Kun minua yritetään iskeä baarista ja olen kännissä, usein teen sen, että haukun miehen pystyyn. Haukun ulkonäköä jne jne. Hävettää jälkeenpäin mutta siinä tilanteessa ajattelen todella hölmösti. En harrasta irtosuhteita ollenkaan. Erityisesti olen pahoillani sellaisten miesten haukkumisesta, joilla on heikko itsetunto, ei varmaan ole kauhean itsetuntoa kohottavaa kuulla mielipiteitäni. Anteeksi!
Pitäs varmaan juoda vähempi ja vähentää baareissa käymistä.
Anteeksi miehet!
12
4520
Vastaukset
- käyttäytyminen
voi olla vvimeinen tippa jonkun miehen. Seurava päivä luetan lehdessä että joku mies taas on hypännyt junaan eteen tai vastaava.
- asdasda
Päivänä lehdestä voi lukea miten ravintolasta lähtenyt nainen oli löytänyt itsensä ojan pohjalta kuristettuna.
- se on ihan mahdollista
asdasda kirjoitti:
Päivänä lehdestä voi lukea miten ravintolasta lähtenyt nainen oli löytänyt itsensä ojan pohjalta kuristettuna.
...
- Debbie.D
Julia hyvä. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet näiltä palstoilta miesten kirjoittamana lukenut? Mistään, koskaan? Vähiten siitä että tulipa sanottua pahasti parille daamille.
Älä pyytele anteeksi. Jatka samaa rataa. Vittuilu on se kieli jota miehet ymmärtävät.- Herbie H
Niin ymmärtävät, ja tekevät päätelmän että nainen on pinnallinen ja typerä narttu. Kuten suuri osa onkin.
- tupu1771
Että ainakaan tämä mies ei ole koskaan sanonut pahasti naiselle. Yksi erokin takana. Vittuilevia naisia en kyllä aio sietää enää koskaan.
- Vanhempi herra
... kuinka pahalta se tosiaan tuntuu miehestä. Kaveri saattaa olla kerännyt rohkeutta yksin kotona monta viikkoa (kun ei yksinkään jaksaisi koko elämäänsä olla), sitten haukutaan aivan pataluhaksi kun kerran uskaltautuu juttelemaan naisen kanssa. Itse ratkaisin asian aikoinaan niin että en ikinä oma-aloitteisesti sanonut naisille mitään. Kuten arvata saattaa, jos ei nettiä olisi keksitty olisin luultavimmin jäänyt vanhaksipojaksi. Mitäköhän naiset tekisivät jos joutuisivat kuulemaan vastaavia juttuja mitä miehille heitetään ihan lonkalta, varmaan raapisivat silmät päästä.
- haukut
menkööt saatana runkulle!
- vato retro
Sitä se teettää. Suosittelen että otat vähemmän kuppia reissuillasi, siinä se käytöskin korjaantuu. Ja suht selväpäisestä naisesta pysyy pahimmat känniääliöt kaukana. Kauheasti ei kyllä naisten sanomiset ainakaan meikäläisen paksussa nahassa tunnu, pahemmalta tuntuu jos itse olen aukonut kännissä päätäni jollekin herkemmälle tytölle.
Vähennä ottamista, älä baareissa käymistä. - Herrasmies26v
En ole koko elämäni aikana haukkunut ketään naista päin naamaa, saati sitten tuntematonta. Olen kuitenkin urheilullinen ja suosittu mies.
Suomalaisten naisten käytöstavat ovat välillä jotain uskomatonta. Ovat olevinaan puolijumalan tasolla kun löytyy tissit ja reikä. Pitkälti tästä syystä olen monen hyvin koulutetun tuttuni takia päättänyt lähteä pois tästä tuulipukupirttihirmujen maasta. En halua myöskään lapseni kasvavan täällä jossa kilpaillaan neitsyyden menettämisestä jo ala-asteella ja vi##u-huudot ja kiroilu on nuorten naisten yleisimmät kommunikointitavat. - hjgjykgkjygkuybnh7ikuy
teeppä se tollo
- helvetti
Juo vähemmän, hauku vähemmän. Siinä kaava.
Miehille sen verran, yrittäkää olla välittämättä. Baarit on täynnä kusipäitä, kumpaakin sukupuolta, ja varmaan joskus haukutaan lyttyyn jos toiselle menee juttelee. Se on kuitenkin ainoa tapa koskaan tutustua toiseen ihmiseen. Joten yrittäkää jatkossakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073