Miltä tuntuis?

Mies?

Miltä tuntuis kuulla semmoinen juttu, ettei sun isäs olekkaan sun "isä" vaan oikee biologinen isäs onkin ns. isäni veli?

Vittu mua kyrsii ja vituttaa, mikä on mun alkuperä? "Isäni" täällä vain tuo heppu joka asuu ruotsissa?

Ruotsin-ukko on melkein myöntänyt mulle, että "kuka sun isäs on?"

Huhuja olen kuullut pennusta asti, sukulaisilta, äidiltäni ja siskoltani viimeksi, että olen alkujani muualta ulkonäköä lähtien. Olen kuulemma isäni veljen poika!

Kysyin serkultani tätä asiaa ja hän painui maan alle kuin mato eikä puhu koko asiasta minun kanssa?

Kaikki vittu, vituttaa! SAATANA!

Minä olematon mato: sivuni on http://koti.mbnet.fi/simopk

PERKELE!

3

718

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunteesi

jokainen kuitenkin haluaa tietää syntyperänsä. Omituista käytöstä vanhemmilta ihmisiltä! Onko sillä kuitenkaan niin suurta merkitystä kumpi on isäsi. Sinä olet Sinä ja onneksi olet päässyt katsomaan tätä elämänsirkusta, nauti elämästäsi omana itsenäsi ja arvosta itseäsi sellaisena kuin olet.

• Kolli Kellinen

Mielestäni sillä, kuka on biologinen isä, ei ole juurikaan merkitystä. Isä on se, joka kantaa lapsesta vastuun, elää hänen kanssaan yhdessä ja kasvattaa häntä. Isyys ei ole ensisijaisesti biologinen ominaisuus, vaan rooli johon kasvetaan yhdessä lapsen (ja äidin) kanssa. Adoptiolasten tosiasiallisia vanhempia ovat heidän kasvattivanhempansa, eivätkä ne jotka ovat lapsen joskus vauvana hylänneet.

• Adoptoitu

Oli pakko kommentoida. Kaikki eivät ole lastansa hylänneet, on tilanteita jossa äiti on valinnut vaihtoehdon antaa lapsensa adoptoitavaksi koska on katsonut että lapsella on paremmat mahdollisuudet elämään jonkun toisen perheen kanssa kuin olisi biologisen vanhemman kanssa.
        Minun kohdallani biologinen äitini teki juuri näin koska hän oli liian nuori huolehtiakseen minusta. Hänellä on 9 sisarusta ja elivät muutenki tiukoissa olosuhteissa joten sekään vaihtoehto ollut kovin hyvä että "mummi" olisi minut kasvattanut.
        Olen itse pienestä asti tiennyt olevani adoptoitu eikä se ole minua haitannut ollenkaan koska vanhempani rakastavat minua tosi paljon, (en halua käyttää sanaa kasvattivanhemmat koska ne ovat minulle ihan oikeat vanhemmat, en tunne muita vanhempia).
        En ole koskaan tuntenut olevani jonkun toisen lapsi vaan minulla on ollut tosi hyvä elämä ja en vois olla onnellisempi omista vanhemmistani, että sain juuri heidät enkä ketään muuta pariskuntaa! Olen siitä kiitänyt joka ilta iltarukouksissani että minulla on maailman parhaimmat vanhemmat!
        Olen ollut tosi onnekas koska kaikille ei käy näin hyvin!
        Toivon ap. kirjoittajalle kaikesta huolimatta kaikkea hyvää ja että annat ajan hiukan kulua ja sulattelet rauhassa tapahtunutta, mieti onko sinulla ollut hyvä elämä ja lapsuus ja jos on niin ole siitä kiitollinen! Nyt tunnet ehkä katkeruutta, vihaa, surua, mutta ajan kuluessa ne vähenevät ja tunnet kiitollisuutta, iloa ja onnea. Jos asiat rupevat kovasti painamaan mieltä juttele niistä jonkun kanssa. Elämä voittaa.
        Hyvää kevättä teille tasapuolisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe