut minkä takia sun pitää haukkua? Eiks oo hyvä et maailmassa on paljon erilaisia juttuja ja ettei kaikki pidä samasta?

        "Sinun mielestäsi tänne tuleminen nalkuttamaan vanhoista asioista on asiallista."

        Sori nyt vaan, mut se olit SÄ joka otit tän Simpson aiheen esille, mä en ollu sanonu sanaakaan siitä, vaan puhunu yleisesti sun kommentointitavastas.

        "En tiennyt, että mielipiteeni aiheuttaisivat tällaista kuohuntaa."

        Sanon tämän vielä kerran: SAAT OLLA MITÄ MIELTÄ HALUAT.

        "Enkä ole edes haukkunut ketään - en J.S keskustelussa - enkä muuallakaan"

        Olet kyllä haukkunut, tiedät sen itsekin.


      • Whitfan
        hahhaa kirjoitti:

        "Jonkun korvista nousee sankka savu - eikä siitä näytä tulevan loppua."

        Ai, kenen?

        "Ongelma on se, että sinä et pysty sulattamaan, sitä tosiasiaa, että minä halveksin J. Simpsonia ja muita tuotteita."

        Taas noita naurettavia argumentaatioita. :D Mulle on ihan sama, mitä sä ajattelet, mua vaan ärsyttää se, että sä oot tollanen ilonpilaaja ja kuvittelet, että sun mielipitees olis jotenki oikeita. Ei siinä mitään, jos et tykkää Simpsonista, mut en vaan ymmärrä minkä takia sun täytyy sanoa sitä "tuotteeks" tai "paskaks", voisit vaan sanoa yksinkertaisesti, ettet pidä siitä.

        Ja mä en tajuu, minkä takia sä koko ajan sanot etten mä voi hyväksyä, ettet sä pidä Simpsonista... Herranjumala, MÄ EN OLE SIMPSON FANI! Hyväksyn sen täysin, ettet pidä hänestä, mutten tapaasi ilmoittaa asiaa.

        "On todellakin. Päästellyn suustaan niitä inhottavia ääniä, jotka ovat joidenkin mielestä laulua."

        Mut minkä takia sun pitää haukkua? Eiks oo hyvä et maailmassa on paljon erilaisia juttuja ja ettei kaikki pidä samasta?

        "Sinun mielestäsi tänne tuleminen nalkuttamaan vanhoista asioista on asiallista."

        Sori nyt vaan, mut se olit SÄ joka otit tän Simpson aiheen esille, mä en ollu sanonu sanaakaan siitä, vaan puhunu yleisesti sun kommentointitavastas.

        "En tiennyt, että mielipiteeni aiheuttaisivat tällaista kuohuntaa."

        Sanon tämän vielä kerran: SAAT OLLA MITÄ MIELTÄ HALUAT.

        "Enkä ole edes haukkunut ketään - en J.S keskustelussa - enkä muuallakaan"

        Olet kyllä haukkunut, tiedät sen itsekin.

        Ai, kenen?
        Sinun.

        "Taas noita naurettavia argumentaatioita. :D Mulle on ihan sama, mitä sä ajattelet, mua vaan ärsyttää se, että sä oot tollanen ilonpilaaja ja kuvittelet, että sun mielipitees olis jotenki oikeita."
        Mitä ihmettä. Esitin vain oman mielipteeni. En ole ilonpilaaja - päinvastoin. En kuvittele, että mielipiteeni olisivat oikeita, KOSKA NE OVAT MIELIPITEITÄ. Sinulla näytää olevan vaikeusia elää niiden kanssa.

        Jos et ole Simpson fani, miksi olet katkera. Ei pitäisi olla mitään syytä siihen.

        "Hyväksyn sen täysin, ettet pidä hänestä, mutten tapaasi ilmoittaa asiaa."
        Mikä siinä on niin vaikeaa hyväksyä?

        "Eiks oo hyvä et maailmassa on paljon erilaisia juttuja ja ettei kaikki pidä samasta?"
        On kyllä. Mutta surkeat "erilaiset" vievät loistavien "erilaisten" tilan. Jessica Simpson on surkea "erilainen".

        "Sanon tämän vielä kerran: SAAT OLLA MITÄ MIELTÄ HALUAT."
        Ei siltä näytä. Jos ilmaisen mielipiteeni, pimahdat. Ethän sinä voi elää mielipiteideni kanssa. Olet monta kertaa väittänyt, että en saa sanoa J. S:ia tuotteeksi. Sanon sen uudelleen: hän on tuote.

        "Olet kyllä haukkunut, tiedät sen itsekin."
        Missä ja ketä olen haukkunut?


      • hahhaa
        Whitfan kirjoitti:

        Ai, kenen?
        Sinun.

        "Taas noita naurettavia argumentaatioita. :D Mulle on ihan sama, mitä sä ajattelet, mua vaan ärsyttää se, että sä oot tollanen ilonpilaaja ja kuvittelet, että sun mielipitees olis jotenki oikeita."
        Mitä ihmettä. Esitin vain oman mielipteeni. En ole ilonpilaaja - päinvastoin. En kuvittele, että mielipiteeni olisivat oikeita, KOSKA NE OVAT MIELIPITEITÄ. Sinulla näytää olevan vaikeusia elää niiden kanssa.

        Jos et ole Simpson fani, miksi olet katkera. Ei pitäisi olla mitään syytä siihen.

        "Hyväksyn sen täysin, ettet pidä hänestä, mutten tapaasi ilmoittaa asiaa."
        Mikä siinä on niin vaikeaa hyväksyä?

        "Eiks oo hyvä et maailmassa on paljon erilaisia juttuja ja ettei kaikki pidä samasta?"
        On kyllä. Mutta surkeat "erilaiset" vievät loistavien "erilaisten" tilan. Jessica Simpson on surkea "erilainen".

        "Sanon tämän vielä kerran: SAAT OLLA MITÄ MIELTÄ HALUAT."
        Ei siltä näytä. Jos ilmaisen mielipiteeni, pimahdat. Ethän sinä voi elää mielipiteideni kanssa. Olet monta kertaa väittänyt, että en saa sanoa J. S:ia tuotteeksi. Sanon sen uudelleen: hän on tuote.

        "Olet kyllä haukkunut, tiedät sen itsekin."
        Missä ja ketä olen haukkunut?

        "En kuvittele, että mielipiteeni olisivat oikeita."

        Otetaanpa yksi esimerkki.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000000287&posting=22000000013209646

        Tuossa viestissäsi käyttäydyit juuri niin kuin sun mielipitees olisivat oikeita.

        "Kuvittelevat vielä itse olevansa hyviä."

        Eli sinun mielipiteesi hyvästä luokittelee mikä on hyvää?

        Voin laittaa lisää esimerkkejä jos haluat.

        "On kyllä. Mutta surkeat "erilaiset" vievät loistavien "erilaisten" tilan. Jessica Simpson on surkea "erilainen"."

        Tuokin kertoo siitä, miten pidät omia mielipiteitäsi ylivertaisina.

        En ole katkera, olen vain ärsyyntynyt sun asenteeseesi.


      • hahhaa
        hahhaa kirjoitti:

        "En kuvittele, että mielipiteeni olisivat oikeita."

        Otetaanpa yksi esimerkki.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000000287&posting=22000000013209646

        Tuossa viestissäsi käyttäydyit juuri niin kuin sun mielipitees olisivat oikeita.

        "Kuvittelevat vielä itse olevansa hyviä."

        Eli sinun mielipiteesi hyvästä luokittelee mikä on hyvää?

        Voin laittaa lisää esimerkkejä jos haluat.

        "On kyllä. Mutta surkeat "erilaiset" vievät loistavien "erilaisten" tilan. Jessica Simpson on surkea "erilainen"."

        Tuokin kertoo siitä, miten pidät omia mielipiteitäsi ylivertaisina.

        En ole katkera, olen vain ärsyyntynyt sun asenteeseesi.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000000432&posting=22000000013613550

        Seuraava kommentti...

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000000432&posting=22000000014133165

        ...on melkein täysin samanlainen kuin kaikki kommenttisi Simpsonista. Muistan, kuinka sanoit Simpsonia sonnaksi tms. Ja nyt kun Houstonin musaa kutsutaan paskaksi, sanoit "Toit todella paljon uutta tähänkin keskusteluun!" Mietitkö koskaan, tuovatko SUN samankaltaiset kommentit uutta keskusteluihin?

        Siis sä sanot, että tommonen asiaton kommentointi on typerää, mutta kommentoit itse aivan samalla tavalla.

        Jään innolla odottamaan, mitä tähän vastaat...


      • Whitfan
        hahhaa kirjoitti:

        "En kuvittele, että mielipiteeni olisivat oikeita."

        Otetaanpa yksi esimerkki.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000000287&posting=22000000013209646

        Tuossa viestissäsi käyttäydyit juuri niin kuin sun mielipitees olisivat oikeita.

        "Kuvittelevat vielä itse olevansa hyviä."

        Eli sinun mielipiteesi hyvästä luokittelee mikä on hyvää?

        Voin laittaa lisää esimerkkejä jos haluat.

        "On kyllä. Mutta surkeat "erilaiset" vievät loistavien "erilaisten" tilan. Jessica Simpson on surkea "erilainen"."

        Tuokin kertoo siitä, miten pidät omia mielipiteitäsi ylivertaisina.

        En ole katkera, olen vain ärsyyntynyt sun asenteeseesi.

        Mitä tuo BEP- ketju todistaa? Esitin vain mielipiteeni enkä väittänyt, että muut eivät saa olla eri mieltä, niinkuin sinä koko ajan teet.

