Jos haluat kirkastaa, silottaa ja parantaa ihosi rakennetta, huomattavasti, on vihdoin uusi sarja löytynyt. Tämä ikääntyneemmälle, mutta kaikille joiden iho kaipaa korjausta. Gamma Hydrox. Ensin sain epäpuhtaudet pois Roaccutanilla ja sitten päälle tämä aivan ihanan hedelmäiseltä tuoksuva, koko ajan kuoriva voide. Eron entiseen on huoannut nyt 4 viikon käytön jälkeen. Voi tilata netistä. Hinta vain on sitä luokkaa että tuotteen pitää lunastaa lupauksensa.94 euroa postikulut.
Kärsin kyllä pitkään ja olen menossa ihon hiontaankin, mikrohionnat eivät auta kuin hetken, mutta tämä on sitten voide josta en luovu.
Loistotuote
6
1662
Vastaukset
- on Oriflamen TR kapselit
Olen todella tyytyväinen Oriflamen Öljykapseleihin Facial Oil Capsules kuivalle, ikääntyvälle iholle. Olen saanut niillä ihoni siliämään ja juonteet ovat lähes hävinneet. Tuote on suhteellisesti paljon edullisempi kuin edellinen tuote hinta normaalisti alle 40 Euroa. Usein sitä saapi tarjouksena. Kirkastaa myöskin ihoa tästä tuotteesta en luovu..Loistotuote josta en siis luovu, kannattaa kokeilla.
- Lilli
Mistä tätä Gamma Hydroxia voi hankkia ?
- 40+
saa Medicosista. Siellä on myös myös tuotteita, sarjan nimi on Skin Doctors ja se on tulossa Suomeen tänä vuonna.
Pikkuiset punaiset arvet ovat itsellä kadonneet, samoin maksaläiskä (se lupaa poistaa jopa pisamat), ihohuokoset ovat supistuneet. Rypyt katovat sitten "joskus"..toivon niin. (vaikkei niitä juuri olekaan).
En ole vielä tähän ikään löytänyt yhtä hyvää tuotetta, ja usko pois, kokeillut olen satoja voiteita. Onni että surffaan netissä ja löysin tämän. Muuta en tarvitse. - sulle
40+ kirjoitti:
saa Medicosista. Siellä on myös myös tuotteita, sarjan nimi on Skin Doctors ja se on tulossa Suomeen tänä vuonna.
Pikkuiset punaiset arvet ovat itsellä kadonneet, samoin maksaläiskä (se lupaa poistaa jopa pisamat), ihohuokoset ovat supistuneet. Rypyt katovat sitten "joskus"..toivon niin. (vaikkei niitä juuri olekaan).
En ole vielä tähän ikään löytänyt yhtä hyvää tuotetta, ja usko pois, kokeillut olen satoja voiteita. Onni että surffaan netissä ja löysin tämän. Muuta en tarvitse.maksettiin tästä?
- pyrstökäs
sulle kirjoitti:
maksettiin tästä?
Minä taas olen lukenut/kuullut monelta taholta, että nuo skindoctorsin tuotteet on pelkkää kusetusta eli ei mitään tehoa. Tiedä sitten mikä on totuus.
- 40+
pyrstökäs kirjoitti:
Minä taas olen lukenut/kuullut monelta taholta, että nuo skindoctorsin tuotteet on pelkkää kusetusta eli ei mitään tehoa. Tiedä sitten mikä on totuus.
monelta tqaholta voi tuotteista kuulla kun missään ei ole edes mainostettu!!
Kusetusta ei ainakaan ole. Parhaat tuotteet taitavat nyt löytyä tästä sarjasta. Kosmetiikan laatu maksaa ja höpöhöpö-tuotteita ei kannata ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558