...

suru

mitä miehet nykyään haluaa naisista? taitaa edelleen olla hakusessa se sama vanha eli kunhan saa itsensä tyydytettyä,niin se on pääasia.mä kaipaisin rinnalleni miestä,jonka kanssa voisin jakaa elämän ilot ja surut,jonka kanssa olis molemminpuolinen rehellisyys,kaipaisin kainaloa,johon käpertyä lämpimään.nyt vaan tuntuu olevan liikenteessä sen kaltaisia tapauksia,että muutama kuukausi pidetään hauskaa ja sitten nostetaan kytkintä.ensin kyllä lupaillaan kuuta taivaalta,mutta yhtäkkiä sitten ollaankin teillä tietymättömillä,tavoittamattomissa.missä on ne reilut ja rehelliset miehet piilossa?onko miehillä nykyään jonkinlainen sitoitumiskammo?vai onko trendi vaan pitää hauskaa toisten kustannuksella?jos tunnistat itsesi,anna kommentteja...

20

970

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pettynyt

Samaa tuskaa tässä juuri koetaan. Kaikin puolin ihanaa hetki aikaa, mutta päivässä muuttuu kaikki. Ei voi ymmärtää, miksi pitää vedättää. Puhumalla yhteisestä tulevaisuudesta. Minäkin kyynisenä ihmisenä olin aikani varuillaan, mutta lopulta sitä uskoo toisen sanoihin ja tekoihin. Ei kannattaisi, saman tien kaikki loppuukin. Viha päällä!!!

• seuraavan kerran

kun mies alkaa ns. lupailemaan kuuta taivaalta pistätte pelin poikki ja sanotte epäilevänne miehen sanoja.

• suru
        seuraavan kerran kirjoitti:

kun mies alkaa ns. lupailemaan kuuta taivaalta pistätte pelin poikki ja sanotte epäilevänne miehen sanoja.

mä en epäilly missään vaiheessa, mutta näköjään syytä olis ollu... meni luotto kertaheitolla koko miessukupuoleen...

• seuraavan kerran
        suru kirjoitti:

mä en epäilly missään vaiheessa, mutta näköjään syytä olis ollu... meni luotto kertaheitolla koko miessukupuoleen...

vaistoihisi.

• Debbie.D

Suosittelen lämpimästi sinullekin kostotaktiikkaa.Puhu kieltä jota miehet ymmärtävät. Käytä hyväksesi, anna kaikkesi, hylkää, naura se tehdessäsi. Tämä on se kieli jota miehet ymmärtävät. Ja jos mahdollista,pidä useampaa rakastajaa kerrallaan. Jotta et jäisi tyhjän päälle, on hyvä pitää muutama vararengas. Jotka voi sitten sopivan tilaisuuden tullen jättää. Nauraen. Se on tärkeää. Miehen tulee tuntea pienuuntensa. Aina.

• suru

mulla ei ole luonnetta moiseen.mä haluun vaan sen yhden ainoon ja oon siihen tyytyväinen.nyt menee tosin tovi, ennenkun luotan yhteenkään vastakkaisen sukupuolen edustajaan.

• fdsas

joo, kostohan on aina paras keino. Sillähän ne asiat paremmaksi muuttuu, kun kostetaan kaikki asiat toisillemme, ja lisätään siihen vielä vähän bonustakin. Ja muistetaan vielä varmuuden vuoksi käyttää hyväksi ja olla mulkkuja niille muillekkin ihmisille...

• fdsas
        suru kirjoitti:

mulla ei ole luonnetta moiseen.mä haluun vaan sen yhden ainoon ja oon siihen tyytyväinen.nyt menee tosin tovi, ennenkun luotan yhteenkään vastakkaisen sukupuolen edustajaan.

"kun pystyis" -toivottavasti et tuolla tarkoittanut, että haluaisit pystyä. No, tuskin, vaikutat sen verran ihanalta ihmiseltä.

Mutta hei, kyllä niitä miehiäkin on vaikka kuinka, jotka haluavat vain sen yhden ja ainoan "hanipupun" ;). Mutta mistäs sellaisia sitten löytää, hmmm, jokapaikasta kai, mutta miten ne sitten tunnistaa. Tuskin mitenkään, vaikkakin joistain miehistä saa kyllä sellaisen kuvan, että voisi vaikka vannoa etteivät he ikinä loukkaisi naista. Valitettavasti jotkut saattavat pitää heitä jotenkin "nössöinä" tjsp. No, mutta toisaalta, eihän sitä koskaan voi varmasti tietää minkälaisia he oikeasti ovat. Kyllä niitä kusettajia löytyy varmasti kaikenlaisista ihmisistä. Onpas sekavaa selostusta...mutta onnea etsintään, äläkä menetä toivoasi kaikkien miesten suhteen. Kyllä sinullekkin se oma hanipupu jostain vielä löytyy ;)

• puolestasi!