        "Eli sinun mielipiteesi hyvästä luokittelee mikä on hyvää?"
        Minun mielipiteeni luokittelee sen, mikä on minun mielestäni hyvää. Ei kai se voi olla ylivoimaisen vaikeata ymmärtää.

        "Voin laittaa lisää esimerkkejä jos haluat."
        Voit minun puolestani laittaa niin paljon esimerkkejä kuin haluat.

        "Tuokin kertoo siitä, miten pidät omia mielipiteitäsi ylivertaisina."
        Miten niin? Väitin vain, että BEP:sit pitävät iteään hyvinä. Et taaskaan voi hyväksyä mielipidettäni.

        "En ole katkera, olen vain ärsyyntynyt sun asenteeseesi."
        Samat sanat. Minä en saa esittää negatiivisiä mielipiteitäni olipa kyse kenestä tahansa ja jos sen teen, ne ovat lapsellisia. Sinä saat omasta mielestäsi haukkua minua, mutta minä en Jessica Simpsonia tai muitakaan viihdemaailman huoria.

        Tämä koko ketju vahvistaa käsitykseni: Jessica Simpsonin musiikin kuunteleminen luo hulluutta.


    • Whitfan

      Mitä ihmeellistä Stevie Wonder ketjussa on. En ole enkä aio hakkua häntä, koska kunnioitan häntä artistina. En vain pidä kovinkaan paljon hänen musiikistaan. En kunnioita J. Simpsonia paskan vertaa, joten voin puhua hänestä juuri niin kuin itse haluan.

      Miksi laitoit saman linkin kaksi kertaa? Onko se asiallista?

      "Mietitkö koskaan, tuovatko SUN samankaltaiset kommentit uutta keskusteluihin?"
      Mietin ja kyllä ne tuovat, silloin kuin pidän artistista, josta keskustellaan - ja varsinkin silloin, kun halveksin keskustelun kohteena olevaa artistia.

      "Siis sä sanot, että tommonen asiaton kommentointi on typerää, mutta kommentoit itse aivan samalla tavalla."
      Ei niissä ketjuissa ollut mitään asiatonta kommentointia.

      "Jään innolla odottamaan, mitä tähän vastaat..."
      Siitä vaan. Toivoittaasti se oli sen arvoista.

      • hahhaa

        "Mietin ja kyllä ne tuovat, silloin kuin pidän artistista, josta keskustellaan - ja varsinkin silloin, kun halveksin keskustelun kohteena olevaa artistia."

        Eli siis kun joku toinen haukkuu Houstonia paskaksi, se ei tuo uutta keskusteluun. Mutta kun sä haukut jotain, se tuo lisää uutta keskusteluun?

        Siis sinä saat haukkua kaikkia paskoiksi ja huoriksi, mutta heti kun Houstonia sanotaan paskaksi, vedät herneet nenään?

        "Ei niissä ketjuissa ollut mitään asiatonta kommentointia."

        Ei niin tuossa Stevie Wonder ketjussa, NIIN KUIN MINÄ JO SANOIN, mutta monissa monissa muissa.

        "Miten niin? Väitin vain, että BEP:sit pitävät iteään hyvinä. Et taaskaan voi hyväksyä mielipidettäni."

        Ensinnäkään, sä et voi tietää millaisina he pitävät itseään. Ja jumalauta, sanon tämän vielä yhden kerran, SINÄ WHITFAN, SAAT OLLA MITÄ MIELTÄ HALUAT ASIOISTA. SAAT TYKÄTÄ WHITNEY HOUSTONISTA, SAAT INHOTA JESSICA SIMPSONIA. Toivottavasti tuli selväks... Tuskinpa, kun ei aiemminkaan, vaikka monta kertaa oon sanonut...

        Koko jutun pointti, mitä sä et vaan tajua, on, että SÄ kommentoit erittäin epäasiallisesti.

        "Samat sanat. Minä en saa esittää negatiivisiä mielipiteitäni olipa kyse kenestä tahansa ja jos sen teen, ne ovat lapsellisia. Sinä saat omasta mielestäsi haukkua minua, mutta minä en Jessica Simpsonia tai muitakaan viihdemaailman huoria."

        Ei ei ei ei ei ei ei... Rakas Whitfan... Sinä voit olla mitä mieltä haluat, negatiivista mieltä, tai positiivista mieltä asioista, ihan miten vain haluat. Mutta, huomaatko eron. "Minä en pidä Jessica Simpsonista, minusta hän ei tee hyvää musiikkia, eikä laula kovin hyvin." "Jessica Simpson on paska laulaja ja viihdemaailman huora." Huomaatko? Kyse EI OLE SIITÄ, ettet saa olla eri mieltä asioista, vaan siitä, miten ilmaiset asiat. Kun itsekään et pitänyt rakentavana haukkua Houstonia, miksi itse haukut täsmälleen samalla tavalla?

        Ja sano missä mä oon mukamas "haukkunut" sua.


      • Whitfan
        hahhaa kirjoitti:

        "Mietin ja kyllä ne tuovat, silloin kuin pidän artistista, josta keskustellaan - ja varsinkin silloin, kun halveksin keskustelun kohteena olevaa artistia."

        Eli siis kun joku toinen haukkuu Houstonia paskaksi, se ei tuo uutta keskusteluun. Mutta kun sä haukut jotain, se tuo lisää uutta keskusteluun?

        Siis sinä saat haukkua kaikkia paskoiksi ja huoriksi, mutta heti kun Houstonia sanotaan paskaksi, vedät herneet nenään?

        "Ei niissä ketjuissa ollut mitään asiatonta kommentointia."

        Ei niin tuossa Stevie Wonder ketjussa, NIIN KUIN MINÄ JO SANOIN, mutta monissa monissa muissa.

        "Miten niin? Väitin vain, että BEP:sit pitävät iteään hyvinä. Et taaskaan voi hyväksyä mielipidettäni."

        Ensinnäkään, sä et voi tietää millaisina he pitävät itseään. Ja jumalauta, sanon tämän vielä yhden kerran, SINÄ WHITFAN, SAAT OLLA MITÄ MIELTÄ HALUAT ASIOISTA. SAAT TYKÄTÄ WHITNEY HOUSTONISTA, SAAT INHOTA JESSICA SIMPSONIA. Toivottavasti tuli selväks... Tuskinpa, kun ei aiemminkaan, vaikka monta kertaa oon sanonut...

        Koko jutun pointti, mitä sä et vaan tajua, on, että SÄ kommentoit erittäin epäasiallisesti.

        "Samat sanat. Minä en saa esittää negatiivisiä mielipiteitäni olipa kyse kenestä tahansa ja jos sen teen, ne ovat lapsellisia. Sinä saat omasta mielestäsi haukkua minua, mutta minä en Jessica Simpsonia tai muitakaan viihdemaailman huoria."

        Ei ei ei ei ei ei ei... Rakas Whitfan... Sinä voit olla mitä mieltä haluat, negatiivista mieltä, tai positiivista mieltä asioista, ihan miten vain haluat. Mutta, huomaatko eron. "Minä en pidä Jessica Simpsonista, minusta hän ei tee hyvää musiikkia, eikä laula kovin hyvin." "Jessica Simpson on paska laulaja ja viihdemaailman huora." Huomaatko? Kyse EI OLE SIITÄ, ettet saa olla eri mieltä asioista, vaan siitä, miten ilmaiset asiat. Kun itsekään et pitänyt rakentavana haukkua Houstonia, miksi itse haukut täsmälleen samalla tavalla?

        Ja sano missä mä oon mukamas "haukkunut" sua.

        "Eli siis kun joku toinen haukkuu Houstonia paskaksi, se ei tuo uutta keskusteluun. Mutta kun sä haukut jotain, se tuo lisää uutta keskusteluun?"
        Stevie Wonder- ketjussa haukuttiin Whitney Houstonia, joten se ei tuo mitään uutta siihen keskusteluun. Jos Whitneytä olisi haukuttu hänen omassa ketjussa, olisi se tuonut uutta asiaa keskusteluun.

        "Siis sinä saat haukkua kaikkia paskoiksi ja huoriksi, mutta heti kun Houstonia sanotaan paskaksi, vedät herneet nenään?"
        Milloin olen vetänyt herneet nenään?

        "Ei niin tuossa Stevie Wonder ketjussa, NIIN KUIN MINÄ JO SANOIN, mutta monissa monissa muissa."
        Missä ketjuissa?

        "Koko jutun pointti, mitä sä et vaan tajua, on, että SÄ kommentoit erittäin epäasiallisesti."
        Kommenttini ovat epäasiallisia, koska ne eivät miellytä sinua.

        "Ensinnäkään, sä et voi tietää millaisina he pitävät itseään."
        Omasta mielestäni BEPsit kuvittelevat olevansa jotain ihmeellistä, vaikka ovat roskamusiikin lähettiläitä. Hups, taisi taas tulla epäasiallinen kommentti.

        "Jessica Simpson on paska laulaja ja viihdemaailman huora."
        Se on mielipiteeni. Muista vielä nämä omat sanasi: "SINÄ WHITFAN, SAAT OLLA MITÄ MIELTÄ HALUAT ASIOISTA. SAAT TYKÄTÄ WHITNEY HOUSTONISTA, SAAT INHOTA JESSICA SIMPSONIA."

        "Kun itsekään et pitänyt rakentavana haukkua Houstonia, miksi itse haukut täsmälleen samalla tavalla?"
        En pitänyt rakentavana haukkua Whitneytä Stevie Wonder- ketjussa. Ne eivät ole sama asia. Whitney Houstonia saa haukkua ihan vapaasti oikeassa paikassa. Olenko joskus kieltänyt Whitneyn haukkumisen?

        "Ja sano missä mä oon mukamas "haukkunut" sua."
        Tässä ketjussa haukuit idiootiksi. Onko se asiallista?


