Olen hankkinut crosstreinerin ja tavoitteeni on saada paiinoa pois sen, sekä syömisen ohella.
Crosstreineristä näkee kulutetut kalorit. Eli tässä kysymykseni: kun olen kuluttanut esim 30 kaloria, niin paljonko se on kilokaloreissa?, vai onko se sama asia?
Tai yksinkertaisemmin monta kilokaloria on yksi kalori?
Please olkaa ystävällisiä ja vastatkaa "tyhmään" kysymykseeni :)
(minulla on "aukko" tietämyksissäni, näinkin yksinkertaisessa asiassa...)
KIITOS jo etukäteen :)
kaloreista
10
797
Vastaukset
- Svenski
On aina tuhat Kilokalori 1000kaloria kilo on 1000grammaa!
- ...kysyjältä
KIITOS!
Vastauksestasi.
Eli tarkoititko tuolla, että
1 kalori on 1000 kcal ? vai onko:
1 kalori 1 kcal ?
(eli kun olen kuluttanut crosstreinerillä 15 min:ssa esim. 30 calories, niin kuin mittarissa lukee,niin tarkoittaako se silloin 30:tä kcal:ria?
Kyllä siinä niin hiki tulee, että ihmetyttää jos siinä niin vähän kuluttaa?)
Anteeksi nämä tyhmät kysymykseni :)
-vielä esim.Jos huhkin tuon 15 min., niin olisinko kuluttanut siinä vain esim. 50g syömääni ananasmurskaa (28kcal), eli pari ruokalusikallista?
Näitä ihmettelen... :) - mies.
...kysyjältä kirjoitti:
KIITOS!
Vastauksestasi.
Eli tarkoititko tuolla, että
1 kalori on 1000 kcal ? vai onko:
1 kalori 1 kcal ?
(eli kun olen kuluttanut crosstreinerillä 15 min:ssa esim. 30 calories, niin kuin mittarissa lukee,niin tarkoittaako se silloin 30:tä kcal:ria?
Kyllä siinä niin hiki tulee, että ihmetyttää jos siinä niin vähän kuluttaa?)
Anteeksi nämä tyhmät kysymykseni :)
-vielä esim.Jos huhkin tuon 15 min., niin olisinko kuluttanut siinä vain esim. 50g syömääni ananasmurskaa (28kcal), eli pari ruokalusikallista?
Näitä ihmettelen... :)1kcal = 1000cal, k=1000, 1*1000 = 1000.
- mies.
mies. kirjoitti:
1kcal = 1000cal, k=1000, 1*1000 = 1000.
Oma sykemittari ilmoittaa kulutuksen kaloreissa, eli tunti tehokasta kävelyä kuluttaa about 1000 kaloria, niin vähän? Pelkästään yks pala puhasta ruisleipää sisältää 60kcal energiaa, eli 60'000 caloria? Saa aika paljon kävellä, että tuon ruisleivän sisältämän energiamäärän saa kulutettua :D
- ...minäkin...
mies. kirjoitti:
Oma sykemittari ilmoittaa kulutuksen kaloreissa, eli tunti tehokasta kävelyä kuluttaa about 1000 kaloria, niin vähän? Pelkästään yks pala puhasta ruisleipää sisältää 60kcal energiaa, eli 60'000 caloria? Saa aika paljon kävellä, että tuon ruisleivän sisältämän energiamäärän saa kulutettua :D
...pohdin???
Kummastuttaa liikunnan merkitys laihtumiseen, vaikka kuinka rehkii...???
- kalori
Puhekielessä puhutaan kaloreista, kun tarkoitetaan kilokaloreita. Ei se sen kummempaa ole.
Liikunta helpottaa painonhallintaa mm. vilkastuttamalla aineenvaihduntaa. Elimistösi polttaa rasvaa vielä liikuntasuorituksen jälkeenkin, jos syketaso on ollut sopivalla tasolla.
Pelkästään liikuntaa lisäämällä on kuitenkin aika hankala laihtua, joten kannattaa tosiaan kiinnittää huomiota myös ruokavalioon. - kuntopyöräilijätär
Se ei vaan valitettavasti mene niin, että jos krossaat esim. 100kaloria niin saat sitten syödä 100 kaloria...
Telkkarista tuli kauan sitten ohjelma, jossa tutkittiin tarkkaan tätä, että miten paljon ihminen oikeasti kuluttaa kaloreita liikkuessaan, ja se sitten ei ollutkaan niin helppo tehtävä..
Ihmiset puhuu kaloreista, vaikka tarkoitetaankin kilokaloreita...eli 1 kalori= 1 kilokalori
Tsemppii sulle!- ..., suurta ...
MILJOONA... kirjoitti:
...PALJON TÄSTÄ VIESTISTÄ :)
...KIITOSTA!!!! edellisestä sivuneuvonnasta ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474