Aivan mahtava, hirveet väreet tulee. Iho ihan kananlihalla :D Svidun mahtava biisi!
Olen aina tykännyt Fatboy Slimmistä, koska se osaa yhdistää uutta ja wanhaa genreä hiton hyvin yhteen! YEAAAAAAAH!
Fat Boy Slimmin Apache
3
189
Vastaukset
- Nuori DeeJii
Kirjoittaa Slimin kahdella ämmällä...
- thymee
...että tarkoitatko scooteria?
- Dormesil
Itse asiassa tuo Apache (luultavasti albumilta On the Floor at the Boutique) ei ole Fatboy Slimin biisi vaan Ricky Kingin aivan loistava kappale menneisyydestä, jota Norman Cook on vain parannellut
Fatboy Slim:hän on sampleartisti, joka metsästää sopivia osia tuhansilta eri levyiltä vetäen niitä eri filttereiden läpi ja yhdistämällä toimiviksi kokonaisuuksiksi. Hän ei siis itse oikeastaan kuin kopio muiden valmiita tuotoksia, mutta täytyy myöntää, että onnistuu siinä pirun hyvin. Itse pidän hyvin paljon k.o. artistin tuotoksista ja musiikkityylistä, mutta hänelle kunnia vain remiksauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249