Ei kaikki miehet silti tuollaisia pinnallisia tempoilijoita ole. Minä löysin täältä etsimättä aivan ihanan miehen. Alusta pitäen meillä on ollut koko ajan kaikenlaista yhteistä "projektia" menossa. Yhteinen olemisemme ei siis ole pelkkää huumaa ja "hanimuunia". Tosi sitäkin puolta on ihan tarpeeksi.
      Olemme alusta asti eläneet tavallaan arkeakin vaikka tapaammekin vain pari kertaa kuukaudessa välimatkan takia.
      Yhteyttä toisiimme pidämme päivittäin ja kertoilemme ihan arkisetki asiat toisillemme. Se jotenkin lähentää. Enkä ole aistinut tai havainnut mitenkään, että mieheni olisi kyllästynyt tai haikailisi uusia tuulia elämäänsä. Välillä kyllä mietin, että kuinkahan kauan tätä ihanuutta mun kohdalla riittää. Kai tämä nykymeno saa ajattelemaan tuollaista, vaikka mies ei vaikuta ollenkaan pintaliitäjältä.
      Rakastan häntä suunnattomasti ja varmasti olisi kova kolaus, jos tiemme eroaisivat. Sitten en ehkä enää jaksaisi uskoa miehiin.

• suru

onneks olkoon! sulla on asiat hyvin... toisille riittää etäsuhteet, toisille ei edes vaikka näkis joka toinen päivä... mä toivoisin vielä joskun löytäväni sen oman hanipupun, mutta nyt tuntuu toivottomalta... eron lisäksi on vielä muutakin mietittävää...mutta jääköön sanomatta mikä... kaikki aikanaan...

• .......

Minä taas tapasin vastikään naisen joka vaikutti juuri oikealta, mutta kävikin ilmi että hänelle seksi olikin kaikki kaikessa. Vaikka mies oonkin, niin ei kiitti sellaisille.

• suru

mulle kävi samoin.miehelle seksi oli kaikki kaikessa ja siihen meidän orastava suhde sitten tais kaatuakin.ei mulla mitään seksiä vastaan ole, mutta olis pitäny ensin saada tutustua muutenkin.ja asiasta olis voinu keskustella?

• kannattakin
        suru kirjoitti:

mulle kävi samoin.miehelle seksi oli kaikki kaikessa ja siihen meidän orastava suhde sitten tais kaatuakin.ei mulla mitään seksiä vastaan ole, mutta olis pitäny ensin saada tutustua muutenkin.ja asiasta olis voinu keskustella?

tutustua ensin miehen sielunelämään.. ja etsiä sellaista miestä joka siihen kykenee... panomiehillä on aina kiire tavata heti... mut kyllä ne siitä häipyy vinkumasta kun eivät kykene keskusteluun...

• Laitapuolen kulkija

Sitä saa mitä tilaa, sanotaan. Pitää paikkansa hämmästyttävän hyvin ...

Meitä mukavia miehiä on tarjolla pilvin pimein, mutta niin pitkään kun ei kelpaa, on paha tarjota minkäänlaista sympatiaa.

• suru

missä te sitten ootte piilossa? baarit ei enää kiinnosta ja ovikelloakaan ette ole soittamassa.vaikka olen kuinka sosiaalinen,niin ei teihin törmää.anna hyvä vinkki!

• hossi

muuta sitä mieskään voi elämältään toisen kanssa haluta kuin juuri noita asioita mitä kirjoituksesi alussa kirjoitit.
      Rakkaus, läheisyys, lämpö, hellyys, luotettavuus ym ym ym... Mitä muuta voisi haluta ?

Vain rakkaus tekee minut vahvaksi ja rohkeaksi, vain rakkaus löytää tien, kun polkua ei ole, vain rakkaus - jumalista voittamattomin.

• RH.

Onhan meitä reiluja ja rehellisiäkin miehiä olemassa. Itse olen vuorostani joutunut pettymään naisiin. Hakusessa on edelleen kaltaisesi nainen. Eipä ole vielä vaan tullut sellaista naista vastaan.

