Onko enää edes muunlaisia miehiä

grrr...

kuin pelureita? Vain näitä tulee vastaan sekä livenä, että netissä. Tai sitten mä vain olen kusipäämagneetti...

21

1540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkureita

kuten minä...

• korsto36

On niitä varmaankin vielä jäljellä,
      Ne vain eivät pidä niin hirveetä meteliä itsestään

• hossi

meitiä täällä on ! Katsellaan vaan taustalla hiljalleen maailman menoa ja kirjoitellaan silloin tällöin kommentteja kirjoituksiin.
      Taitaa vaan olla niin et minunlaiset miehet eivät enää luota oikealla tavalla nyky naisiin vaan ajattelevat niiden olevan niitä "pelinaisia" taikka sitten elämässä on vaan liian vähän oikeanlaisia ihmisiä meille ja polkumme eivät kohtaa missään.

• Vanha raihnainen kaakki

sama täällä. Tosin en mä nyt voi kusipäiksi näitä naisia sanoa, vaan päättömiksi harhailijoiksi, jotka hakivat minusta jotain isoveljeä kai sitten?

kaksi vasta erikoista tapausta, tuossa seurustelevat ilmeisesti tahoillaan, ja kun tulee vastoinkäymisiä, niin mun luokse juostaan kertoon huolet ja murheet.

No se loppu nyt sitten toi pelleily, toiselle tein homman selväksi kaksi viikoa sitten, ja ilmeisesti uskoi kun ei puhelin enään soinut, joskus jopa öisin. Toinen nyt laahustaa tuossa vielä, vaikka sanoin ettei kiinnosta jutella, sillä nyt on periaate et kaikki tai ei mitään, toivottavasti hänen treffinsä nyt onnistuivat ja se täydellinen rionssi siellä on, vaikka sitä nyt ei löydy kuin saduista?

Kyllä niitä naiskavereita on hyvä olla, mutta helvetti ei niitä nyt tuolla tavoin muodostu, et ensin katsellaan oisko jotain muuta.

Enpä tiedä mikä jutus tökkii, kun mulle kokoajan noin käy? Itse olen eronnut vajaa vuosi sitten erittäin pitkästä suhteesta, ja täytyy sanoa et nyt on ollut neljä naista täs pelailemassa mun kustannuksella enemmän tai vähemmän, ja en voi muuta todeta et taisin sittenkin menettää jotain todella ainulaatuista tässä elämässä eroni myötä. Sen verran outoja tapauksia on tämän taapertajan kohdalle osunut ettei usko Suomalaiseen naiseen ole enään kovin kummoinen.

Ja kyllä on mielessä käynyt lähteä katsastamaan tuonne kaukomaille morsianta uutta. Tuomitkaa vain ja ajatelkaa miten paskaksi tahansa, mutta neljä naista haluaa musta jotain sielun kumppania, niin en kai ihan mätä voi silloin olla. No annan rakkauteni ja kaiken sielunkumppanuuden tuolle kaukomaiden naitoselle, ja valitettavasti silloin en jaksa keskittyä näihin ns. suomalaisiin ystäviini ja eikä pidäkkään.

Kun miettii niitäkin juttuja mitä kävin näiden kanssa, niin ei herran tieten niitä miesystävien kanssa käydä tuommoisia keskusteluja, vaan niiden aviomiesten tms. koittakaa nyt käsittää.

Seuraava nainen joka sanoo mulle edes sanan et edetäänkö ystävyyslinjalla aluksi, niin nousen ja lähden samantien käveleen. Siis tokihan ystävyydestä lähdetään, mutta näiden aikaisten tapausten johdosta, niin tuo sana on kärsinyt nyt jonkinäköisen inflaation tässä päässä.

Et jos sinä olet kohdannut paskoja miehiä, niin minä olen kohdannut outoja naisia, joten eipä mene hyvin täälläkään päässä.

Olipas vuodatus minulta ;)

• naisimmeinen

Myönnän auliisti, että en varmaankaan ymmärrä miehiä ollenkaan... siltä tasolta nyt lähdetään.

Ja kun minäkin olen joskus sydäntäni keventänyt jollekin todella mukavalle miehelle, ihan ystävälle, luulin, olenkin ehkä tuottanut vain mielipahaa... Jos mies siis haluaa olla tekemisissä naisen kanssa, on sillä aina taka-ajatuksia. Niinkö?

naisimmeinen kirjoitti:

Myönnän auliisti, että en varmaankaan ymmärrä miehiä ollenkaan... siltä tasolta nyt lähdetään.

