Varoituksen sana sisarille

Allikaattori

Muutaman kerran olen huomannut, että ystävälliset ihmiset ovat täällä varoitelleet epämääräisestä nettideittailijasta. Nyt minullakin on valitettavasti kokemus tällaisesta nettipalstan ahkerasta käyttäjästä ja naisten petkuttajasta. Eli itä-Suomessa varokaa naiset lähemmäs kuusikymppisen miehen kuvallista profiilia, vaikuttaa tosi fiksulta ja avoimelta tyypiltä - kertoo mielellään itsestään. Mutta...tapailee myös mielellään useampia naisia samaan aikaan (on siis yhden naisen mies!)ja virityksiä luodaan koko ajan lisää. Itse tällaisena keski-iän kypsemmällä puolella ajattelin, että no tuohon sitä voi luottaa. Mutta sitten jotenkin alkoi varoituskellot soimaan. No tein aivan feikkiprofiilin, ja eikös tämä samainen mies tarttunut siihen. Itsestään kertoo kyllä loogista tarinaa...mutta ei tapaile ketään ja on hyvin kiinnostunut. No samalla minä saan sähköpostia, joissa ehdotellaan tapaamisia uudelleen. Että tällaista.

8

2501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse tein

saman kokeilun...ja näyttää nuo kuusikymppiset olevan
      aika hanakoita tapailemaan naisia ja kyselemään
      omaisuudesta....olkaa siis varovaisia!

• niainen50+

toki tuonkin ikäinen sinkku saa katsella ympärilleen. Mistäpä hän muuten tietää, että juuri Sinä olet hänelle se oikea?

• Allikaattori
        niainen50+ kirjoitti:

toki tuonkin ikäinen sinkku saa katsella ympärilleen. Mistäpä hän muuten tietää, että juuri Sinä olet hänelle se oikea?

...katsella ympärilleen ja valehdella jokaiselle naiselle haluavansa tavata vain tätä, eikä ole tavannutkaan muita.
        Jos on reilusti epävarma sopiiko toinen kumppaniksi, sen voi sanoa ääneen - eikä kerätä ympärilleen naisvalikoimaa.

• miespoikab
        Allikaattori kirjoitti:

...katsella ympärilleen ja valehdella jokaiselle naiselle haluavansa tavata vain tätä, eikä ole tavannutkaan muita.
        Jos on reilusti epävarma sopiiko toinen kumppaniksi, sen voi sanoa ääneen - eikä kerätä ympärilleen naisvalikoimaa.

Samioin ne ämmät valehtelee ja pitää omia pelejään.Naiseen ei voi koskaan luottaa olkoon vaikka 120 vuotias.

• taa tulokseen
        miespoikab kirjoitti:

Samioin ne ämmät valehtelee ja pitää omia pelejään.Naiseen ei voi koskaan luottaa olkoon vaikka 120 vuotias.

Ihmiset ovat pahimpia olentoja päällä maan...

Olen kuullut sanonnan susista.

Jos sudet osaisivat puhua, he eivät voisi pahemmin sanoa toisilleen kuin: "Sinähän käyttäydyt kuin ihminen."

Että se siitä. Ei voida jaotella mies tai nainen missään asiassa...
        Voidaan mielestäni vain puhua meistä ihmisistä kuinka käyttäydymme tai käytämme toisiamme hyväksi...
        tai sitten ei...on niitä kunnollisiakin sekä miehiä että naisia...

On vain ikävä havaita mitä me ihmiset teemme toinen toisillemme.

• hukassa32

Niin kyllä noita on nuoremmissakin miehissä. Monta kertaa olen kirjoitellut ja soitellut miesten kanssa ja tapaamisista sovittu että nähdään ja soitellee sitten vielä tarkemmmin. Mutta eipä kuulu enää mitään. Aika usein tälläisiä tulee vastaan. Monet on vaan kokeilumielessä vastaamassa jotta saavat kaiken mahdollisen tiedon toisesta ja sitten ei uskalleta treffejä tehdä, vaikka ovat niin kiinostuneita.

• miehiä

Niin, suurin osa profiileistahan on juuri tuollaisia. Kirjoitellaan ja tavataan.. ei riitä yksi, pitää niin monen kanssa kuin mahdollista. Jää sellainen "levy" päälle, että josko tuo seuraava olisi parempi.. Joten en usko että tätä kautta mitään vakavaa voisikaan löytyä.

• mies!

Voi voi, treffaako joku mies useampaa naista!! Naiset latelee minulle kuinka ihana olen ja että tahtoo tutustua, ja kun laitan toisella nimellä viestin niin samat liirumlaarumit ladellaan sinnekin. Tämä on kuulkaas "sisaret" se tapa jolla nettitreffailu toimii ja voitte hakea seuraa muualta jos ei kelpaa. Täällä pyöritetään niin montaa kuin haluaa kunnes se oikea löytyy!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      43
      3856
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3446
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      3058
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2900
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1898
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1894
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1729
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1671
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1663
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1624
    Aihe