• Pettynyt

Sitä ei käy tosiaan kieltäminen, että löytyyhän näitä ikäviä ihmisiä molemmista sukupuolista. Aina toiseen luottaminen on riski. Aina voi sattua. Toisaalta on kuitenkin näinkin, että mitään ei saa, jos mitään ei anna. Enkä nyt tarkoita seksiä :) Vaikka välillä olen ahdistuksen syvissä syövereissä, niin tavallaan olen kiitollinen niistä ihanista hetkistä ja tunteista, mitä sain tämän ko. miehen kanssa kokea. Tiedän sen takia, että tällaiset tunteet ovat mahdollisia. Suht kauan yksin olleena olin jo luopunut siitä uskosta, että pystyn tuntemaan toista ihmistä kohtaan näin.

Tuo oli kyllä hyvä pointti, että miehen itsetuntoa ei saa lähteä liikaa nostamaan. Pieni epävarmuus kaikesta saa ne pysymään varpaillaan, yrittämään yhä enemmän. Mutta mitenkäs tuohon epävarmuuden luomiseenkin sitten pystyy, kun omat tunteet on kaikkea muuta kuin epävarmaa... Ja onko siitä sitten pidemmän päälle hyötyä. Rehellisyys kaikessa on kuitenkin tärkeintä omasta mielestä. En jaksa ainakaan mitää peliä pelata loputtomiin. Se epävarmuus saattaa sitten ajan kanssa tarttua itseenkin.

• sydän karrella

En tiedä vai luulenko, että tässä lähempänä 40:ppiä tuntuu olevan vaikea löytää miehiä, jotka ei olisi elämän karikoista niin haavoilla etteivät kykene sitoutumaan. Voi tietenkin olla niinkin, että on huonoa tuuria osunut omalle kohdalle.

Tiedän suurinpiirtein miltä sinusta tuntuu. Mulla loppui vuoden suhde muutama viikko sitten, koska olisin halunnut tavata enemmän ja puhua myös tulevaisuudesta. En jaksanut enää päivä kerrallaan elämää. Olin tosi avoin tunteistani, en halunnut pelata pelejä. Mutta toisella oli ero läpikäymättä ja sitoutumiskammo iski sitä myötä. Olisin halunut lakata olemasta, niin koville otti, varsinkin kun tunteita oli molemmin puolin.

Ikävä on vielä, mutta minäkin tiedän nyt ainakin, että osaan vielä rakastaa (eron myös läpikäynyt) ja tiedän, että on olemassa minullekin exää sopivivampia miehiä. Elämä jatkuu ja suru unohtuu kevätauringon myötä? Auringonsäteitä ja voimia matkallesi. Olet ainakin elänyt, eikö : )?

• Pettynyt
        sydän karrella kirjoitti:

En tiedä vai luulenko, että tässä lähempänä 40:ppiä tuntuu olevan vaikea löytää miehiä, jotka ei olisi elämän karikoista niin haavoilla etteivät kykene sitoutumaan. Voi tietenkin olla niinkin, että on huonoa tuuria osunut omalle kohdalle.

Tiedän suurinpiirtein miltä sinusta tuntuu. Mulla loppui vuoden suhde muutama viikko sitten, koska olisin halunnut tavata enemmän ja puhua myös tulevaisuudesta. En jaksanut enää päivä kerrallaan elämää. Olin tosi avoin tunteistani, en halunnut pelata pelejä. Mutta toisella oli ero läpikäymättä ja sitoutumiskammo iski sitä myötä. Olisin halunut lakata olemasta, niin koville otti, varsinkin kun tunteita oli molemmin puolin.

Ikävä on vielä, mutta minäkin tiedän nyt ainakin, että osaan vielä rakastaa (eron myös läpikäynyt) ja tiedän, että on olemassa minullekin exää sopivivampia miehiä. Elämä jatkuu ja suru unohtuu kevätauringon myötä? Auringonsäteitä ja voimia matkallesi. Olet ainakin elänyt, eikö : )?

Sitähän tämä on. Hauskaa sinänsä omassa tilanteessa se, että mies itse puhui jo tulevaisuudesta, yhteisestä sellaisesta... Yksityiskohtia myöten. Sanoi ettei ole mitään järkeä elää päivää kerrallaan. Toisen pään sisälle ei pääse, vaikka haluaisi. Matto vain vedettiin alta. Samalla rajuudella kuin jalatkin silloin alussa :) No joo, onneksi ne ahdistuksen hetket ovat aaltoilevia. Välillä jo hyvinkin itsevarma olo. Taidanpa näyttää, mitä menetti :) ja suuntaan katseeni tulevaisuuteen. Tosin ilman suurempia suunnitelmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9770
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      143
      5537
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2573
    Aihe