nigeria

lilleke

Ps.sanon heti että mun äidinkieli ei ole suomi,niin että anteeksi jos teen kirj.virheitä.
Tervetulleita on kaikki mielipiteet nigerialaisista miehista.(kokemuksia)
Ja erityisesti turussa asuvista.

10

2205

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -MsD-

Hei!

Itse olen seurustellut jo kohta 4 vuotta nigerialaisen miehen kanssa. Hyvin on mennyt, vaikka onhan niitä vaikeitakin aikoja ollut, mutta kaikissa suhteissa niitä on.

Noin yleisesti ottaen voisi sanoa, että useat nigerialaismiehet kaipaavat paljon vapautta suhteeseen. He tanssivat toisten naisten kanssa erittäin intiimisti ja usein kutsuvat naisia hellittelynimillä. Tunnen myös monia muita nigerialaismiehiä, joihin etenkin lähiaikoina olen lähemmin päässyt tutustumaan. Monet ovat eronneet tai eroamassa suomalaisista vaimoistaan, koska eivät kestä heidän mustasukkaisuuttaan ja omistushaluaan.

Mutta toki heitäkin on moneen lähtöön. Ja valitettavasti olen huomannut, että eräät heistä pyörittävät useampaa naista samaan aikaan tai harrastavat syrjähyppyjä.

Monet heistä ovat hyvin kohteliaita ja helliä, ottavat toisen huomioon, enkä vain puhu parisuhteesta vaan ihan yleisesti. Toiset taas päältä hyvin sliipattuja, mutta sisältä mätiä. Nigerialaiset yleensä kyllä pukeutuvat hienosti ja muodikkaasti.

Afrikkalaisiin kulttuureihinhan kuuluu pitkälti perhekeskeisyys ja ystäväpiirin vaaliminen. Perhe on siis yleensä erittäin tärkeä. Me kun emme ole naimisissa niin meillä perhe tulee ennen mua, mikä mun puolesta on ihan ok. Ystäviä käy paljon kylässä ja heidän luonaan pitää usein käydä.

Musiikki on suuressa asemassa nigerialaisten elämää. Nigerialaisiin juhliin kuuluu hyvä tanssimusiikki, herkullinen ja riittoisa ruoka sekä hyvä seura.

Tokihan Nigeriankin sisällä on suuria kulttuurieroja. Heillä on kolme pääkulttuuria/kieltä: yoruba, igbo ja hausa. Kaikkiin ryhmiin voi kuulua sekä kristillisiä että muslimeita, joten sekin seikka vaikuttaa suuresti yksilöiden elämäntapoihin.

Paljonhan niitä on asioita, joita heistä voisi kertoa, mutta eivät he sen kummoisempia ole kuin mitkään muun maalaisetkaan. Kaikista maistahan löytyy niin erilaisia ihmisiä. Se, mikä pätee minun pieneen otokseeni helsinkiläisiä, lähinnä yoruba-miehiä, ei todellakaan kerro koko totuutta. Jokaisessa maassa on hyviä ja huonoja yksilöitä. Mutta toivottavasti tästä nyt oli kumminkin apua.

• lilleke

Kiitos vastauksesta;) -MsD-

• jaana_24

Iso kullisia, hyvä rytmitajua. helliä mutta tarpeen vaatiessa todella miehiä ;) aivan ihania.

• afrikkalaisen vaimo

osoitit sitten olevasi tyypillinen suomalainen aivoton vosu, joka käyttää mustaa miestä ainoastaan omien seksuaalisten tarpeidensa tyydyttämiseen. liekö sitten ihme, jos ei miehiltäkään löydy liiemmin kunnioitusta?

• nuori nainen

Vatsasta nipistävän seksikkäitä ovat.
      Kuten aika monet muutkin mustat miehet....
      Kokemusta parista eurooppalaisesta mustasta, nigerialaisista ei mutta eihän sitä koskaan tiedä. Once you go black you don't wanna come back. ;)

• heittosi

on tuttu, sen sanoi minulle yksi nigerialainen mies. Aikansa sitä hauskaa kesti tummien miesten kanssa, mutta siirryin kuitenkin takaisin suomalaisiin miehiin, kun eksoottisuus hävisi ulkomaalaisista.

• noh...
        heittosi kirjoitti:

on tuttu, sen sanoi minulle yksi nigerialainen mies. Aikansa sitä hauskaa kesti tummien miesten kanssa, mutta siirryin kuitenkin takaisin suomalaisiin miehiin, kun eksoottisuus hävisi ulkomaalaisista.

Alun perinhän tuo heitto on kuulunut, "once you go black you can't come back", eli jos nainen on heilastellut mustien kanssa niin harvempi valkoinen häntä enää sen jälkeen kelpuuttaa. Epätoivoiset tietty.

• kenen kanssa
        noh... kirjoitti:

Alun perinhän tuo heitto on kuulunut, "once you go black you can't come back", eli jos nainen on heilastellut mustien kanssa niin harvempi valkoinen häntä enää sen jälkeen kelpuuttaa. Epätoivoiset tietty.

naisesi/miehesi on ollut ? Olisiko alkoholisoitunut, hakkaaja, raiskaaja, kiusaaja...ym. valkoinen exä parempi ?

• pölöpölö

Olen elänyt avoliitossa nigerialaisen avomieheni kanssa nyt n. 5 vuotta ja meille syntyy toinen lapsi piakkoin. Naimisiin olemme aikeissa mennä, jos joskus jaksetaan :-)

Meillä on onnellinen ja hyvä liitto, mikä ei todellakaan ole itsestäänselvyys tuttavapiirissämme. Lähes kaikki tuntemani nigerialaiset, myös minun avokkini, ovat eronneet vähintään kerran ja heillä on lapsia usemman naisen kanssa. Tämä ei kyllä yksistään johdu miesten "huikentelevaisuudesta", vaan siitä, että moku-liitot nyt vain eivät ole siitä helpommasta päästä ja usein ne solmitaan liian heppoisin perustein johtuen lähinnä maahanmuutto- ja oleskelulupasäännöksistä.

Eivät nigerialaiset ole sen pahempia tai parempia kuin muutkaan, mutta pirun erilaisia he ovat kuin me suomalaiset, ei sille mitään voi. Varovasti kannattaa lähteä liikkeelle ja selvittää tarkkaan, mitä se mies suhteelta oikeasti haluaa. Naiselle valehtelua ei monikaan pidä vääränä, onhan totuuskäsitys nigerialaisessa kulttuurissa muutenkin ihan erilainen kuin Suomessa.

Helppoa se yhdessäolo ei aina ole! Joskus tuntuu, että on ihan mahdotontakin, muttei se sitä tarkoita, etteikö se voisi onnistuakin ja etteikö niitä "oikeita" liittojakin olisi olemassa. Niin erilaisesta kulttuurista tulevan kanssa eläminen vaatii todellista sitoutumista, perehtymistä toisen ajatusmaailmaan, toisen erilaisuuden kunnioittamista ja helvetisti omanarvontuntoa. Siitä se lähtee...

• ninu

Tutustuin nigerialaiseen mieheen 3.5 vuotta sitten. Hänellä oli tyttöystävä mutta siitä huolimatta halusi tavata myös minua. Suhteemme kesti 1.5 vuotta kunnes vihelsin pelin poikki. Tapasimme taannoin uudelleen (vanha suola janotti). Nyt hän asuu tyttöystävänsä kanssa yhdessä ja heillä on pieni poika, kaikesta huolimatta hän haluaa jatkaa entiseen tapaan eli
      tapailla muita naisia (en ollut ainut). Totesin ettei ollut minun heiniäni enään :)

Ihmisenä hän on aivan ihana, kiltti, hellä, huomio naisen tarpeet. Mutta ei osaa olla uskollinen....
      Sääli :(

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11329
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9322
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3700
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3615
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      23
      3126
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2743
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      73
      2459
    Aihe