      • hahhaa
        Whitfan kirjoitti:

        "Eli siis kun joku toinen haukkuu Houstonia paskaksi, se ei tuo uutta keskusteluun. Mutta kun sä haukut jotain, se tuo lisää uutta keskusteluun?"
        Stevie Wonder- ketjussa haukuttiin Whitney Houstonia, joten se ei tuo mitään uutta siihen keskusteluun. Jos Whitneytä olisi haukuttu hänen omassa ketjussa, olisi se tuonut uutta asiaa keskusteluun.

        "Siis sinä saat haukkua kaikkia paskoiksi ja huoriksi, mutta heti kun Houstonia sanotaan paskaksi, vedät herneet nenään?"
        Milloin olen vetänyt herneet nenään?

        "Ei niin tuossa Stevie Wonder ketjussa, NIIN KUIN MINÄ JO SANOIN, mutta monissa monissa muissa."
        Missä ketjuissa?

        "Koko jutun pointti, mitä sä et vaan tajua, on, että SÄ kommentoit erittäin epäasiallisesti."
        Kommenttini ovat epäasiallisia, koska ne eivät miellytä sinua.

        "Ensinnäkään, sä et voi tietää millaisina he pitävät itseään."
        Omasta mielestäni BEPsit kuvittelevat olevansa jotain ihmeellistä, vaikka ovat roskamusiikin lähettiläitä. Hups, taisi taas tulla epäasiallinen kommentti.

        "Jessica Simpson on paska laulaja ja viihdemaailman huora."
        Se on mielipiteeni. Muista vielä nämä omat sanasi: "SINÄ WHITFAN, SAAT OLLA MITÄ MIELTÄ HALUAT ASIOISTA. SAAT TYKÄTÄ WHITNEY HOUSTONISTA, SAAT INHOTA JESSICA SIMPSONIA."

        "Kun itsekään et pitänyt rakentavana haukkua Houstonia, miksi itse haukut täsmälleen samalla tavalla?"
        En pitänyt rakentavana haukkua Whitneytä Stevie Wonder- ketjussa. Ne eivät ole sama asia. Whitney Houstonia saa haukkua ihan vapaasti oikeassa paikassa. Olenko joskus kieltänyt Whitneyn haukkumisen?

        "Ja sano missä mä oon mukamas "haukkunut" sua."
        Tässä ketjussa haukuit idiootiksi. Onko se asiallista?

        "Stevie Wonder- ketjussa haukuttiin Whitney Houstonia, joten se ei tuo mitään uutta siihen keskusteluun. Jos Whitneytä olisi haukuttu hänen omassa ketjussa, olisi se tuonut uutta asiaa keskusteluun."

        Ei, vaikka Houstonia haukuttaisiin omassa ketjussaan, se ei ole asiallista. Siis HAUKKUMINEN, pilkkaaminen ym. ei ole koskaan rakentavaa kritiikkiä. Sen takia kommenttisi ovat epäasiallisia, ei sen takia, etteivät ne miellytä minua.

        "roskamusiikin lähettiläitä. Hups, taisi taas tulla epäasiallinen kommentti."

        Niin tuli. Voisitko kertoa, minkä takia sun edes pitää haukkua? Antaa kaikkien kukkien kukkia.

        "Tässä ketjussa haukuit idiootiksi. Onko se asiallista?"

        Myönnän että se ei ollut asiallista. Palaa vaan päreet kun tuntuu, että sä ihan yrittämällä yrität pilata muiden ihmisten ilon.

        Mutta, myönnän että se ei ollut asiallista. Kunpa eräät osaisivat tehdä samoin...

        En jaksa enää väitellä... sä et näköjään osaa nähdä itessäs mitään pahaa... oon lukenu paljon muita viestejäs ja sä oot riitaantunut monien ihmisten kanssa. Tiiätkö mistä se voisi johtua? Sä voisit aina miettiä kaksi kertaa, ennen kuin kirjoitat. Ettei tulisi riitoja tai pahaa mieltä.


      • Whitfan
        hahhaa kirjoitti:

        "Stevie Wonder- ketjussa haukuttiin Whitney Houstonia, joten se ei tuo mitään uutta siihen keskusteluun. Jos Whitneytä olisi haukuttu hänen omassa ketjussa, olisi se tuonut uutta asiaa keskusteluun."

        Ei, vaikka Houstonia haukuttaisiin omassa ketjussaan, se ei ole asiallista. Siis HAUKKUMINEN, pilkkaaminen ym. ei ole koskaan rakentavaa kritiikkiä. Sen takia kommenttisi ovat epäasiallisia, ei sen takia, etteivät ne miellytä minua.

        "roskamusiikin lähettiläitä. Hups, taisi taas tulla epäasiallinen kommentti."

        Niin tuli. Voisitko kertoa, minkä takia sun edes pitää haukkua? Antaa kaikkien kukkien kukkia.

        "Tässä ketjussa haukuit idiootiksi. Onko se asiallista?"

        Myönnän että se ei ollut asiallista. Palaa vaan päreet kun tuntuu, että sä ihan yrittämällä yrität pilata muiden ihmisten ilon.

        Mutta, myönnän että se ei ollut asiallista. Kunpa eräät osaisivat tehdä samoin...

        En jaksa enää väitellä... sä et näköjään osaa nähdä itessäs mitään pahaa... oon lukenu paljon muita viestejäs ja sä oot riitaantunut monien ihmisten kanssa. Tiiätkö mistä se voisi johtua? Sä voisit aina miettiä kaksi kertaa, ennen kuin kirjoitat. Ettei tulisi riitoja tai pahaa mieltä.

        "Ei, vaikka Houstonia haukuttaisiin omassa ketjussaan, se ei ole asiallista. Siis HAUKKUMINEN, pilkkaaminen ym. ei ole koskaan rakentavaa kritiikkiä. Sen takia kommenttisi ovat epäasiallisia, ei sen takia, etteivät ne miellytä minua."
        Haukkuminenkin on mielipiteenilmaisu. Miksi et ymmärrä sitä? Eikä kaikkia kommentteja kannata ottaa niin vakavasti. Et vieläkään voi sulattaa mielipiteitäni. Minulle on aivan sama kuka haukkuu ja ketä, kunhan se tehdään oikeassa paikassa.

        "Niin tuli. Voisitko kertoa, minkä takia sun edes pitää haukkua?"
        Ongelmana on taas se, että et voi hyväksyä mielipidettäni.

        "Antaa kaikkien kukkien kukkia."
        Ei anneta. Rikkaruhoista on päästävä eroon.

        "Mutta, myönnän että se ei ollut asiallista. Kunpa eräät osaisivat tehdä samoin... "
        Olen tehnyt niin mm. Stevie Wonder ketjussa.

        "oon lukenu paljon muita viestejäs ja sä oot riitaantunut monien ihmisten kanssa. "
        Missäkohän ole riitaantunut muiden kanssa?

        "Tiiätkö mistä se voisi johtua?"
        En tiedä. Valaise minua.

        "Sä voisit aina miettiä kaksi kertaa, ennen kuin kirjoitat. Ettei tulisi riitoja tai pahaa mieltä."
        Eli minun pitäisi pitää negatiiviset mielipiteeni itselläni, koska et voi sietää niitä. Taidanpa mennä Ashlee Simpson ketjuun vähän kommentoimaan...


      • hahhaa
        Whitfan kirjoitti:

        "Ei, vaikka Houstonia haukuttaisiin omassa ketjussaan, se ei ole asiallista. Siis HAUKKUMINEN, pilkkaaminen ym. ei ole koskaan rakentavaa kritiikkiä. Sen takia kommenttisi ovat epäasiallisia, ei sen takia, etteivät ne miellytä minua."
        Haukkuminenkin on mielipiteenilmaisu. Miksi et ymmärrä sitä? Eikä kaikkia kommentteja kannata ottaa niin vakavasti. Et vieläkään voi sulattaa mielipiteitäni. Minulle on aivan sama kuka haukkuu ja ketä, kunhan se tehdään oikeassa paikassa.

        "Niin tuli. Voisitko kertoa, minkä takia sun edes pitää haukkua?"
        Ongelmana on taas se, että et voi hyväksyä mielipidettäni.

        "Antaa kaikkien kukkien kukkia."
        Ei anneta. Rikkaruhoista on päästävä eroon.

        "Mutta, myönnän että se ei ollut asiallista. Kunpa eräät osaisivat tehdä samoin... "
        Olen tehnyt niin mm. Stevie Wonder ketjussa.

        "oon lukenu paljon muita viestejäs ja sä oot riitaantunut monien ihmisten kanssa. "
        Missäkohän ole riitaantunut muiden kanssa?

        "Tiiätkö mistä se voisi johtua?"
        En tiedä. Valaise minua.

        "Sä voisit aina miettiä kaksi kertaa, ennen kuin kirjoitat. Ettei tulisi riitoja tai pahaa mieltä."
        Eli minun pitäisi pitää negatiiviset mielipiteeni itselläni, koska et voi sietää niitä. Taidanpa mennä Ashlee Simpson ketjuun vähän kommentoimaan...

        "Haukkuminenkin on mielipiteenilmaisu."

        Onhan se, mutta epäasiallinen sellainen. Mikset voisi vaan sanoa vaikka Simpsonista, että pidät häntä huonona laulajana, etkä pidä hänen musiikistaan? Minkä takia täytyy sanoa paskaksi? Se vain aiheuttaa riitaa.

        "Et vieläkään voi sulattaa mielipiteitäni."

        Juu, niinhän se olikin.

        "Ei anneta. Rikkaruhoista on päästävä eroon."

