ei...

ymmärrä kaloreiden laskenna...

Eli jos kävelen viikossa joka päivä tunnin, yhteensä 7 tuntia, poltan noin 280 kaloria (7 x 400 kaloria). Tällä viikolla olen syönyt muutoin normaalisti, mutta myös seuraavat herkut ovat uponneet...

2 x pulla
1 laskiaispulla
350 grammaa karkkia
2 x juustohampurilainen
pehmis

Mitähän tuo kävely riittää kattamaan näistä herkuista...? Olisi mielenkiintoista tietää, et herkuttelenko ihan yli äyräiden...

5

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla

on vähän silleen asia että herkuttelen ja en aina syö niin normaalisti..olen sitä mieltä että jos haluaa hallita painonsa niin kaikki keinot ovat sallittuja, olen ns lopettanut ns hyvään uskomisen. Mun mielestä noi herkut ei oo ihan kauhee pahat, mut toisaalta jos oot syöny myös muuta, niin voi olla just rajoilla..ite oon syöny varmaan kilon karkkeja, ja pari kunnon ateriaa..tänään kunnollista on menny saarioisten tonnikalapasta, on muuten hyvää!!!! mä oon ollu joskus tosi tiukalla syömisen suhteen, en syöny mitää herkkuja, mutta oppia ikä kaikki.

• no...

kun esim. noi juustohampparit söin päivän ruokana...Mut inhottaa, kun kaikki aina pelottelee et jos vaan syö herkkuja niin tulee sairaaksi...Et pitää syödä kunnon ruokaa. Joten mulle on kai iskostunut semmonen oppi. Et jos syön jonkun pullan, niin ei mulla niin kauhee nälkä oo...Mut syön vaan sen takia, et syö kunnon ruokaa. Aika ristiriitaista kyllä, koska jos tekisin toisin voisin ehkä laihtuakin...

• ...

Valitettava totuushan nyt on se, että et varmasti laihdu grammaakaan jos vetelet viikkoon tuon määrän pullaa yyäm. Herkuista voi nauttia, joo, mutta ei se tarkota sitä, että niitä vois joka päivä syödä ilman että se näkyy jossain.

• mutta

kun en voi sille mitään...Ja sehän se vasta harmittaakin :(, kun toiveissa olisi kesäksi päästä 5 voikilosta eroon.

• helppoahan se on jos osaa

joka päivä tunti = 2800 kcal / viikko... ei 280kcal.

käytäthän kaiken hyötyliikunnan hyväksesi?
      - rappuset hissin sijaan
      - kävelet kaikki matkat jotka ovat käveltävissä
      - jne

olet syönyt normaalisti mutta mikä on normaali?

tässä apuja laihdutukseen:

herkuttelupäivä 1 viikossa:
      esim. 1 suklaalevy, pieni pussi sipsiä, paketti keksejä tms. kunhan pidät huolen että se on vain kerran viikossa.

jätä vaalea leipä, lihapiirakat, hampurilaiset, karjalanpiirakat pois ja korvaa se tummalla leivällä ja mieluiten täysjyväleivällä.

viikkoherkuttelut voit korvata esimerkiksi ostamalla rahkaa ja laittamalla siihen hedelmiä/marjoja (huom. ei kermaa), jäiset marjat ovat hyviä imeskeltäviä karkin sijaan esimerkiksi televisiota katsoessa.

mehut ja limpsat pois ja juot vettä ainakin sen 1.5 litraa päivässä.

näitä voit syödä: kana, tonnikala, kananmuna, erilaiset kalat, raejuusto, vähärasvainen juusto, vähärasvaiset leikkeleet, täysjyväriisi (kourallisen annos), rahka, rasvaton jogurtti (max 2dl kerralla), mysli (max 1dl kerralla), maito, täysjyväleipä, hedelmät (banaani max 1 päivässä), vihannekset, pavut

aamupala on tärkein, se käynnistää aineenvaihdunnan.

jos tosissasi aiot laihtua,
      olet valmis tekemään muutoksia.

jos haluat viikolla välttämättä herkutella, syö kourallinen (ja vain kourallinen) pähkinöitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9770
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      143
      5537
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2573
    Aihe