Huuhaa=hullujen palsta?

mielipidemies

Tulin tähän päätökseen vaikka nuo muutkin palstat ovat ihan hulluja ihmisiä täynnä. Tosin ero voi olla kuitenkin siinä että huuhaalaiset tietävät olevansa hulluja toisin kuin nuo toisilla palstoilla vakavissaan puhuvat ihmiset. Näin pohtii mielipidemies.

22

905

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinähän

se vasta hullu oot ku tuut tänne ruikuttamaan sun omaa hulluutas!Jos mulla on semmonen tunne, et joku tai jossain o hulluja, olen menemättä sinne, oli se sit joku palsta tai sit live paikka. Mees muuanne, niin saadaan olla rauhassa. Tai sit, onkos sun oma olotila ihan paras mahdollinen? Menes ny sit mielipiteines sinne oman asuntos nurkkaan miettiin sitä, mitä ja miks tulit tänne yleensä ollenkaa!

• mnääå

jepjep. eihän kukaan selvinpäin kirjottele noissa saiteissa vai kirjotteleeko???? mää en eres muista mitä jauhoin, jotain yhrentekevätä sonttoo. Näin on.

• kipparinoma

haittaa...Hullu saa olla muttei tyhmä:o))))))

• ..sinut.. oman hulluuteni kanssa jos joku mua hulluks väittäisikin.. ja nyt soitaas kerran plastic letters...

• Uppis

Harva pyrkii marginaaliin,
      moni sinne joutuu.
      Järjettömäksi leimautuu,
      jos on rakastunut rampa,
      ulvova mylläri tai ryysyläinen
      viinatrokari. Pienempikin
      paha riittää koska:
      "hulluus on katsojan silmässä"

• kipparinoma

on osoittajan sormessa...siis ...hups sen sormen osoittajan asenteessa:o))))))

• kipparinoma kirjoitti:

on osoittajan sormessa...siis ...hups sen sormen osoittajan asenteessa:o))))))

..mä jo vähän aaattelin että asuuko ihmisen hulluus sormessa...

• tietenkin!
        pervokki kirjoitti:

..mä jo vähän aaattelin että asuuko ihmisen hulluus sormessa...

Ei ihmisessä mitään vikaa ole.

• tietenkin! kirjoitti:

Ei ihmisessä mitään vikaa ole.

..asuu siis.. no joka päivä oppii jotain uutta..

• 56v.

kohta mittarissa ja tähän menessä olen nähnyt vain ja ainoastaan yhdellä henkilöllä terveenpaperit, syytä en tiedä miksi henkilö oli ne hommannut. Monetko sinä olet nähnyt?

• mulla on

varmaan.Ja se on totta, kun vakuutusyhtiön lekuri sanoo, et sul on terveen paperit, et mene vaan töihin. Tapaturman aiheuttama vamma, mut ei olkapäiden yläpuolella, et en tiedä muuta kun tuon siitä olka-kaula osan alapuolella olevan kohdalta. Saattaahan tuolla yläkerrassa tietty olla vikaavikaavikaa vaik kuin paljon, mut ei oo todennettu,,,,,,,,

• kipparinoma

tai ainaklin niin psykiatri kertoi minulle....torstaina....kahville juostessa terveyskeskuksen parkkipaikan yli....Hän varmaan lausuiskin mulle ne paperille;o)))...kai;o)

• 56v.
        mulla on kirjoitti:

varmaan.Ja se on totta, kun vakuutusyhtiön lekuri sanoo, et sul on terveen paperit, et mene vaan töihin. Tapaturman aiheuttama vamma, mut ei olkapäiden yläpuolella, et en tiedä muuta kun tuon siitä olka-kaula osan alapuolella olevan kohdalta. Saattaahan tuolla yläkerrassa tietty olla vikaavikaavikaa vaik kuin paljon, mut ei oo todennettu,,,,,,,,

käsittää koko ihmisen niin ruumiillisen kuin henkisen puolen, että näin.

• dansku-29
        56v. kirjoitti:

käsittää koko ihmisen niin ruumiillisen kuin henkisen puolen, että näin.

sosiaalisen, eli ihmisen psyykkisen, fyysisen ja sosiaalisen elämän, mutta se ei kuitenkaan ole ihan musta valkoista. Se mikä jonkun mielestä on tervettä ei toisen mielestä välttämättä ole ja tässä määritelmässä vaikuttaa, myöskin kulttuurien väliset erot. Elikkä sinä et ole koskaan nähnyt täysin terveitä papereita, siis ns.terveen paperit saa psykopaattikin. Tosiasia vaan on se ettei maailmassa täydellisen tervettä ns.normaalia ihmistä ole olemassakaan. :))

• 56v.
        dansku-29 kirjoitti:

sosiaalisen, eli ihmisen psyykkisen, fyysisen ja sosiaalisen elämän, mutta se ei kuitenkaan ole ihan musta valkoista. Se mikä jonkun mielestä on tervettä ei toisen mielestä välttämättä ole ja tässä määritelmässä vaikuttaa, myöskin kulttuurien väliset erot. Elikkä sinä et ole koskaan nähnyt täysin terveitä papereita, siis ns.terveen paperit saa psykopaattikin. Tosiasia vaan on se ettei maailmassa täydellisen tervettä ns.normaalia ihmistä ole olemassakaan. :))

ns. terveenpaperit vaikka mielisairaalasta lähtevä potilas. Vaan tämä henkilö ei ollut mielisairas eikä muutenkaan omituinen vaan korkeasti koulutettu henkilö. Kävi suuren prosessorin läpi jotta sai käteensä terveenpaperit, eli se vaati aika monelta taholta paperit että näin kävi. On muuten suomalainen ja nyt 91v.

• dansku-29
        56v. kirjoitti:

ns. terveenpaperit vaikka mielisairaalasta lähtevä potilas. Vaan tämä henkilö ei ollut mielisairas eikä muutenkaan omituinen vaan korkeasti koulutettu henkilö. Kävi suuren prosessorin läpi jotta sai käteensä terveenpaperit, eli se vaati aika monelta taholta paperit että näin kävi. On muuten suomalainen ja nyt 91v.

kyllä kuullut muutamastakin suomalaisesta henkilöstä, jotka ovat näin toimineet, mutta siinä eräs epäkohta piilee, jonka saa kyllä selville, kun perehtyy asiaan syvällisemmin, mutta olkoon asia näin, kun huuhaalla ollaan :))

• 56v.
        dansku-29 kirjoitti:

kyllä kuullut muutamastakin suomalaisesta henkilöstä, jotka ovat näin toimineet, mutta siinä eräs epäkohta piilee, jonka saa kyllä selville, kun perehtyy asiaan syvällisemmin, mutta olkoon asia näin, kun huuhaalla ollaan :))

kyllähän minäkin olen joutunut virkani myötä näihin aika syvällisesti perehtymään mutta kuten sanoit olemmehan huuhaalla ja se siitä.

• tietysti

Täytyyhän sitä vähän hullu olla jos elämä on yhtä huuhaata päivästä toiseen?Ei päivääkään ilman huuhaata?

• Uppis

Hullun paperit

Täten todistamme, että ________________, ________-___ on ollut tutkittavana laitoksessamme, eikä hänestä koeaikana __/__ - __/__ 19__ ylitutkijoiden mielentilatutkimuksista löydetty järjen hiventäkään, mistä todistuksena hänelle nämä paperit myönnetään.

Ainoa soveltuva työ, mihin hän saattaisi sopia, on ATK-sovellusten suunnittelu, koodaus ja testaus. Palkkaa hänelle kuitenkaan tuskin kannattaa maksaa, vaan teetettäköön työ terapialuontoisena, ettei tarvitsisi poloista suotta lopettaa.

Tri Mengelen kaksoissokaisutesteihin ja uusimpaan tietokonepohjaiseen selector-kanavatähystykseen perustuen diagnoosimme osoittaa testihenkilössämme seuraavat taipumukset:
      1. Aamujäykkyys ( Erectus Aurora )     positiivinen
      2. Viinan sietokyky ( Delirium Tremensis )    - negatiivinen
      3. Hosumisalttius ( Praemature Coda )     positiivinen
      4. Testausvimmaisuus ( Wassermann Test )     positiivinen
      5. Esimiespelko ( Hysteria Paternalis )     positiivinen
      6. Hiiri-riippuvuus ( Sexus Oidipus )     positiivinen
      7. Moduulikauhu ( Modulus Pshycosis )     positiivinen
      8. Päättellykyvyttömyys ( Impotentia Ultima )     positiivinen
      9. Luokkatietokantaisuus ( Schemata Cullinae )    - negatiivinen
      10. Lyhytjännitteisyys ( Coitus Interruptus )     positiivinen
      11. Tittelinkipeys ( Mania Titulus )     positiivinen
      12. Rakenneristiriitaisuus ( Structura Pseudo )     positiivinen
      13. Tuppisuisuus ( Apatia Linguaphone )     positiivinen
      14. Palvelualttius ( Satania Commedia )    - negatiivinen
      15. Kielitaidottomuus ( Cobulus Infernalis )     positiivinen
      16. Ylityöhimo ( Labor Fanaticum )    - negatiivinen

Helsingissä, _____ päivänä ___________ kuuta 2006

• kopioitu taas!

Olet siinä mestari!

• kippari

mun lääkärikin huomaisi sen niin ei tarviisi enää mennä ikinä duuniin voisi tehdä mitä itse haluaa:=))

• huuhaasta

juu ihan totta totisesti
      huuhaa on tosiaan
      ainoa sitä mitä tuumit..

todettu huumoristisesti kestäväksi kehitykseksi
      tässä yöelämän vaihtelussa. hulluus on pysyvää

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      163
      5015
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      20
      3611
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      164
      3426
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2927
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2689
    6. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      28
      2058
    7. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1905
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      12
      1824
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      155
      1522
    10. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1512
    Aihe