Mä en ymmärrä miten jotkut löytää kumppanin netistä? Onko ne semmosia ihmisiä jotka ihastuu jo pelkkien viestittelyjen perustella, ilman ensimmäistäkään livetreffiä? Tai viimeistään ekoilla treffeillä?
Mä en ole ihastunut koskaan kehenkään jonka kanssa olen viestitellyt tai jutellut puhelimitse. Lähinnä tunnen pelkkää kaveruutta, jos sitäkään. Olen koittanut valita tyyppejä eri kategorioista, komeita, vähemmän komeita, syvällisiä, pinnallisia, romantikkoja, realisteja, duunareita, akateemisia.. vaan ei niin ei.
Onko vika jo mussa, pitäiskö mun nostaa ne ruusunpunaiset lasit silmilleni ja ihastua jokaiseen viestittelijään? Uskoa kaikki mitä ne sanoo, olla helpompi? Treffata satoja ja taas satoja viikottain eikä vaan jotain tarkkaan harkittua kerran parissa kolmessa kuukaudessa?
Oonko mä väärä ihminen nettimaailmaan? En taida koskaan löytää itelleni täältä ketään jonka kanssa kolahtais.. alkuun oli kivaa itsetunnon kohotusta kaikki ne kehut ja huomionosoitukset joita täältäkin sai, enää ei tunnu miltään.
Pitäis kai poistaa koko profiili...
Mission impossible
9
1350
Vastaukset
- Kokemusta
Ymmärrän täysin mitä tarkoitat, koska olen itse ollut monta kertaa samassa tilanteessa. Ensin voi mielessäni kuvitella että "onpa mukava tuntuinen", mutta sitten ei kumminkaan syttyy se aito kipinä joka kaipaan että voisi johtaa johonkin syvempään.
- minä
ei kukaan voi tosissaan väittää, että netissä rakastuu, ehkä korkeintaan ihastuu. netteilyn jälkeen, jos treffaa, niin silloin aikaisintaan voi puhua rakastumisesta, jos deitti vastaa sitä mitä on netissä antanut ymmärtää.aika usein kuitenkin netissä on tullut ihan eri "kuva" mitä todellisuus on.pitäis pysyä sillä tiellä mihin on lähteny eli antaa netissä saman kuvan kuin mitä on todellisuudessa.mulla menny usko koko nettideittailuun.ehkä jollekin sopiva paikka,vaan ei meikäläiselle.
- TTTP
Itsekään en ole löytänyt vielä kumppania täältä, mutta pistän vähän ajatuksiani. Et sanonut suoraan, mutta oletan, että olet nainen.
Kaikkeen kirjoitettuun kannattaa suhtautua pienellä epäluulolla, muttei toisaalta kannata olla heti heittämässä kirvestä järveen. Kannattaa tavata kohtuullisen pian, koska naamatusten on vaikeampi esittää muuta kuin on.
Jos olet tyyppiä, joka ei ihastu nopeasti, se ehkä kannattaisi kertoa ja edetä rauhallisesti. Jos tyyppi tuntuu mukavalta niin miksei voisi tavata uudestaan ja katsoa kasvaako kiinnostus. Kannattaa miettiä, millaisen kumppanin haluaa ja olla uskollinen itselleen.
Ei varmaan kannata mennä kumpaankaan ääripäähän kirjoittelukumppanien määrässä. Harva nainen jaksaa pitää muistissaan mitä kirjoittaa suuren miesjoukon kanssa puhumattakaan että ehtii kirjoittaa fiksusti kaikille. Jos taas pistää samaa asiaa kaikille tai vain vastaa kysymyksiin niukkasanaisesti, voi käydä niin että fiksuimmat miehet kyllästyvät ja häipyvät ja jäljelle jäävät vain seksiseuran keräilijät ja epätoivoisimmat.
Toisaalta kirjoittelemalla vain yhdelle ja pitkään voi karsia sellaisia, joiden kanssa synkkaisi luonnossa. Yleensä ensimmäiset treffit taitavat nettitreffien yhteydessä jäädä viimeisiksi, joten en suosittele ilmoituksen poistoa tai kirjoittelun katkaisemista muiden kanssa, ennen kuin olet löytänyt jonkun, jonka kanssa tulee toisetkin treffit.
Onnea ja sisukkuutta etsintään- sinut löytää??
Olen jo jonkun aikaa yrittänyt saada yhteyttä. Sähköpostiosoite ehkä?
- TTTP
sinut löytää?? kirjoitti:
Olen jo jonkun aikaa yrittänyt saada yhteyttä. Sähköpostiosoite ehkä?
Oulustahan minut löytää. Miksikäs haluat ottaa yhteyttä? Kirjoitan nimimerkin suojassa voidakseni turvallisesti sanoa mitä ajattelen, enkä viitsisi turhaan luoda uutta anonyymiä sähköpostiosoitetta. Vaihotehtoisesti voisit pistää oman sähköpostiosoitteesi tänne.
- tietää
TTTP kirjoitti:
Oulustahan minut löytää. Miksikäs haluat ottaa yhteyttä? Kirjoitan nimimerkin suojassa voidakseni turvallisesti sanoa mitä ajattelen, enkä viitsisi turhaan luoda uutta anonyymiä sähköpostiosoitetta. Vaihotehtoisesti voisit pistää oman sähköpostiosoitteesi tänne.
Lähetähän postia osoitteeseen [email protected]. Kerron sitten. Hei - eikä ole mitään vaarallista eikä sairasmielistä :)
- TTTP
tietää kirjoitti:
Lähetähän postia osoitteeseen [email protected]. Kerron sitten. Hei - eikä ole mitään vaarallista eikä sairasmielistä :)
... ja tehty.
- KokenutNainen
on ollut kolmetkymmenet treffit (puolentoista vuoden aikana) eikä vieläkään ole kolahtanut? Taitaa olla se viimeinenkin toivo mennyt - pari olisi kolahtanut, mutta eivät olleeet minusta kiinnostuneita. Noin 10 olisi ollut, mutta minä en heistä. Loppujen kanssa ei kumpikaan osapuoli ollut. Että silleen - taidan ottaa se koiran.
- etkö tiedä
Miehethän tuosta vaan lonkalta lupaa mitä vaan,
saatikka kun ne pääsee naputtelemaan textiä,
niin silloinhan niiden lupauksien ryöpsähdys
on sanoin kuvaamatonta.:-ö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073