Nyt sen

päätin

Olen mietiskellyt jonkin aikaa, että pitäisikö laittaa kaikki peliin parisuhteen aikaansaamiseksi. Naisessa sinänsä ei ole mitän vikaa, mutta valitettavasti on hieman vaikeuksia ymmärtää hänen ajatuksiaan minusta ja "meistä". Minä kun en edelleenkään ole ajatustenlukija, joten jos nainen ei selkeästi ilmaise kiinnostustaan niin koen että kiinnostusta ei ole... ainakaan tarpeeksi.

Niinpä tein päätökseni. Enää en ota yhteyttä enkä vieraile kyseisen naisen luona, siinäpähän odottelee jos ei itse ymmärrä tehdä aloitetta. Viihdyn oikein hyvin yksinkin... tai jonkun toisen kanssa.

19

2129

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyo-kun

Täysin samalla tavalla se käy aina minullekin...jos kiinnostusta on, niin se pitää todellakin ilmaista selkeästi!

• ap.

Oikeastaan tuntuu aivan turhalta edes "jäädä kiinni" johonkin naiseen. Se on vähän kuin kaivaisi maata jalkojensa alta. Ihastuu... ehkä rakastuukin... ja vähän ajan päästä joutuu taas taistelemaan irti kaikista tunteista toista kohtaan. Paljon helpompaa olla yksin aina ja ikuisesti...

• minäkin..

Vaikeaa päästä eteenpäin. Saada tunteet kuriin. Mutta loppuelämän vietän yksin, jos sen miehen ajatustenlukijaksi ryhdyn.

• Nimimerkki
        ap. kirjoitti:

Oikeastaan tuntuu aivan turhalta edes "jäädä kiinni" johonkin naiseen. Se on vähän kuin kaivaisi maata jalkojensa alta. Ihastuu... ehkä rakastuukin... ja vähän ajan päästä joutuu taas taistelemaan irti kaikista tunteista toista kohtaan. Paljon helpompaa olla yksin aina ja ikuisesti...

Yp ap päätin. On se sitten vaikeaa käyttää samaa nimimerkkiä edes yhden keskustelun ajan !?!?!

• ei kannata riskata mitättöm...

Jos ajattelet noin saatat pian kulkea onnesin ohi... vain niin mitättömän asian takia kuin että hän ei ilmaise kiinostustaan selkeästi. Hei haloo? onko järkeä ottaa se riski jos nainen on muuten kiva. Nainen voi olla epävarmä ja siksi ei ehkä uskallusta näyttää tunteitaan selvästi. Sekin riski on olemassa että ehkä et koskaan löydä itsellesi sitä toista naista ja olet loppuelämäsi yksin. Mieti vähän...

• Been there, done that

Juuh, älä tee sitä, itse mietin täysin kuten sinäkin. Neljien treffien jälkeen olin itse hieman epävarma mitä itse haluan, varsinkin kun tytöltä ei ollut tullut mitään vastakaikua paitsi että aina vastasi viesteihini tai lähti ulos.

Jäin sitten odottamaan tytöltä aloitetta - tuota päätöstä olen katunut. Vaikka hommasta ei olisi mitään tullutkaan, niin syyllistän kyllä itseäni siitä, kuinka tylyn tempun tein tytölle. Hän varmaankin ihmetteli, miksi ei enää kuullutkaan minusta ja itse toimin tuossa tilanteessa arvojeni vastaisesti, mikä on minua jäänyt kaivelemaan aikas paljonkin. Haluaisin pyytää anteeksi käytöstäni...

Tuosta on kulunut nyt reilu vuosi. Tässä välissä olen saanut paljon itsevarmuutta lisää ja nykyään en enää epäile, että joku lähtisi kanssani ulos vain säälistä tai paremman tekemisen puutteesta. Kyllä nuo viesteihin vastaamiset ja ulos lähtemiset ovat täysin käypiä merkkejä kiinnostuksesta sinua kohtaan.

Niin ja tuon jälkeen en ole itse treffeille eksynyt vielä...