        Tuokin kuvastaa omahyvyyttäs. Tiedätkö, asiat joita sä pidät rikkaruohoina, jotkut voivat pitää ruusuina ja toisinpäin. Ja haukkumalla niitä, jotka on sun mielestäs rikkaruohoja, et hyödy yhtään mitään, etkä pääse niistä eroon.

        Eikö se ole oikeasti hyvä, etteivät kaikki pidä samasta? Ja mä en ymmärrä, minkä takia sä vihaat "rikkaruohoja" niin paljon. Vaikka Simpsonit sun muut päästäisivät miten kamalia ääniä suustaan, eihän sinun tarvitse niitä kuunnella!

        "Missäkohän ole riitaantunut muiden kanssa?"

        Mm. Jessica Simpson topikissa ja Vapiskaa Carey ja Madonna topikeissa.

        "Olen tehnyt niin mm. Stevie Wonder ketjussa."

        Jaa, en ole huomannut... voisitko näyttää, missä kommentissa? Kiitos. :)

        "Eli minun pitäisi pitää negatiiviset mielipiteeni itselläni, koska et voi sietää niitä. Taidanpa mennä Ashlee Simpson ketjuun vähän kommentoimaan..."

        Hmmm... kuinkakohan monta kertaa olen sanonut sen ettei negatiiviset mielipiteesi haittaa minua...? Aika monta kertaa. :) On se ihme ja kumma, kun joka ikisessä viestissä se hokee niin.

        "En tiedä. Valaise minua."

        Juuri tuosta kommentointitavastasi. :) Kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä, mutta ne voidaan ilmoittaa asiallisesti, ettei pidä KO asiasta, sen sijaan että haukkuu tai huorittelee.

        Sieltä varmaan ropisee taas jotain tyyliin "et vaan kestä negatiivisia kommentteja"...

        Mä oikeesti ihan vaan muiden ja sunkin parhaaks yritän avata sun silmät, sillä tuskin kukaan haluaa kuunnella tuollaista tekstiä, mitä välillä päästät.


      • hahhaa
        hahhaa kirjoitti:

        "Haukkuminenkin on mielipiteenilmaisu."

        Onhan se, mutta epäasiallinen sellainen. Mikset voisi vaan sanoa vaikka Simpsonista, että pidät häntä huonona laulajana, etkä pidä hänen musiikistaan? Minkä takia täytyy sanoa paskaksi? Se vain aiheuttaa riitaa.

        "Et vieläkään voi sulattaa mielipiteitäni."

        Juu, niinhän se olikin.

        "Ei anneta. Rikkaruhoista on päästävä eroon."

        Tuokin kuvastaa omahyvyyttäs. Tiedätkö, asiat joita sä pidät rikkaruohoina, jotkut voivat pitää ruusuina ja toisinpäin. Ja haukkumalla niitä, jotka on sun mielestäs rikkaruohoja, et hyödy yhtään mitään, etkä pääse niistä eroon.

        Eikö se ole oikeasti hyvä, etteivät kaikki pidä samasta? Ja mä en ymmärrä, minkä takia sä vihaat "rikkaruohoja" niin paljon. Vaikka Simpsonit sun muut päästäisivät miten kamalia ääniä suustaan, eihän sinun tarvitse niitä kuunnella!

        "Missäkohän ole riitaantunut muiden kanssa?"

        Mm. Jessica Simpson topikissa ja Vapiskaa Carey ja Madonna topikeissa.

        "Olen tehnyt niin mm. Stevie Wonder ketjussa."

        Jaa, en ole huomannut... voisitko näyttää, missä kommentissa? Kiitos. :)

        "Eli minun pitäisi pitää negatiiviset mielipiteeni itselläni, koska et voi sietää niitä. Taidanpa mennä Ashlee Simpson ketjuun vähän kommentoimaan..."

        Hmmm... kuinkakohan monta kertaa olen sanonut sen ettei negatiiviset mielipiteesi haittaa minua...? Aika monta kertaa. :) On se ihme ja kumma, kun joka ikisessä viestissä se hokee niin.

        "En tiedä. Valaise minua."

        Juuri tuosta kommentointitavastasi. :) Kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä, mutta ne voidaan ilmoittaa asiallisesti, ettei pidä KO asiasta, sen sijaan että haukkuu tai huorittelee.

        Sieltä varmaan ropisee taas jotain tyyliin "et vaan kestä negatiivisia kommentteja"...

        Mä oikeesti ihan vaan muiden ja sunkin parhaaks yritän avata sun silmät, sillä tuskin kukaan haluaa kuunnella tuollaista tekstiä, mitä välillä päästät.

        Kun väität koko ajan, ettet hauku, tai että kommenttisi ovat asiallisia...

        "Ashlee simpson on kirkuva persläpi"

        Onko tuo sinun mielestä asiallinen kommentti?!?!


      • hahhaa
        hahhaa kirjoitti:

        Kun väität koko ajan, ettet hauku, tai että kommenttisi ovat asiallisia...

        "Ashlee simpson on kirkuva persläpi"

        Onko tuo sinun mielestä asiallinen kommentti?!?!

        Ja kun sanot, että kommentit pitää laittaa sinne minne ne kuuluvat...

        Kuuluuko Whitney Houstonin mainostaminen Ashley Simpsonille tarkoitetulle keskustelulle?

        Kysyn vain.


      • Whitfan
        hahhaa kirjoitti:

        "Haukkuminenkin on mielipiteenilmaisu."

        Onhan se, mutta epäasiallinen sellainen. Mikset voisi vaan sanoa vaikka Simpsonista, että pidät häntä huonona laulajana, etkä pidä hänen musiikistaan? Minkä takia täytyy sanoa paskaksi? Se vain aiheuttaa riitaa.

        "Et vieläkään voi sulattaa mielipiteitäni."

        Juu, niinhän se olikin.

        "Ei anneta. Rikkaruhoista on päästävä eroon."

        Tuokin kuvastaa omahyvyyttäs. Tiedätkö, asiat joita sä pidät rikkaruohoina, jotkut voivat pitää ruusuina ja toisinpäin. Ja haukkumalla niitä, jotka on sun mielestäs rikkaruohoja, et hyödy yhtään mitään, etkä pääse niistä eroon.

        Eikö se ole oikeasti hyvä, etteivät kaikki pidä samasta? Ja mä en ymmärrä, minkä takia sä vihaat "rikkaruohoja" niin paljon. Vaikka Simpsonit sun muut päästäisivät miten kamalia ääniä suustaan, eihän sinun tarvitse niitä kuunnella!

        "Missäkohän ole riitaantunut muiden kanssa?"

        Mm. Jessica Simpson topikissa ja Vapiskaa Carey ja Madonna topikeissa.

        "Olen tehnyt niin mm. Stevie Wonder ketjussa."

        Jaa, en ole huomannut... voisitko näyttää, missä kommentissa? Kiitos. :)

        "Eli minun pitäisi pitää negatiiviset mielipiteeni itselläni, koska et voi sietää niitä. Taidanpa mennä Ashlee Simpson ketjuun vähän kommentoimaan..."

        Hmmm... kuinkakohan monta kertaa olen sanonut sen ettei negatiiviset mielipiteesi haittaa minua...? Aika monta kertaa. :) On se ihme ja kumma, kun joka ikisessä viestissä se hokee niin.

        "En tiedä. Valaise minua."

        Juuri tuosta kommentointitavastasi. :) Kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä, mutta ne voidaan ilmoittaa asiallisesti, ettei pidä KO asiasta, sen sijaan että haukkuu tai huorittelee.

        Sieltä varmaan ropisee taas jotain tyyliin "et vaan kestä negatiivisia kommentteja"...

        Mä oikeesti ihan vaan muiden ja sunkin parhaaks yritän avata sun silmät, sillä tuskin kukaan haluaa kuunnella tuollaista tekstiä, mitä välillä päästät.

        "Onhan se, mutta epäasiallinen sellainen. Mikset voisi vaan sanoa vaikka Simpsonista, että pidät häntä huonona laulajana, etkä pidä hänen musiikistaan? Minkä takia täytyy sanoa paskaksi? Se vain aiheuttaa riitaa."
        Miksi et voinut sanoa, että et pidä minusta, sen sijaan, että nimittelet idiootiksi tai kylmäksi ihmiseksi? Onko se asiallista?

        "Tiedätkö, asiat joita sä pidät rikkaruohoina, jotkut voivat pitää ruusuina ja toisinpäin."
        Tiedän.

        "Ja haukkumalla niitä, jotka on sun mielestäs rikkaruohoja, et hyödy yhtään mitään, etkä pääse niistä eroon."
        Aina kannattaa yrittää.

        "Jaa, en ole huomannut... voisitko näyttää, missä kommentissa? Kiitos. :)"
        Lue koko Wonder- ketju. Myönsin, että jotkut kommenteistani olivat asiattomia.

        "Juuri tuosta kommentointitavastasi. :) Kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä, mutta ne voidaan ilmoittaa asiallisesti, ettei pidä KO asiasta, sen sijaan että haukkuu tai huorittelee."
        Mitä tuossakin ("En tiedä. Valaise minua.") kommentoinnissa on kauheaa? Itse ole haukkunut minua moneen otteeseen. Onko se sitten hyväksyttävää?

        "Sieltä varmaan ropisee taas jotain tyyliin "et vaan kestä negatiivisia kommentteja"... "
        Et vaan kestä negatiivisia kommentteja.

        "Mä oikeesti ihan vaan muiden ja sunkin parhaaks yritän avata sun silmät, sillä tuskin kukaan haluaa kuunnella tuollaista tekstiä, mitä välillä päästät."
        Surkeata psykologiaa. Ei hirveästi tehonnut. Silmäni ovat muuten auki.


      • Whitfan
        hahhaa kirjoitti:

        Kun väität koko ajan, ettet hauku, tai että kommenttisi ovat asiallisia...

