Tykkään haistella omia pierujani, ne eivät haise vaan tuoksuvat. Avokkini ihmettelee tapaani.
Toisten pierut haisee pahalle mutta omat haisee myös mutta ne ovat omia.
Olenko erikoinen?
Tämä ei ole provo vaan tosiasia!
Olenko outo?
5
778
Vastaukset
- ...
En tiedä mitä sanoa...
- eiouto-nainen
oma pieru ei haise omaan nenään pahalta.
joskus kun molemmat piereskelee, eikä tiedä oliko leija oma vai toisen, tulee kumma olo. - Ei siinä..
eiouto-nainen kirjoitti:
oma pieru ei haise omaan nenään pahalta.
joskus kun molemmat piereskelee, eikä tiedä oliko leija oma vai toisen, tulee kumma olo.mitään erikoista ole. Paitsi, että oma pieru haisee usein niin pahalta ettei sitä viitsi edes haistella..olen joskus pyörtynyt siihen.
Ps. kumma olo ihan kivaa
- ben sjatkel
oletko janis petke?
Minäkin pieren ja hompotankin viä.- ansku83
et sä ehkä MUUTEN oo outo, mut ku kirjotat asiasta tänne "yleiselle osastolle" niin se kyl pistää vähä mietityttään että onks sulla kaikki varmasti kotona... mä en ainakaa viittis sitä kertoo täällä VAIKKA kukaan täällä ei tunne sua tai ehkä tunteeki... en tiiä... mut outoo on... sen vaan sanon... =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478