• ap.
        Been there, done that kirjoitti:

Juuh, älä tee sitä, itse mietin täysin kuten sinäkin. Neljien treffien jälkeen olin itse hieman epävarma mitä itse haluan, varsinkin kun tytöltä ei ollut tullut mitään vastakaikua paitsi että aina vastasi viesteihini tai lähti ulos.

Jäin sitten odottamaan tytöltä aloitetta - tuota päätöstä olen katunut. Vaikka hommasta ei olisi mitään tullutkaan, niin syyllistän kyllä itseäni siitä, kuinka tylyn tempun tein tytölle. Hän varmaankin ihmetteli, miksi ei enää kuullutkaan minusta ja itse toimin tuossa tilanteessa arvojeni vastaisesti, mikä on minua jäänyt kaivelemaan aikas paljonkin. Haluaisin pyytää anteeksi käytöstäni...

Tuosta on kulunut nyt reilu vuosi. Tässä välissä olen saanut paljon itsevarmuutta lisää ja nykyään en enää epäile, että joku lähtisi kanssani ulos vain säälistä tai paremman tekemisen puutteesta. Kyllä nuo viesteihin vastaamiset ja ulos lähtemiset ovat täysin käypiä merkkejä kiinnostuksesta sinua kohtaan.

Niin ja tuon jälkeen en ole itse treffeille eksynyt vielä...

Miksi tällaisia vastauksia? Toivoin että päätöstäni tuettaisiin. Nyt joudun taas miettimään koko yön, mitä tekisin. Minäkin toimisin arvojeni vastaisesti, mikäli en enää ottaisi yhteyttä kyseiseen naiseen. Silti tuntuu siltä, että "hyvyyttäni käytetään väärin". Eli että nainen ei oikeasti ole kovinkaan kiinnostunut, mutta "paremman puutteessa" aina vastaa viesteihini ja suostuu tapaamaan jne.

En kyllä enää mieti. Päätökseni pitää ja jos naista kiinnostaa, niin ottakoon yhteyttä.

• kokemusta on
        ap. kirjoitti:

Miksi tällaisia vastauksia? Toivoin että päätöstäni tuettaisiin. Nyt joudun taas miettimään koko yön, mitä tekisin. Minäkin toimisin arvojeni vastaisesti, mikäli en enää ottaisi yhteyttä kyseiseen naiseen. Silti tuntuu siltä, että "hyvyyttäni käytetään väärin". Eli että nainen ei oikeasti ole kovinkaan kiinnostunut, mutta "paremman puutteessa" aina vastaa viesteihini ja suostuu tapaamaan jne.

En kyllä enää mieti. Päätökseni pitää ja jos naista kiinnostaa, niin ottakoon yhteyttä.

Ehkäpä me muut ollaan oikeessa ja sinä nyt päästät elämäsi naisen haihtumaan haaveiden hautausmaalle...

Miten se voi olla näin vaikeeta. Minäkin tiedän useita, siis useita tapauksia, joissa vuosien jälkeen on sitten tehty tunnustuksia, että kylläpä olin sinuun ihastunut ja se toinen oli tuntenut ihan samoin. Koskaan ei kumpikaan osapuoli ollut saanut mitään sanottua...

Kuuluuko jostain vaimeaa pauketta? Ei syytä huoleen, Amor siellä vain takoo päätään seinään ja hokee jotain suomalaisista miehistä ja niiden itsetunnosta...

• Been there, done that
        ap. kirjoitti:

No tee mitä teet, mutta toinen, väärän ylpeyden, vaihtoehto aiheuttaa sinulle vain huonoa omaatuntoa ja epävarmuutta tulevaisuudessa. Toinen voi johdattaa sinut hyvään parisuhteeseen. Parasta olisi kuitenkin kertoa tuntemuksistasi toiselle.

Nyt metit väärää ylpeyttä, eli et mielestäsi "nolaa" itseäsi enää toisen edessä. Oikeaa ylpeyttä on oikein toimimisessa ja arvoista kiinni pitämisessä ja niiden mukaan toimimisessa.

Se on ihan up yours erästä mäkikotkaa lainatakseni. Nämä nyt ovat vain henkilökohtaisia kokemuksiani vastaavasta tilanteesta ja samoista ajatuksista.

