Mitä tästä päätellä?
Mies lähettää viestin jossa lukee mitä kuuluu?
lähetin viestin takaisin jossa luki 'olet ajatuksissani mulla on sua ikävä haluaisin kuulla sun äänensävyn..
mutta, mies ei soita eikä vastanut tuohon viestiin takaisin vaikka mun kännykkä aina heti ilmoittaa,jos viestit on mennyt perille.
Itse sain koko aika olla se joka ensin soittaa,ja aina viestitti jotakin ihanaa,alussa yhteydenpito oli molemminpuolista,mies ei soita enää ikinä viestittää vain jotakin. siis lopetin itsekin soitot...
Tämän tapauksen jälkeen mies lähetti VASTA kymmenen päivän päästä taas jonkinlaisen viestin jossa lukee mitä kuuluu ja on menossa sinne taas töihin muttei tullut tätä kautta ensin mun luokse.. :/ ja nyt se on siellä monta monta kuukautta eikä voida tavata kuin ehkä vasta syyskuussa jos tätä ihmeellistä yhteydenpitoa vielä jatketaan???????
Siis mitä päätellä tästä? alussa kaikki oli niin ihanaa mutta, mies on itse antanut asiat mennä näin..
lopetanko koko viestittelyn/yhteydenpidon?
kun välimatkaakin on viisi sataa kilsaa,niin eihän tästä enää mitään voi odottaa kun mies ei voi pysyä normalisti kanssani yhteydessä?
Miksi se sitten viestittää mulle vielä????
paska fiilis
6
3559
Vastaukset
- Saman kokenut
Lopeta ja unohda. Helpommalla pääset.
Kiinnostaa jos ei parempaakaan ole. Ja jos on, niin sillon ei kiinnosta. Näinhän tää menee ja saman olen itsekin kokenut. Kiusannut itseäni kunnes tajusin lopettaa. - kokenut kaiken tietää
Heip!
Kyselit miksi mies sitten ylipäätään viestittää. Se tankkaa susta positiivista energiaa. Onhan kiva saada rakkausviestejä, kukapa ei haluaisi kuulla olevansa rakastettu. Itse tää tyyppi ei kuitenkaan ole valmis antamaan sulle kuin just sen verran huomiota, että se pitää sun tunteet yllä - antamatta kuitenkaan mitään muuta omalta puoleltaan. Tai jos jotain laittaakin tai antaa, niin vain silloin kun sille itselleen sopii.
Ja voihan olla, että se pitää sua varalla - eihän koskaan tiedä milloin vois jotain tarvita sulta!
Kuulostaa julmalta, tiedän, mutta lopetin just äsken 1,5 vuotta kestäneen kaukosuhteen kun LOPULTA ymmärsin mistä on kyse. Meni tosi kauan kun se rakkaus on täysin sokea - kuten tiedetään.
Arvosta itseäsi ja lopeta koko homma! Ei ole helppoa ja itkua on edessä, mutta...parempaa ei tän tyypin kanssa nimittäin varmuudella ole luvassa!- taitaa olla oikeasti noin
Kiitos neuvoista!!! oli hyviä neuvoja!
Kyllä olen kysynyt mieheltä jo miksei enää soita? mutta,silti mies ei vaan anna vastausta kun viimeksi soitin ja kysyin niin mies vain naureskeli?? ja sano 'pidän sinusta paljon olet ihana'ja kysy kai sä lähetät mulle illalla viestin kulta?
No tuon jälkeen se olin taas minä joka soitti sille,muttei se ollenkaan soita vaan viestittää joskus jotakin.
Mutta olen tullut siihen tulokseen, että mies tankkaa minusta vain sellaista energiaa niin kuin nimari 'kokenut kaiken tietää' jo neuvo ja kirjoitti tästä.
Mies on tottunut saamaan minulta viestejä,aina niitä lähetin,itse en saanut melkein ikinä mitään takaisin,en enää niitä viestejä kyllä sille laita varsinkaan tuon jälkeen kun se viestitti että on taas menossa 'sinne kauas töihin ' ( ilman että olisi tullut tätä kautta tai edes soittanut että on taas lähdössä??..)
Mulle tuli todella paha mieli ja lähetin viestin sille takaisin ,että have fun take care pusut perässä,koska ajattelin että mitä toi mies oikein luulee???
Sitten tuli 10 päivän päästä taas mieheltä viesti jossa luki vain: "mitä kuuluu kulta?
en ole vielä vastanut takaisin enkä enää aio vastaakaan.!
Taitaa se todella olla noin, että mies haluaa tankata minusta vain positiivista energiaa..( paikka jossa se on töissä siellä joskus tylsistyy ja onhan se ihanaa saada joltakin rakkaus viestejä?
No taidan itsekin nyt sitten kerrankin ymmärtää mistä on kyse.joo arvostan itseäni ja lopetan koko homman en enää vastaa sille!
- kaukosuhtelainen
Vaan kysy suoraan. Se tie vie pidemmälle.
- avato
TOTTA.
Puhut suusi puhtaaksi, jos äijä on sanaton, voit sanoa sopimuksen puoleltasi irti.
- .yskä.
.aikas paska tilanne. :( mulla oli eksän kans samantyylistä paskaa viimesen kuukauden. :| mut sitte vahingossa eksyttiin samaan paikkaan ja samaan aikaan ni meidän oli pakko puhuu siitä. -->erotuli.
.Ja teillä on vielä toi matkaki noi pitkä. :/
.Kandee soittaa sille ja selvittää asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458