Logiikka?

Milla

Siis mikä logiikka on siinä, että mies ottaa paloitellusta leivästä aina palan keskeltä eikä reunalta? Pitääkö minun syödä kovat ja kuivuneet reunapalat vai mikä logiikka siinä on?

11

812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vaan

on pieniä ja usein liian paksuja, eivätkä vastaa tarkoitustaan. Minä syön leivän niin että kannat ja korppuaineiksi. Ei tarvitse tehdä niin monta leipää kun ei oo niin pieniä. Hieman sekavaa mutta toivottavasti edes sinnepäin :)

• Minä vaan

sun tarvii syödä sellaista mitä et haluu. Logiikkaa löytyy jos kaivelee, ehkä vaan tottumiskysymys?

• mies..

Että söisi nämä reunapalat, ja antaisi seuraavan palan taas kuivua, ja sitten taas söisi tuon kuivuneen palan, jne...

Olet samanlainen kuin vaimoni, joka pakottaa aina syömään ensin vanhan leivän, ja vasta sitten avata uusi pakkaus. Mitä järkeä siinäkin on? Syödään vanha leipä, ja annetaan tuoreen vanhentua. Eli jatkuvasti syödään vanha leipä, ei koskaan tuoretta. Mutta tämä on sitä naisten logiikka...

• Leipuri51

Meillä tehdään niitä lätyskäleipiä ne eivät kuivu ja ihan sama mistä kohtaa alottaa syömään kun ne on joka puolelta samanlaisia.

• naisena

teen aivan samoin..en koskaan syö pääpaloja leivästä...en tykkää siitä kuoresta...keskipaloissa sitä ei ole niin paljoa:)

• luonnossakin.

Mies-ihminen ottaa "parhaat päältä".

• juttu kun jotkut

syö pizzasta vain sen keskustan ja jättää reunat syömättä...itse en näin tee vaikka sen sisustan takiahan se koko pizza tilataan eli noi reunat nyt ei vain ole mitään herkkua ja kai ne täyttää liian helposti

• taas..

enemmän reunoista, ja kaikki valittavat, että pilaan pizzan, kun syön kaikki reunat ja jätän keskiosan :)

• Laitapuolen kulkija

1) Hankkikaa kunnon leipää eikä mitään paloiteltua kamaa. Siitä voi sitten siivuta biittejä sitä mukaa kun tulee syötyä.

2) Leipä ei ole kallista. Ei kannata hamstrata viikon tarpeita kerralla, vaan hommaa kerralla korkeintaan parin päivän leivät. Jos osa kuivuu kovaksi, niin heittää tylysti menemään.

• Debbie.D

Kyllä, maailma on miesten, mutta sehän sopii, koska he pilaavat sen täysin. Me kamppaamme sen pois heidän hallinnastaan ottaen haluamamme osat. Jotkut naiset luulevat tämän olen vaikeaa, mutta ei se ole. Niinpä suosittelen tässäkin tapauksessa selkeästi passittamaan miehen leivättömän pöydän ääreen.

• bolpklöpö

miehet käyvät raskaammissa töissä tai tekevät raskaammin töitä. Miehet tarvitsevat myös enemmän energiaa ja siksi vähemmällä työllä vapaa-aikanaan tankkaavat leivistä keskikohdat. Siinä kun 100-kiloista miestä kääntämään tarvitaan 3m lähihoitajaa, suoriutuu hommasta 1-2 isoa miestä. Siksi miehille maksetaan enemmän "samasta" työstä. Työtä on enemmän per hlö ja se tosiaan sitten onkin on voimia vaativaa työtä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11301
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9162
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3690
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      61
      2713
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2430
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      15
      2249
    Aihe