• vastaus joka tapauksessa

Sinun olisi mahdollista kulkea lähempänä keskitietä ja jutella asiasta naisen kanssa, selittää hänelle, mitä olet aikonut ja kysyä, mitä hän haluaa. Jos aistit hänestä pienintäkään epävarmuutta, se on loppu, sillä silloin kun kysytään "Kaikki vai ei mitään?", kaikki muu kuin kaikki on se ei mitään. Saat tälläkin tavalla ehdottomasti vastauksen. Jos nainen oikeasti haluaa jatkaa kanssasi, hän varmasti ottaa juttelun vakavasti ja kiittääkin sinua siitä, että otit asian esille. Toisaalta jos haluat, että nainen ottaa enemmän vastuuta suhteestanne ja ottaa itse puheeksi sen, mihin homma etenee vai eteneekö mihinkään, ymmärrän täysin, miksi valitset keskitien sijaan täydellisen ehdottomuuden tien.

Vaikutat vastuulliselta toimijalta, joka pystyy perustelemaan valitsemansa toimintatavan. Jos nainen ei tee aloitetta, saat siinäkin vastauksen, joka on pitkän epävarmuuden jälkeen aina suuri helpotus. En ajattele niin, että voisit nukkua onnesi ohi, jos et enää ota yhteyttä. Pikemminkin on niin, että jos kaikesta huolimatta jatkaisit entiseen malliin etkä kuitenkaan haluaisi jatkaa niin, et olisi uskollinen itsellesi ja vain turhautuisit. Olen joskus itse aikoinaan pähkäillyt jo etukäteen, mitä olisi menetettää mahdollisuus ja ajatellut, millainen painajainen jälkikäteen asiasta voisi tulla, kun kävisi itsensä kanssa taistelua siitä, tekikö oikein vai ei. Kuitenkaan koskaan en ole katunut päätöksiäni, vaan olen entistä enemmän oppinut luottamaan omaan vaistooni. Suhde ei kuitenkaan ole yksin miehen vastuulla, jos nainen ei saa sanottua, että haluaa olla miehen kanssa, hän ei halua tarpeeksi.

Kaikkea hyvää sinulle valitsemallasi tiellä. :)

• naisimmeinen

Niin, siis olethan sinä ollut selkeä viestinnässäsi. Ei ne naisetkaan aina osaa ajatuksia lukea.

Kyllähän voi mukava mies käydä kyläilemässä ihan muutenkin ja mukavasti menee ilta jutellessa yhteisistä mielenkiinnon kohteista. Mun tapauksessa esimerkiksi musiikista. Nyt sitten sain sähköpostissa erittäin romanttisen rakkauslaulun sanat, mutta meillähän oli ko kappaleesta joskus ollut puhetta, joten eihän tuollainen voi mitään "sellaista" merkitä...

Mikä se on se selkeä kiinnostuksen ilmaus? Miten kiinnostunut nainen käyttäytyy?

• truu

vitsit!

just tollaisia te miehet olette! mä olen kaksi viikkoa odottanut että SE ERÄS soittaisi ja kertoisi mitä tahtoisi, mutta ei!!! tai kertoisi edes että tahtoo jotain, sillä mä ainakin tahdon... jotain!! mutta ehkäpä sekin vaan miettii samoin... yritän olla miettimättä sen hymyä, mutta äää, eih, mä alan seota. anteeksi purkaukseni.

jos sua lainkaan kiinnostaa, niin soita sille tytölle, se voisi olla siitä tosi onnellinen :) ei sitten harmita yhtä paljon, jos se tyttö osoittautuukin ihan mahtavaksi tyypiksi...;) ja jos ei, niin eipähän ainakaan tarvitse pelätä kävelleensä onnensa ohi!

mä olen aika hyvä neuvomaan muita, koska itse en uskalla tehdä mitään. :S

• neiti

Ei kaikki uskalla niin vain näyttää kiinnostusta, varsinkin jos on aiemmin sama mies torjunut.

Voihan olla että hän haluaa ehdottomasti olla kanssasi.