Ja kun minäkin olen joskus sydäntäni keventänyt jollekin todella mukavalle miehelle, ihan ystävälle, luulin, olenkin ehkä tuottanut vain mielipahaa... Jos mies siis haluaa olla tekemisissä naisen kanssa, on sillä aina taka-ajatuksia. Niinkö?

ei tietenkään noin yksiselitteisesti. Asiahan riippuu siittä mistä on lähdetty liikkeelle asiassa. Ja mielestäni n. puoli vuotta säännöllistä sydämmenkevennystä ainakin tähän osoitteeseen, on mielestäni aikas kohtuutonta.

Minulle on muodostunut ystäviä naisissa ihan luonnostaan, ja sitten on näitä joiden kanssa on ollut alussa jonkin asteisia ihastumisia molemminpuolin, ja sitten on päätetty olla ystäviä.

Minäpä sanon asian näin paljon, olisitko valmis kuuntelemaan miehen ruikutuksia omasta elämästään lähes päivittäin puolen vuoden ajan? Et !! Hulluksi tulisit. Eli näen asian näin, jos haluat parisuhteen miehen kanssa, jaa se kaikki murhe paskasi myös hänen kanssaa, älä tule soitteleen minun ovikelloani.

Jos juttu niiden murheiden myötä ei toimi sen miehen kanssa, niin varmaan tiedät missä osoitteessa toimisi? Tässä on vain se huono puoli, että kiun minä riisun kuvitelmat jostain ihmisestä pois mielestäni, niin hänen uudelleen lähestymisensä minua kohtaan, ei aiheuta minussa mitään tuntemuksia.

Vanha raihnainen kaakki kirjoitti:

ei tietenkään noin yksiselitteisesti. Asiahan riippuu siittä mistä on lähdetty liikkeelle asiassa. Ja mielestäni n. puoli vuotta säännöllistä sydämmenkevennystä ainakin tähän osoitteeseen, on mielestäni aikas kohtuutonta.

Minulle on muodostunut ystäviä naisissa ihan luonnostaan, ja sitten on näitä joiden kanssa on ollut alussa jonkin asteisia ihastumisia molemminpuolin, ja sitten on päätetty olla ystäviä.

Minäpä sanon asian näin paljon, olisitko valmis kuuntelemaan miehen ruikutuksia omasta elämästään lähes päivittäin puolen vuoden ajan? Et !! Hulluksi tulisit. Eli näen asian näin, jos haluat parisuhteen miehen kanssa, jaa se kaikki murhe paskasi myös hänen kanssaa, älä tule soitteleen minun ovikelloani.

Jos juttu niiden murheiden myötä ei toimi sen miehen kanssa, niin varmaan tiedät missä osoitteessa toimisi? Tässä on vain se huono puoli, että kiun minä riisun kuvitelmat jostain ihmisestä pois mielestäni, niin hänen uudelleen lähestymisensä minua kohtaan, ei aiheuta minussa mitään tuntemuksia.

pidän näitä tapauksia, jo jonkin asteen henkisenä hyväksikäyttönä itseäni kohtaan. Hyvänä esimerkkinä juuri yksi tapaus, jossa aina, kuin murheita oli tällä naisella, niin roikuttiin minun luona ja jauhettiin asioita. No siinä ei sinällänsä mitään, mutta heti kun rakkaus kukoisti, niin ystävä unohtui ja alkoi jopa salailu minusta. Ja todellakin pidin häntä viimeiset 5 kuukautta pelkkänä ystävänä, ilman mitään taka-ajatusta.

Lopullisen niitin laitoin, kun hän sanoi et pitäis olla kertomatta hänen miesystävälleen milloin hän on kaffettelemassa minujn luonani, ja että hän soittaa. Pidätkö sinä tuota aitona mihen ja naisen ystävyytenä silloin? Minä en, tai sitten minulle naisen ajatusmaailma on todella outo.

Suosittelenkin jokaiselle naiselle umpihomo miesystävän hankkimista, jonka vielä esittelette miehillenne, niin ei tule sitten minkäänlaista väärinkäsitystä, ja voitte sitten murheitanne purkaa tälle homolle, niin kauan kuin hänen nuppinsa sitä kestää.

;)

• naisimmeinen

pidän näitä tapauksia, jo jonkin asteen henkisenä hyväksikäyttönä itseäni kohtaan. Hyvänä esimerkkinä juuri yksi tapaus, jossa aina, kuin murheita oli tällä naisella, niin roikuttiin minun luona ja jauhettiin asioita. No siinä ei sinällänsä mitään, mutta heti kun rakkaus kukoisti, niin ystävä unohtui ja alkoi jopa salailu minusta. Ja todellakin pidin häntä viimeiset 5 kuukautta pelkkänä ystävänä, ilman mitään taka-ajatusta.

Lopullisen niitin laitoin, kun hän sanoi et pitäis olla kertomatta hänen miesystävälleen milloin hän on kaffettelemassa minujn luonani, ja että hän soittaa. Pidätkö sinä tuota aitona mihen ja naisen ystävyytenä silloin? Minä en, tai sitten minulle naisen ajatusmaailma on todella outo.

Suosittelenkin jokaiselle naiselle umpihomo miesystävän hankkimista, jonka vielä esittelette miehillenne, niin ei tule sitten minkäänlaista väärinkäsitystä, ja voitte sitten murheitanne purkaa tälle homolle, niin kauan kuin hänen nuppinsa sitä kestää.

;)

Kyllähän tuossa on vähän likasankomeininkiä ollut, olet aivan oikeassa. Enkä takuulla kattelis vastaavaa puolta vuotta! :)
        Ja nuo salailuhommat vähän outoja, mutta osasit kuitenkin asettaa lopulta rajasi. Hyvä.

Tunnen pienen piston omassatunnossani. Todella huonoina hetkinä sitä on varmaan voinut olla todella rasittava... Sain muuten oikeasti vähän uutta näkökulmaa asiaan. Kiitos sulle! Ehkä sulla on parempi onni ensi kerralla

• 3rh3

Ehkäpä sä sitten olet vaan sellainen kusipää magneetti. Kyllä meitä muunlaisiakin miehiä vielä sentään riittää. Älä toivoasi menetä. Baari bongailuun ei kannata aina luottaa.

• Kyo-kun

niinkuin aina, että kyllä meitä on. Te naiset vain ette vilkaisekaan meihin päin...

• suru

ihan kun olis joku sisäinen mänttimagneetti, joka imee kaikki "Sankarit" kimppuun. mutta missä on se oikea "Prinssi"?

• Kolli Kellinen

Katso tuo hieman alempi "Måste Gäddan" aloittama viestiketju ja huomaat, että monet kunnolliset ja mielekästä parisuhdetta etsivät miehet kärsivät vastaavasta ongelmasta. Mitä ilmeisimmin treffipalstoilta ja baarista seuraa hakevat miehet/naiset eivät ole vakavissaan, ehkä paria harvaa poikkeusta lukuunottamatta. Suurin osa on täysin eksyksissä tai hakee vain seksiseuraa. Ehkä jonkun pitäisi perustaa treffipalvelu, johon saisi ilmoittautua ainoastaan, mikäli aikeet ja arvot ovat kunnialliset ja päässä liikkuu muutakin kuin viinahuuruja.

• Murohiutale

Herrasmiehet eivät suinkaan ole kiven alla. He eivät vain ole yhtä räikeästi päällekäyviä kuin kusipäämiehet.

Suurin ongelma taitaa olla siinä, että nämä maan hiljaiset ovat niitä kohteliaita ja mukavia miehiä, jotka eivät heti ensimmäisellä tapaamisella ehdota suhdetta. He pikemminkin tutkivat ja haluavat oppia tuntemaan. He ovat varovaisia.

Ikävä kyllä naiset suhtautuvat heihin yleensä pelkkinä ystävinä ja kun he viimein tekevät aloitteen on seurauksena useimmiten järkytys ja torjuttu mies. Tämä johtuu ns. kategoriateorian mukaan siitä, että naiset jakavat tapaamansa miehet kahteen kategoriaan: mahdollisiin seurustelukumppaneihin ja ystäviin.

Herrasmiehet joutuvat usein ystäväkategoriaan koska he pidättelevät seksuaalisen kiinnostuksen merkejään kunnes ovat varmoja, että henkilöt ovat henkisesti samalla tasolla. Siinä vaiheessa useimmat naiset ovat kuitenkin jo asettaneet heidät ystäväkategoriaan, koska he olettavat, etteivät kyseiset miehet tunne seksuaalista vetoa heihin. Heidän asemansa on siis tasaveroinen naisen naispuolisten ystävien kanssa. Siksi heteronaiset järkyttyvät näiden miesten lähestymisyrityksistä melkein yhtä paljon kuin mitä he järkyttyisivät jos joku heidän ystävistään paljastuisi lesboksi ja ehdottaisi parisuhdetta.

Hyppäys kategoriasta toiseen onnistuu hyvin harvoin. Siksi "ystävämiehet" ovat äärimmäisen varovaisia. Torjutuksi tuleminen ei nimittäin ole erityisen mukavaa, etenkin jos on luonteeltaan romantikko kuten useimmat "ystävämiehet". Tämä käytös vahvistaa itse itseään ja mitä useammin mies tulee torjutuksi, sitä varovaisemmaksi hän muuttuu ja sitä helpommin ja tiukemmin naiset sijoittavat hänet ystäväkategoriaan.

Onko sinulla joku miespuolinen ystävä jolle voit purkaa kaikki tunteesi ja ajatuksesi jos niikseen tulee? Hän saattaa olla unelmiesi prinssi, sinä et vain ehkä ole sitä vielä tajunnut.

• dayum

aina lokeroimassa miehiä :))
        Koska en ole nainen, niin en kommentoi tämän enempää. Hyvin kirjoitettu.

• ystävä?

Näinkö siis on, että ystäväkategorian miehet kuitenkin, loppujen lopuksi haluaisivat myös sinne yhteisen peiton alle? Onko edes olemassa sellaisia ystävä-ystäviä, joiden kanssa oikeasti voisi keskustella kaikenlaisista asioista ilman pariuumishalukkuutta (siis muita kuin homomiehiä)?

ystävä? kirjoitti:

Näinkö siis on, että ystäväkategorian miehet kuitenkin, loppujen lopuksi haluaisivat myös sinne yhteisen peiton alle? Onko edes olemassa sellaisia ystävä-ystäviä, joiden kanssa oikeasti voisi keskustella kaikenlaisista asioista ilman pariuumishalukkuutta (siis muita kuin homomiehiä)?

aina toi peittohomma vedetään asiaan mukaan.

Itse allekirjoitan tuon naisten kategoriointi jutun täysin. Haluan olla varma, että nainen on myös kiinnostunut minusta ja on tavoittelemisen arvoinen.

Suosittelen homoystävän ottamista edelleen teille naiset. Älkää haavoittako romantikkomiehen sydäntä, tässä alkaa muuttumaan varsin tunteettomaksi pikkuhiljaa, ja kun se todellinen rakkaudenkohde osuukin eteeni, niin en uskokkaan koko juttuun enään.

• ystävä?

aina toi peittohomma vedetään asiaan mukaan.

Itse allekirjoitan tuon naisten kategoriointi jutun täysin. Haluan olla varma, että nainen on myös kiinnostunut minusta ja on tavoittelemisen arvoinen.

Suosittelen homoystävän ottamista edelleen teille naiset. Älkää haavoittako romantikkomiehen sydäntä, tässä alkaa muuttumaan varsin tunteettomaksi pikkuhiljaa, ja kun se todellinen rakkaudenkohde osuukin eteeni, niin en uskokkaan koko juttuun enään.

Mistä sen romantikkomiehen todelliset ajatukset sitten tunnistaa? Pitääkö vain luottaa siihen polttavaan tunteeseen rinnassani, kun katsot minua hiukan hymyilevillä silmilläsi ja puhut kuitenkin jostain mielenkiintoisesta elokuvasta tai peräti mahtavasta jalkapallo-ottelusta.

Äläkä muutu tunteettomaksi, pyydän.

Ja eikö ne peittohommat ole kovinkin mukavia sellaisten kesken, jotka ovat jo enemmän kuin ystäviä?

• Debbie.D

Naisella ei ole mitään käyttöä miehelle,
      jos jätetään huomiotta lasten synnyttäminen.

Pidä tämä mielessä ja tulet menestymään.

• punainen paloauto

Kunnon miehiä on vielä olemassa mutta he eivät kiinnosta kunnon naisia. Ne kunnon naiset on kiinnostuneita noista retkuista ja yhteiskunnan syöpäläisistä joiden elämää kunnon miehen rahoittavat.....

• kunnon

miehen sen retkun tilalle jota IHAN ITSE olen rahoittanut viimeiset vuodet. Mistähän löytyisi, vai enkö ole kunnon nainen? Olenhan sentään rahoittanut yhteiskunnan puolesta yhden retkun.
        Vai miten tämä nyt meni:)

• Heebo

...koska KUKAAN vapaa nainen ei enää ole kiinnostunut muista kuin pelimiehistä.

Ei tavallinen jannu kiinnosta enää yhtäkään naista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe