Jotkut naiset sanoo itseään "kaunottareksi". Minun kokemukseni mukaan nämä ovat todella niitä vähiten kaunottaria, koska se kauneus on todella katsojan omissa silmissä aina(!)
Jos haluatte nähdä minun silmien läpi mitkä naiset ovat todella kaunottaria katsokaa toki...
http://koti.mbnet.fi/simopk ja sieltä "Bongaa kaunotar", ei tarvi vastata itse pelissä, katsoka slideshow vain läpi! Voitte ehkä kummastella, miten "tuo" voi olla muka kaunotar?
Mutta se on minun mielipide kaunottaresta!
Kaunotar?
8
1625
Vastaukset
- yhteinen tekiä
Kenelläkään ei näy ISOJA silikonitissejä? Miski? Koska ne ei ole MINUN mieleeni!
- miten teillä miehillä
Mitä siellä korvien välissä liikkuu...
ja voi luoja mitä onko siellä jalkoväleissä senkään vertaa.
- mies.
Kenelläkään ei näy ISOJA silikonitissejä? Miski? Koska ne ei ole MINUN mieleeni!
- Oikeasti kaunotar
Älä nyt höpötä siellä. Olen itsekin huomannut joidenkin siskojen kutsuvan itseään kauniiksi, mutta ovat korkeintaan ihan nättejä (jos kuvat esillä). Kaikki eivät kuitenkaan halua näyttää kuvaansa koko maailmalle. Joten: kaunotar voi todellakin olla kaunotar:)
- mitä silmä näkee
on katsojan silmisssä. Sinun silmäsi kauneus voi olla jonkun mielestä kauhistuttavaa.
Samoin te miehet. Minä ainakin naisena odotan myös mieheltä komeutta...kauneutta rakastavana hirvittää kaiken maailman
miehet, jotka ovat aina arvostelemassa naisen ulkonäköä.
Olenkin huomannut, että komeat miehet ne ne eivät naisten
ulkonäöstä huomauttele....mutta mutta nämä bi- ja homomiehet ne ne ovat aina naisten kimpussa.
Johtunee siitä, että nainen on kilpailija heidän miehestään:- - Pöhhe
Ei oo mitään tuon linkin takana :(
- GoldenRose
Ei kai kenelläkään ole oikeutta jaotella ihmisiä "rumiin tai kaunottariin"...Onpahan noita "omasta mielestään" komeita miehiäkin tullut jokunen treffattua,mutta en mie heitä komeina pitänyt..sillä se on niin paljon muutakin kuin pelkkä ulkonäkö.Siihen liittyy niin paljon..ihminen kokonaisuutena.Olemus,hyvät käytöstavat,toisen huomioiminen,kunnioitus..ne rakentavat eniten ihmisen sisintä..ja tekevät myös kaikista naisista kaunottaria:)
- Misch
On outoa, miten monikin nainen ja mies kehuskelee (jotkut ns.rivien välissä) vastenmielisesti omalla ulkonäöllään. Ja useammin kuin kerran "totuus" on aika karmea, etenkin yhdistettynä tuohon harhaiseen omakuvaan ja röyhistelyyn.
Kauneus on totisesti katsojan silmässä,ja usein kaunista on persoonallisuus, hyvä sydän ja avoin mieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478