juuh,mulla on surkee muisti,jos oikeen muistelen:)
mutta äskettäin koin mukavan yllätyksen,löysin puuvajaa siivotessa pienen perämoottorin,jonka jo olin unohtanut..perskeles! siihen ku kiinnittää piskuinen purtilon keväällä ja eikun päiväks kellumaan saaristoon..huh! tulispa jo kevät :)
mutta mitäs muuta hyötyä ois huonosta muistista?
...muutakuin innostua roinasta,joka on itellä ollut jo ennestään...
huonon muistin hyvät puolet??
8
286
Vastaukset
..oon piilotellu juttuja kuten hamsteri.. niinku rahaa ja unohtanu ja sit yhtäkkii oonki löytäny ne rahat ja ne on sitte..öö kuluneet.. tuskin vaikee arvata mihin..
- pahkura
enää en uskalla rahaa ees piilottaa,kö mitä fiksumman paikan niille kehittää,ni sitä varmemmin ne jää löytämättä...esmes,pankki on ihan surkee jemma,eihän siellä mitkään rahat pysy tallessa:):)
- nylkkäri
sitä mitä en muista
en unohda koskaan.- pahkura
raaps,raaps... aahas,nyt hokasin :)
vaihturina tulee..
on niin kiire, ettei ehdi mitään tekemään.. - nylkkäri
pahkura kirjoitti:
raaps,raaps... aahas,nyt hokasin :)
vaihturina tulee..
on niin kiire, ettei ehdi mitään tekemään..töissä kun olin ja tuli kiire niin istuttiin kiireemmäksi aikaan.
tämä on tosi menimme eräälle työmaalle päivän myöhässä.ilmottauduimme pomolle meidän piti tulla eillen,mutta tulimme jo tänään. - pahkura
nylkkäri kirjoitti:
töissä kun olin ja tuli kiire niin istuttiin kiireemmäksi aikaan.
tämä on tosi menimme eräälle työmaalle päivän myöhässä.ilmottauduimme pomolle meidän piti tulla eillen,mutta tulimme jo tänään.mutta noinhan se nykyään menee,aikatauluttajat on huumorimiehii,tai naisii...
...nyt on kiirus,"lopputarkastus on pariviikkoa sitten"-tyyliin
- NoitaNainen
Kun muisti huononee niin kunto kohenee! Ja mullon helevetin hyvä kunto!
- pahkura
ennen sitä muistinsa menettää kuin kuntonsa,eihän sitä ois mitää muisteltavaakaan jos ei kuntoa ois :)
ja tovi kun vielä vierähtää,ni ei ees muista,että ois huonomuistinen =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731