        "Ashlee simpson on kirkuva persläpi"

        Onko tuo sinun mielestä asiallinen kommentti?!?!

        En ole väittänyt, että kommenttini olisivat aina asiallisia.

        Mielestäni "kirkuva persläpi" kommentti oli vain kohteliaisuus. Olisin voinut sanoa pahemminkin ja kohta sen teen...


      • hahhaa
        Whitfan kirjoitti:

        "Onhan se, mutta epäasiallinen sellainen. Mikset voisi vaan sanoa vaikka Simpsonista, että pidät häntä huonona laulajana, etkä pidä hänen musiikistaan? Minkä takia täytyy sanoa paskaksi? Se vain aiheuttaa riitaa."
        Miksi et voinut sanoa, että et pidä minusta, sen sijaan, että nimittelet idiootiksi tai kylmäksi ihmiseksi? Onko se asiallista?

        "Tiedätkö, asiat joita sä pidät rikkaruohoina, jotkut voivat pitää ruusuina ja toisinpäin."
        Tiedän.

        "Ja haukkumalla niitä, jotka on sun mielestäs rikkaruohoja, et hyödy yhtään mitään, etkä pääse niistä eroon."
        Aina kannattaa yrittää.

        "Jaa, en ole huomannut... voisitko näyttää, missä kommentissa? Kiitos. :)"
        Lue koko Wonder- ketju. Myönsin, että jotkut kommenteistani olivat asiattomia.

        "Juuri tuosta kommentointitavastasi. :) Kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä, mutta ne voidaan ilmoittaa asiallisesti, ettei pidä KO asiasta, sen sijaan että haukkuu tai huorittelee."
        Mitä tuossakin ("En tiedä. Valaise minua.") kommentoinnissa on kauheaa? Itse ole haukkunut minua moneen otteeseen. Onko se sitten hyväksyttävää?

        "Sieltä varmaan ropisee taas jotain tyyliin "et vaan kestä negatiivisia kommentteja"... "
        Et vaan kestä negatiivisia kommentteja.

        "Mä oikeesti ihan vaan muiden ja sunkin parhaaks yritän avata sun silmät, sillä tuskin kukaan haluaa kuunnella tuollaista tekstiä, mitä välillä päästät."
        Surkeata psykologiaa. Ei hirveästi tehonnut. Silmäni ovat muuten auki.

        Mä kyllä jo myönsin että oli asiatonta sanoa sua idiootiks, anna sen olla. Sulta on varmaan turha odottaa samaa... Kylmäksi ihmiseksi sanoin, koska sä OLET sellainen. Ainakin joidenkin viestien perusteella.

        "Itse ole haukkunut minua moneen otteeseen. Onko se sitten hyväksyttävää?"

        Olen sanonut sua KERRAN idiootiks ja myönsin sen olleen asiatonta.

        Turha edes yrittää... itsekeskeisille ihmisille on ihan turhaa puhua...


      • hahhaa
        Whitfan kirjoitti:

        En ole väittänyt, että kommenttini olisivat aina asiallisia.

        Mielestäni "kirkuva persläpi" kommentti oli vain kohteliaisuus. Olisin voinut sanoa pahemminkin ja kohta sen teen...

        "Mielestäni "kirkuva persläpi" kommentti oli vain kohteliaisuus. Olisin voinut sanoa pahemminkin ja kohta sen teen..."

        Voitko kertoa, minkä takia olet noin ilkeä? Minkä ihmeen takia?


    • Whitfan

      Tämä tappelu on nyt ohi minun osaltani.

      • hahhaa

        Ajattelemme edes jostain samalla tavalla, ajattelin että seuraavan viestisi jälkeen lopetan.

        Niin minunkin.


      • puuttuja

        *repes* :D nyt whitfan on olevinaan järkevämpi osapuoli ja lopettaa riidan ensimmäisenä. :D ja paskat! hän ei vaan keksinyt enää mitään sanottavaa, loppui kootut selitykset siltäkin joskus. :D hän on tosissaan itsekeskeinen ihminen ja oli todella törkeä sanoessaan ashleeta kirkuvaksi persläveksi.

        onnea sullekin! :D sitä sä todellakin tarvitset.


      • Whitfan
        puuttuja kirjoitti:

        *repes* :D nyt whitfan on olevinaan järkevämpi osapuoli ja lopettaa riidan ensimmäisenä. :D ja paskat! hän ei vaan keksinyt enää mitään sanottavaa, loppui kootut selitykset siltäkin joskus. :D hän on tosissaan itsekeskeinen ihminen ja oli todella törkeä sanoessaan ashleeta kirkuvaksi persläveksi.

        onnea sullekin! :D sitä sä todellakin tarvitset.

        Olisin voinut jatkaa tappelua vaikka tuomiopäivään asti. Olisiko siinä ollut mitään järkeä?

        Kuka meistä ei onnea tarvitsisi?


      • puuttuja
        Whitfan kirjoitti:

        Olisin voinut jatkaa tappelua vaikka tuomiopäivään asti. Olisiko siinä ollut mitään järkeä?

        Kuka meistä ei onnea tarvitsisi?

        riitatilanteissa asiat selvitetään loppuun asti eikä "livistetä". ja sä livistit, koska et enää osannut vastata hahhahin kysymyksiin & väitöksiin. :D

        niinpä, mutta jotkut tarvitsevat paljon enemmän kuin toiset. :D


      • Whitfan
        puuttuja kirjoitti:

        riitatilanteissa asiat selvitetään loppuun asti eikä "livistetä". ja sä livistit, koska et enää osannut vastata hahhahin kysymyksiin & väitöksiin. :D

        niinpä, mutta jotkut tarvitsevat paljon enemmän kuin toiset. :D

        Aivan turhaa on tapella koko ajan täysin turhasta asiasta. Olisin kyllä osannut vastata "hahhaa":n kysymyksiin, mutta olisiko siinä ollut mitään järkeä?

        Hän valitta aina samasta asiasta. Mikään, mitä kirjoitin, ei miellyttänyt häntä.


      • hahhaa
        Whitfan kirjoitti:

        Aivan turhaa on tapella koko ajan täysin turhasta asiasta. Olisin kyllä osannut vastata "hahhaa":n kysymyksiin, mutta olisiko siinä ollut mitään järkeä?

        Hän valitta aina samasta asiasta. Mikään, mitä kirjoitin, ei miellyttänyt häntä.

        Taas sitä mennään... sanoit lopettavasi tän riidan...

        "Olisin kyllä osannut vastata "hahhaa":n kysymyksiin"

        Oothan sä aiemminki vastannu, vastaa vain nytkin.

        "Hän valitta aina samasta asiasta. Mikään, mitä kirjoitin, ei miellyttänyt häntä."

        Ja taas! Sä sit vedät koko ajan noita sun omia johtopäätöksiä. Olenko mä sanonu, et mikään mitä sä oot kirjottanu, ei oo miellyttäny mua?! En muistaakseni.

        Mä oon yrittänyt saada sut näkemään miten typerää sun kommentointi VÄLILLÄ, huomaa VÄLILLÄ on, ei AINA. Tiiät sen varmaan itekin, mutta kommentoit typerästi silti... VÄLILLÄ!!!!!!

        Ja ei, vastaan jo valmiiks, kestän kyllä negatiivisia mielipiteitä. Kestän myös haukkumisen, mutta se on musta äärimmäisen typerää ja yritän puuttua siihen.


      • puuttuja
        Whitfan kirjoitti:

        Aivan turhaa on tapella koko ajan täysin turhasta asiasta. Olisin kyllä osannut vastata "hahhaa":n kysymyksiin, mutta olisiko siinä ollut mitään järkeä?

        Hän valitta aina samasta asiasta. Mikään, mitä kirjoitin, ei miellyttänyt häntä.

        no minkä takia sä aloit alun perinkään sit riitelemään? :D

        whitfan oisko sun aika mennä hiukkasen ittees. :D ainii sori, ei saa pyytää mahdottomia... :D


      • Whitfan
        hahhaa kirjoitti:

        Taas sitä mennään... sanoit lopettavasi tän riidan...

        "Olisin kyllä osannut vastata "hahhaa":n kysymyksiin"

        Oothan sä aiemminki vastannu, vastaa vain nytkin.

        "Hän valitta aina samasta asiasta. Mikään, mitä kirjoitin, ei miellyttänyt häntä."

        Ja taas! Sä sit vedät koko ajan noita sun omia johtopäätöksiä. Olenko mä sanonu, et mikään mitä sä oot kirjottanu, ei oo miellyttäny mua?! En muistaakseni.

        Mä oon yrittänyt saada sut näkemään miten typerää sun kommentointi VÄLILLÄ, huomaa VÄLILLÄ on, ei AINA. Tiiät sen varmaan itekin, mutta kommentoit typerästi silti... VÄLILLÄ!!!!!!

        Ja ei, vastaan jo valmiiks, kestän kyllä negatiivisia mielipiteitä. Kestän myös haukkumisen, mutta se on musta äärimmäisen typerää ja yritän puuttua siihen.

        Painu näihin ketjuihin mainostamaan ajattelutapaasi ja nalkuttamaan.

        Tällä haukutaan Anna Eriksonia
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000000150&posting=22000000014134616

        Täällä haukutaan Celine Dionia ja Shakiraa
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000000150&posting=22000000013947868

        Jätä minut jo rauhaan. Et voi sietää mitään negatiivista.


      • Whitfan
        puuttuja kirjoitti:

        no minkä takia sä aloit alun perinkään sit riitelemään? :D

        whitfan oisko sun aika mennä hiukkasen ittees. :D ainii sori, ei saa pyytää mahdottomia... :D

        Lueppa ensimmäinen nalkutusviesti. Kukakohan sen kirjoitti?


      • puuttuja
        Whitfan kirjoitti:

        Lueppa ensimmäinen nalkutusviesti. Kukakohan sen kirjoitti?

        hahhah kirjoitti sen, eikä se nyt ollu paras mahdollinen tapa ilmaista sun törkeyttäs, mut ku sä et millään tajua ni ymmärtäähän sen et pitää käyttää järeitä keinoja.

        nytkin sä vaan kierrät. mä sanoin et sun pitäis mennä ittees ni sit sä vaan käänsit sen pois tolla tavalla. ihan selvästi sulla on ongelmia myöntää olevas väärässä. :D


      • Whitfan
        puuttuja kirjoitti:

        hahhah kirjoitti sen, eikä se nyt ollu paras mahdollinen tapa ilmaista sun törkeyttäs, mut ku sä et millään tajua ni ymmärtäähän sen et pitää käyttää järeitä keinoja.

        nytkin sä vaan kierrät. mä sanoin et sun pitäis mennä ittees ni sit sä vaan käänsit sen pois tolla tavalla. ihan selvästi sulla on ongelmia myöntää olevas väärässä. :D

        Jos tarkoitat itseesi menemisellä joidenkin kommentiien anteeksipyytämistä tai poisvetämistä, olen niin tehnyt esim. Stevie Wonder- ketjussa.


      • puuttuja
        Whitfan kirjoitti:

        Jos tarkoitat itseesi menemisellä joidenkin kommentiien anteeksipyytämistä tai poisvetämistä, olen niin tehnyt esim. Stevie Wonder- ketjussa.

        "esim. Stevie Wonder- ketjussa."

        korjaus, VAIN Stevie Wonder- ketjussa.

        tarkoitan itseesi menemisellä sitä, että sä ymmärtäisit miten lapsellisesti ja typerästi sä kommentoit välillä, esim. se kun sanoit ashlee simpsonia kirkuvaksi persläveksi, oliko se asiallista sun mielestä?

        sulla on todellisia ongelmia, kultaseni. :D


      • puuttuja
        Whitfan kirjoitti:

        Painu näihin ketjuihin mainostamaan ajattelutapaasi ja nalkuttamaan.

        Tällä haukutaan Anna Eriksonia
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000000150&posting=22000000014134616

        Täällä haukutaan Celine Dionia ja Shakiraa
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000000150&posting=22000000013947868

        Jätä minut jo rauhaan. Et voi sietää mitään negatiivista.

        "Jätä minut jo rauhaan. Et voi sietää mitään negatiivista."

        naurattaa! :DDD se sano sen taas "et voi sietää mitään negatiivista." xDDD

        ja taas se tolleen kääntää asian poispäin ja välttelee. :DDD myönnä pois whitfan, meni jauhot suuhun. :D


      • Whitfan
        puuttuja kirjoitti:

        "esim. Stevie Wonder- ketjussa."

        korjaus, VAIN Stevie Wonder- ketjussa.

        tarkoitan itseesi menemisellä sitä, että sä ymmärtäisit miten lapsellisesti ja typerästi sä kommentoit välillä, esim. se kun sanoit ashlee simpsonia kirkuvaksi persläveksi, oliko se asiallista sun mielestä?

        sulla on todellisia ongelmia, kultaseni. :D

        Sinäkin alat nyt kitisemään samasta asiasta kuin "haahaaah".

        Vastaus viestiisi löytyy tästä ketjusta. Lue kaikki kirjoittamani viestit.

        Minun osaltani tämäkin kinstelu päättyy tähän.


      • hahhaa
        Whitfan kirjoitti:

        Painu näihin ketjuihin mainostamaan ajattelutapaasi ja nalkuttamaan.

        Tällä haukutaan Anna Eriksonia
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000000150&posting=22000000014134616

        Täällä haukutaan Celine Dionia ja Shakiraa
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000000150&posting=22000000013947868

        Jätä minut jo rauhaan. Et voi sietää mitään negatiivista.

        "Jätä minut jo rauhaan"

        Mitä helvettiä?? Me molemmat sanottiin et annetaan tän riidan olla, mut SÄ nostit tän taas esiin.

        "Painu näihin ketjuihin mainostamaan ajattelutapaasi ja nalkuttamaan."

        Enkä mene. Susta oon oppinu, että sellainen on ihan turhaa, narsistiset ihmiset eivät osaa myöntää olevansa väärässä.

        Ja odotan vieläkin vastausta kysymyksiini. Äläkä enää yritä selittää, et sä et enää jaksa riidellä, koska SÄ nostit tän uudestaan esille.


      • puuttuja
        Whitfan kirjoitti:

        Sinäkin alat nyt kitisemään samasta asiasta kuin "haahaaah".

        Vastaus viestiisi löytyy tästä ketjusta. Lue kaikki kirjoittamani viestit.

        Minun osaltani tämäkin kinstelu päättyy tähän.

        viestisi ovat törkeitä, päättömiä ja täynnä ristiriitoja.

        jaaha, eli pakenet taas? :D selvä se.

        "Sinäkin alat nyt kitisemään samasta asiasta kuin "haahaaah"."

        sä voisit oikeesti miettiä, minkä takia me molemmat "kitistään". voisitko yhtään ajatella mistä se johtuu? ajattelet varmaankin, että vika on meissä? :D


      • Whitfan
        puuttuja kirjoitti:

        "Jätä minut jo rauhaan. Et voi sietää mitään negatiivista."

        naurattaa! :DDD se sano sen taas "et voi sietää mitään negatiivista." xDDD

        ja taas se tolleen kääntää asian poispäin ja välttelee. :DDD myönnä pois whitfan, meni jauhot suuhun. :D

        Mistä asiasta minulla meni tai olisi pitänyt mennä jauhot suuhun?

        Itse asiassa minulla meni jauhot suuhun pullan muodossa.


      • Whitfan
        hahhaa kirjoitti:

        "Jätä minut jo rauhaan"

        Mitä helvettiä?? Me molemmat sanottiin et annetaan tän riidan olla, mut SÄ nostit tän taas esiin.

        "Painu näihin ketjuihin mainostamaan ajattelutapaasi ja nalkuttamaan."

        Enkä mene. Susta oon oppinu, että sellainen on ihan turhaa, narsistiset ihmiset eivät osaa myöntää olevansa väärässä.

        Ja odotan vieläkin vastausta kysymyksiini. Äläkä enää yritä selittää, et sä et enää jaksa riidellä, koska SÄ nostit tän uudestaan esille.

        Kyllä minä jaksan tapella tästä asiasta vaikka tuomiopäivään asti, mutta onko siinä mitään järkeä?

        Onko sinun mielestäsi asiallista haistattaa paskat sellaiselle, joka on kanssasi eri mieltä? Ihan niin kuin sinulla olisi varaa alkaa arvostelemaan muiden kirjoitustapaa kun itsekkin haukut muita.

        Miksi jatkat nalkuttamista, vaikka tiedät, että se on turhaa?

        Mihin kysymyksiin odotat vastausta?

        Miten niin minä nostin tämän asian uudelleen esille? Sinä ja tuo toinen aloititte nalkutuksen uudelleen.


      • puuttuja
        Whitfan kirjoitti:

        Mistä asiasta minulla meni tai olisi pitänyt mennä jauhot suuhun?

        Itse asiassa minulla meni jauhot suuhun pullan muodossa.

        sulle meni jauhot suuhun koska et osannut vastata hahhahin kysymyksiin vaan leikit järkevämpää riidan lopettajaa. :DDD vaikka kuitenkin jatkoit sitä. xD


      • Whitfan
        puuttuja kirjoitti:

        viestisi ovat törkeitä, päättömiä ja täynnä ristiriitoja.

        jaaha, eli pakenet taas? :D selvä se.

        "Sinäkin alat nyt kitisemään samasta asiasta kuin "haahaaah"."

        sä voisit oikeesti miettiä, minkä takia me molemmat "kitistään". voisitko yhtään ajatella mistä se johtuu? ajattelet varmaankin, että vika on meissä? :D

        Ette voi sulattaa mielipiteitäni tai kirjoitustapaani. Ette siedä negatiivisyyttä, vaan kuvittelette, että kaikesta on pakko kirjoitaa kritisoimatta tai positiivisesti. Herätkää todellisuuteen.


      • puuttuja
        Whitfan kirjoitti:

        Ette voi sulattaa mielipiteitäni tai kirjoitustapaani. Ette siedä negatiivisyyttä, vaan kuvittelette, että kaikesta on pakko kirjoitaa kritisoimatta tai positiivisesti. Herätkää todellisuuteen.

        'Ette voi sulattaa mielipiteitäni tai kirjoitustapaani. Ette siedä negatiivisyyttä.' TAAS! xD ei... mä ainakin siedän negatiivisyyttä, niinkuin näyttäisi hahhahkin sietävän. me, eikä varmasti muutkaan, ei siedetä sun tapaa ilmaista sitä! meneekö jakeluun? xD ehkä 99999999999999999 kerta toden sanois... tai no en usko. xDDD

        sä et siedä mitään negatiivista sanottavaa itsestäsi. et pysty myöntämään. :D voi voi...

        'Herätkää todellisuuteen.' you go first!


      • puuttuja
        Whitfan kirjoitti:

        Kyllä minä jaksan tapella tästä asiasta vaikka tuomiopäivään asti, mutta onko siinä mitään järkeä?

        Onko sinun mielestäsi asiallista haistattaa paskat sellaiselle, joka on kanssasi eri mieltä? Ihan niin kuin sinulla olisi varaa alkaa arvostelemaan muiden kirjoitustapaa kun itsekkin haukut muita.

        Miksi jatkat nalkuttamista, vaikka tiedät, että se on turhaa?

        Mihin kysymyksiin odotat vastausta?

        Miten niin minä nostin tämän asian uudelleen esille? Sinä ja tuo toinen aloititte nalkutuksen uudelleen.

        naurusta nimittäin. :DDD

        hahhah, luovutetaan. :D jos ei ole järkeä päässä niin ei sille vain voi mitään. :D

        ihmiset, jotka eivät voi myöntää olevansa väärässä, ovat niin hauskoja. xD


      • Whitfan
        puuttuja kirjoitti:

        'Ette voi sulattaa mielipiteitäni tai kirjoitustapaani. Ette siedä negatiivisyyttä.' TAAS! xD ei... mä ainakin siedän negatiivisyyttä, niinkuin näyttäisi hahhahkin sietävän. me, eikä varmasti muutkaan, ei siedetä sun tapaa ilmaista sitä! meneekö jakeluun? xD ehkä 99999999999999999 kerta toden sanois... tai no en usko. xDDD

        sä et siedä mitään negatiivista sanottavaa itsestäsi. et pysty myöntämään. :D voi voi...

        'Herätkää todellisuuteen.' you go first!

        Miksi tulit nalkuttamaan Stevie Wonder- ketjuun? Esitin siellä negatiiviset mielipiteeni asiallisesti, mutta sekään ei kelvannut.

        "mä ainakin siedän negatiivisyyttä"
        Ja vitut...


      • puuttuja
        Whitfan kirjoitti:

        Miksi tulit nalkuttamaan Stevie Wonder- ketjuun? Esitin siellä negatiiviset mielipiteeni asiallisesti, mutta sekään ei kelvannut.

        "mä ainakin siedän negatiivisyyttä"
        Ja vitut...

        mistä sä tiiät, et mä olisin siellä nalkuttanut? oonko mä kirjottanu sinne "puuttuja" nickillä? en, mut paljastan kuiteski et oon se toinen "nalkuttaja". xD

        oonko mä sanonu, että ne negatiiviset mielipitees ei kelvannu? oonko, vastaa kerrankin! mä en nimittäin oo. sä sit vetelet koko ajan jostain perseestä noita omia johtopäätöksiäs. :D

        etkä sä pysty myöntämään mitään pahaa itessäs. :) toi et sä sanot mua nalkuttajaks ja valittajaks, kertoo siitä. :) eli vika on automaattisesti muissa kuin sussa. :D

        'Ja vitut...' kyllä kyllä. :)


      • Whitfan
        puuttuja kirjoitti:

        mistä sä tiiät, et mä olisin siellä nalkuttanut? oonko mä kirjottanu sinne "puuttuja" nickillä? en, mut paljastan kuiteski et oon se toinen "nalkuttaja". xD

        oonko mä sanonu, että ne negatiiviset mielipitees ei kelvannu? oonko, vastaa kerrankin! mä en nimittäin oo. sä sit vetelet koko ajan jostain perseestä noita omia johtopäätöksiäs. :D

        etkä sä pysty myöntämään mitään pahaa itessäs. :) toi et sä sanot mua nalkuttajaks ja valittajaks, kertoo siitä. :) eli vika on automaattisesti muissa kuin sussa. :D

        'Ja vitut...' kyllä kyllä. :)

        Ei tälle tilanteelle voi muuta kuin nauraa.

        "mistä sä tiiät, et mä olisin siellä nalkuttanut? oonko mä kirjottanu sinne "puuttuja" nickillä? en, mut paljastan kuiteski et oon se toinen "nalkuttaja". xD"
        Luuletko, etten huomaa sitä kirjoitusasusta ja hymiöhirviöistä?

        "oonko mä sanonu, että ne negatiiviset mielipitees ei kelvannu? oonko, vastaa kerrankin! mä en nimittäin oo. sä sit vetelet koko ajan jostain perseestä noita omia johtopäätöksiäs."
        Miksi sitten menit sinne nalkuttamaan? Sinun mielestä johtopäätökset vedetään perseestä? Sen kyllä huomaa...

        "etkä sä pysty myöntämään mitään pahaa itessäs. :) toi et sä sanot mua nalkuttajaks ja valittajaks, kertoo siitä. :)"
        Onpa täällä herkkää porukkaa. Otatko kaikki komenttini henkilökohtaisesti?


      • puuttuja
        Whitfan kirjoitti:

        Ei tälle tilanteelle voi muuta kuin nauraa.

        "mistä sä tiiät, et mä olisin siellä nalkuttanut? oonko mä kirjottanu sinne "puuttuja" nickillä? en, mut paljastan kuiteski et oon se toinen "nalkuttaja". xD"
        Luuletko, etten huomaa sitä kirjoitusasusta ja hymiöhirviöistä?

        "oonko mä sanonu, että ne negatiiviset mielipitees ei kelvannu? oonko, vastaa kerrankin! mä en nimittäin oo. sä sit vetelet koko ajan jostain perseestä noita omia johtopäätöksiäs."
        Miksi sitten menit sinne nalkuttamaan? Sinun mielestä johtopäätökset vedetään perseestä? Sen kyllä huomaa...

        "etkä sä pysty myöntämään mitään pahaa itessäs. :) toi et sä sanot mua nalkuttajaks ja valittajaks, kertoo siitä. :)"
        Onpa täällä herkkää porukkaa. Otatko kaikki komenttini henkilökohtaisesti?

        'Luuletko, etten huomaa sitä kirjoitusasusta ja hymiöhirviöistä?' täällä kirjottaa monet täysin samalla tavalla. xDD

        'Miksi sitten menit sinne nalkuttamaan? Sinun mielestä johtopäätökset vedetään perseestä? Sen kyllä huomaa...' nalkuttamaan, aivan niin. xD no menin nalkuttamaan, koska musta on niin huvittavaa kun sä oot niin ristiriitanen tyyppi etkä pysty myöntämään olevas väärässä. sen kyllä huomaa? mistä, voisitko perustella? :)

        'Onpa täällä herkkää porukkaa. Otatko kaikki komenttini henkilökohtaisesti?' mistä sä niin päättelet? en todellakaan ota. :D tarkotin että sä et voi myöntää olevas väärässä tai et meidän viesteillä olis jotain perää ku heti alat sanomaan "nalkuttajaks" tai valittajaks". :D siinä oli taas yks perseestä revitty johtopäätös. xD


      • hahhah.
        Whitfan kirjoitti:

        Kyllä minä jaksan tapella tästä asiasta vaikka tuomiopäivään asti, mutta onko siinä mitään järkeä?

        Onko sinun mielestäsi asiallista haistattaa paskat sellaiselle, joka on kanssasi eri mieltä? Ihan niin kuin sinulla olisi varaa alkaa arvostelemaan muiden kirjoitustapaa kun itsekkin haukut muita.

        Miksi jatkat nalkuttamista, vaikka tiedät, että se on turhaa?

        Mihin kysymyksiin odotat vastausta?

        Miten niin minä nostin tämän asian uudelleen esille? Sinä ja tuo toinen aloititte nalkutuksen uudelleen.

        "Hän valitta aina samasta asiasta. Mikään, mitä kirjoitin, ei miellyttänyt häntä."

        Tolla kommentilla sä jatkoit tätä riitaa.

        "Onko sinun mielestäsi asiallista haistattaa paskat sellaiselle, joka on kanssasi eri mieltä?"

        Älä sä tuu sanomaan mulle mitään asiallisuudesta! Ja kuule mä en haistattanu sen takia, koska sä oot eri mieltä, vaan
        koska sä olet ILKEÄ, hyvin ILKEÄ ja KYLMÄ ihminen.

        "Miksi jatkat nalkuttamista, vaikka tiedät, että se on turhaa?"

        Niin mä aioin lopettaa, mut joku taas haasto riitaa...

        "Mihin kysymyksiin odotat vastausta?"

        Minkä takia sä oot niin ilkeä? Oliko susta asiallista haukkua Simpsonia persläveksi?

        "Miten niin minä nostin tämän asian uudelleen esille? Sinä ja tuo toinen aloititte nalkutuksen uudelleen."

        Niin, meissähän se vika onkin, sinussa ei ole mitään vikaa! Olet täydellinen, Whitfan! Oot aina oikeassa ja me ollaan väärässä.

        Sun tässä OIKEESTI pitäs kattoo peiliin.


    • Whitfan

      En ole väittänyt, että mielipiteeni olisivat totuuksia.

      • puuttuja

        et niin, mutta musta ainakin vaikuttaa siltä, että sä pitäisit mielipiteitäs ylivertaisina. tässä esimerkki.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000000150&posting=22000000013747159

        ihan kuin sinun mielipiteesi hyvästä määrittelisi käsityksen hyvästä.

        ja sitä paitsi, tossa edellisessä "nalkutusviestissäni" en väittänyt, että pitäisit mielipiteitäsi totuuksina. väitin ja kysyin muuta ja jätit jälleen vastaamatta. esim. kysyin mikä tekee mun johtopäätöksistä perseestä revittyjä?


      • Whitfan
        puuttuja kirjoitti:

        et niin, mutta musta ainakin vaikuttaa siltä, että sä pitäisit mielipiteitäs ylivertaisina. tässä esimerkki.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000000150&posting=22000000013747159

        ihan kuin sinun mielipiteesi hyvästä määrittelisi käsityksen hyvästä.

        ja sitä paitsi, tossa edellisessä "nalkutusviestissäni" en väittänyt, että pitäisit mielipiteitäsi totuuksina. väitin ja kysyin muuta ja jätit jälleen vastaamatta. esim. kysyin mikä tekee mun johtopäätöksistä perseestä revittyjä?

        "ihan kuin sinun mielipiteesi hyvästä määrittelisi käsityksen hyvästä."
        En ole väittänyt, että mielipiteeni olisivat totuuksia.

        "et voi myöntää olevas väärässä"
        Miksi minun pitäisi myöntää olevani väärässä kun en ole väittänyt, että olen oikeassa?

        "kysyin mikä tekee mun johtopäätöksistä perseestä revittyjä?"
        Itse sen kirjoitit: "sä sit vetelet koko ajan jostain perseestä noita omia johtopäätöksiäs." Eikö tästä voi päätellä, että sinun tietojen mukaan ajattelu tapahtuu perseessä?


      • puuttuja
        Whitfan kirjoitti:

        "ihan kuin sinun mielipiteesi hyvästä määrittelisi käsityksen hyvästä."
        En ole väittänyt, että mielipiteeni olisivat totuuksia.

        "et voi myöntää olevas väärässä"
        Miksi minun pitäisi myöntää olevani väärässä kun en ole väittänyt, että olen oikeassa?

        "kysyin mikä tekee mun johtopäätöksistä perseestä revittyjä?"
        Itse sen kirjoitit: "sä sit vetelet koko ajan jostain perseestä noita omia johtopäätöksiäs." Eikö tästä voi päätellä, että sinun tietojen mukaan ajattelu tapahtuu perseessä?

        'En ole väittänyt, että mielipiteeni olisivat totuuksia.' 'Miksi minun pitäisi myöntää olevani väärässä kun en ole väittänyt, että olen oikeassa?' mutta käyttäydyt (ainakin minusta) niin.

        kysyn nyt sulta, kuinka sä näät tän meidän riidan? ootko sä sun mielestä täysin oikeessa ja me väärässä, vai voisko meiän kommenteilla olla jotain perää? mitä mieltä sä oot?

        'Eikö tästä voi päätellä, että sinun tietojen mukaan ajattelu tapahtuu perseessä?' vieläkin ne PERUSTELUT. ja mähän olin ihan oikeassa, sä sanot välillä jotain ja keksit johtopäätöksiä, joita kukaan ei ole sanonut. niin teen mäkin, mut mä sentään perustelen ja mulla on esimerkkejä.


      • Whitfan
        puuttuja kirjoitti:

        'En ole väittänyt, että mielipiteeni olisivat totuuksia.' 'Miksi minun pitäisi myöntää olevani väärässä kun en ole väittänyt, että olen oikeassa?' mutta käyttäydyt (ainakin minusta) niin.

        kysyn nyt sulta, kuinka sä näät tän meidän riidan? ootko sä sun mielestä täysin oikeessa ja me väärässä, vai voisko meiän kommenteilla olla jotain perää? mitä mieltä sä oot?

        'Eikö tästä voi päätellä, että sinun tietojen mukaan ajattelu tapahtuu perseessä?' vieläkin ne PERUSTELUT. ja mähän olin ihan oikeassa, sä sanot välillä jotain ja keksit johtopäätöksiä, joita kukaan ei ole sanonut. niin teen mäkin, mut mä sentään perustelen ja mulla on esimerkkejä.

        "kysyn nyt sulta, kuinka sä näät tän meidän riidan?"
        Naurettavana.

        "ootko sä sun mielestä täysin oikeessa ja me väärässä, vai voisko meiän kommenteilla olla jotain perää?"
        Missä asiassa? En ole väittänyt, että olen oikeassa.


      • puuttuja
        Whitfan kirjoitti:

        "kysyn nyt sulta, kuinka sä näät tän meidän riidan?"
        Naurettavana.

        "ootko sä sun mielestä täysin oikeessa ja me väärässä, vai voisko meiän kommenteilla olla jotain perää?"
        Missä asiassa? En ole väittänyt, että olen oikeassa.

        'Missä asiassa? En ole väittänyt, että olen oikeassa.' kun mä ja hahhah sanotaan et sun pitäs ilmasta mielipitees hienovaraisemmin ja kunnioittaa muiden? mitä sä ajattelet siitä?


      • Whitfan
        puuttuja kirjoitti:

        'Missä asiassa? En ole väittänyt, että olen oikeassa.' kun mä ja hahhah sanotaan et sun pitäs ilmasta mielipitees hienovaraisemmin ja kunnioittaa muiden? mitä sä ajattelet siitä?

        "ilmasta mielipitees hienovaraisemmin ja kunnioittaa muiden?"
        Ilmaisen mielipiteeni juuri sellaisina kuin ne ovat.

        KETKÄKÖHÄN TÄÄLLÄ EI KUNNIOITA TOISTEN MIELIPITEITÄ?


      • puuttuja
        Whitfan kirjoitti:

        "ilmasta mielipitees hienovaraisemmin ja kunnioittaa muiden?"
        Ilmaisen mielipiteeni juuri sellaisina kuin ne ovat.

        KETKÄKÖHÄN TÄÄLLÄ EI KUNNIOITA TOISTEN MIELIPITEITÄ?

        SINÄ! SINÄ ET KUNNIOITA TOISTEN MIELIPITEITÄ!

        mä kunnioitan sun mielipiteitä vain, jos ne eivät ole ilkeitä tai omahyväisiä. PISTE.


    • hahhah.
      • Whitfan

        Ei se viesti minua häiritse millään tavalla. En alkanut nalkuttamaan hänelle niin kuin te minulle esim. "miks sä haukut sitä" tai "miks sä oot nuin ilkee".

        Etsikää joku toinen nalkutuksen uhri ja häipykää helvettiin täältä!


      • hahhah.
        Whitfan kirjoitti:

        Ei se viesti minua häiritse millään tavalla. En alkanut nalkuttamaan hänelle niin kuin te minulle esim. "miks sä haukut sitä" tai "miks sä oot nuin ilkee".

        Etsikää joku toinen nalkutuksen uhri ja häipykää helvettiin täältä!

        Et sanonutkaan, mutta pidit sitä viestiä oksettavana, niinkuin mekin pidämme sinun samankaltaisia viestejä oksettavina.

        Miksi helvetissä et voi myöntää olevasi väärässä? Keksit koko ajan jotain helvetin verukkeita, tekosyitä, vaikka oot monta kertaa puhunu ittes pussiin. Nytkin mä esitin väitöksen ja loistavan esimerkin siitä, ja sä taas keksit jotain helvetin naurettavia selityksiä.

        Häivy itse helvettiin, sopisit erittäin hyvin saatanan apulaiseksi.


      • Whitfan
        hahhah. kirjoitti:

        Et sanonutkaan, mutta pidit sitä viestiä oksettavana, niinkuin mekin pidämme sinun samankaltaisia viestejä oksettavina.

        Miksi helvetissä et voi myöntää olevasi väärässä? Keksit koko ajan jotain helvetin verukkeita, tekosyitä, vaikka oot monta kertaa puhunu ittes pussiin. Nytkin mä esitin väitöksen ja loistavan esimerkin siitä, ja sä taas keksit jotain helvetin naurettavia selityksiä.

        Häivy itse helvettiin, sopisit erittäin hyvin saatanan apulaiseksi.

        "pidit sitä viestiä oksettavana, niinkuin mekin pidämme sinun samankaltaisia viestejä oksettavina."
        Se on teidän mielipiteenne.

        "Miksi helvetissä et voi myöntää olevasi väärässä?"
        Miksi minun pitäisi myöntää olevani väärässä kun en ole väittänyt, että olen oikeassa?

        "sopisit erittäin hyvin saatanan apulaiseksi."
        Tässä asiassa olen samaa mieltä. Saatanan apulainen lähteen nyt vähän "kommentoimaan"...


      • hahhaa
        Whitfan kirjoitti:

        "pidit sitä viestiä oksettavana, niinkuin mekin pidämme sinun samankaltaisia viestejä oksettavina."
        Se on teidän mielipiteenne.

        "Miksi helvetissä et voi myöntää olevasi väärässä?"
        Miksi minun pitäisi myöntää olevani väärässä kun en ole väittänyt, että olen oikeassa?

        "sopisit erittäin hyvin saatanan apulaiseksi."
        Tässä asiassa olen samaa mieltä. Saatanan apulainen lähteen nyt vähän "kommentoimaan"...

        käyttäydyt niin, kuin olisit oikeassa.

        Okei, hyvä on. Kysyn sinulta. Oletko mielestäsi oikeassa vai väärässä tässä jutussa?


    • puuttuja

      teen nyt tässä yhteenvedon koko jutusta whitfanille, perustellen.

      whitfan, sä olet ilkeä ihminen. todisteina siitä ovat hyvin monet viestit, joissa huorittelet, haukut, pilkkaat ym. ja yrität pilata tahallasi muiden ilon.

      oot omahyväinen ihminen. pidät omia makujas ylivertaisina ja luulet voivasi määritellä mikä on hyvää ja mikä pahaa. etkä pysty myöntämään olevas väärässä, vaan selittelet tekojas mitä perättömillä väitöksillä tai sit välttelet etkä vastaa ollenkaan.

      oot ahdasmielinen ihminen, kun et voi antaa muiden ihmisten tykätä siitä mistä haluavat.

      oot ristiriitainen ihminen, sanot toista ja teet toista. siitä on monia todisteita tällä foorumilla.

      >>> ILKEÄ, KYLMÄ, RISTIRIITAINEN, NARSISTINEN IHMINEN.

      mua ei tuu ainakaan enää näkymään täällä... alkaa vituttaa toi älykääpiö...

      ja saanko esittää viel yhen kysymyksen: onko sulla yhtään kavereita? villi veikkaus, ei?

      • hahhaa

        joka ikisen sanan.

        Äiti Teresakaan ei kestäisi tuollaista ihmistä.


      • puuttuja

        et oo vieläkään vastannut stevie wonder ketjussa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4216
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2189
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1694
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1380
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1109
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      22
      1066
    Aihe