• P.U.A

Aivan oikein, ei kannata uhrata aikaansa naisiin, jotka eivät ilmaise kiinnostustaan mitenkään. Koska hän ei pidä yhteyttä, ei hän myöskään ole kiinnostunut. Odottaa vain löytävänsä paremman miesehdokkaan, ei mitään uutta auringon alla.

Uutta naista vain kehiin, edellistä ei kannata murehtia. Kun onnistut aiheuttamaan naisessa ihastuksen hän on kyllä sinuun yhteydessä ja hankkiutuu seuraasi.

• nimeen

Tämä on ainoa vaihtoehto. Tosin saat siitä nopeasti pelimiehen maineen, mutta sehän on juuri sitä mistä nämä sitoutumiskammoiset ja kommunikaatiotaidoiltaan vajaat neidit pitävät, vaikka toisin sanovat, ja muista huolehtia ehkäisystä.

• mahdoton

ajatus kysyä siltä naiselta mitä se haluaa? tyylin "olen kiinnostunut sinusta ja haluan olla kanssasi vielä, mitä sinä haluat". jos et saa suoraa vastausta niin asia on siinä. luulisi että harva nainen on niin tukosa tunteidensa kanssa ettei pysty vastaamaan suoraan kysymykseen. ja jos ei pysty niin on liian epävakaa suhteeseenkaan, tarvii terapeuttia ennemän kuin miestä.

• hone-y

Entä jos samaan aikaan tyttö on päättänyt, että minä en kyllä soita, soittakoon se jos haluaa jatkaa. Sitten nämä kaksi erkaantuvat toisistaan tietämättä koskaan mitä olisi tapahtunut jos olisivat kerrankin ottaneet ohjat omiin käsiinsä ja puhuneet suoraan.

• ap.
        hone-y kirjoitti:

Entä jos samaan aikaan tyttö on päättänyt, että minä en kyllä soita, soittakoon se jos haluaa jatkaa. Sitten nämä kaksi erkaantuvat toisistaan tietämättä koskaan mitä olisi tapahtunut jos olisivat kerrankin ottaneet ohjat omiin käsiinsä ja puhuneet suoraan.

Tarkoitatko että minun pitäisi olla se joka ottaa yhteyttä? Minähän se olen tähänkin asti ollut se joka ottaa yhteyttä. Juuri sehän tässä onkin ongelma. Jos toinenkin on edes yhtään kiinnostunut, niin luulisi hänen edes joskus ottavan yhteyttä...vai? Lisäksi minä olen meistä se, joka on kertonut pitävänsä toisesta, kehunut toista yms. Sen sijaan toinen ei sano mitään!? Mielestäni olisi ihan järkevää jos en ottaisi naiseen mitään yhteyttä, vaan odottaisin josko nainenkin osoittaisi jonkinlaista kiinnostusta.

• Female
        ap. kirjoitti:

Tarkoitatko että minun pitäisi olla se joka ottaa yhteyttä? Minähän se olen tähänkin asti ollut se joka ottaa yhteyttä. Juuri sehän tässä onkin ongelma. Jos toinenkin on edes yhtään kiinnostunut, niin luulisi hänen edes joskus ottavan yhteyttä...vai? Lisäksi minä olen meistä se, joka on kertonut pitävänsä toisesta, kehunut toista yms. Sen sijaan toinen ei sano mitään!? Mielestäni olisi ihan järkevää jos en ottaisi naiseen mitään yhteyttä, vaan odottaisin josko nainenkin osoittaisi jonkinlaista kiinnostusta.

Sinuna tekisin niin kuin olet ajatellutkin. Jotenkin vaan, anteeksi nyt, kuulostaa siltä että joko nainen ei ole sinusta aidosti kiinnostunut, antaa sinun vain elätellä turhia toiveita tai sitten esittää vain vaikeasti tavoiteltavaa. Jos olet kerran kertonut tunteistasi/ajatuksistasi naiselle, ota nyt välimatkaa naiseen ja katso mitä tapahtuu. Nainen kyllä ottaa yhteyttä jos riittävän kiinnostunut on, usko pois!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe