Olen rikas mies ,haluan naisen

Make

Olen voittanut lotosta 3 miljoonaa euroa.20 kerrostaloosaketta kaksi omakotitaloa ja kesämökkiä,viisi urheiluautoa.Olen 30 vuotias ,tumma ja komea.Haluaisin 25-35 naisen lapsentekotarkoitukseen.
Terveisin Make

28

5014

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskaa..

joten vedä kätees

• että........

kerjäläiset pitää turpansa kiinni.Mene sossuun.

• katariina77

Ja täältä seuraa hakemassa;))

• odottelen

kerro, kerro...

• Pariisissa

Tavataan siellä.Tule illaksi
        Terv.Make.

• näin on

Naisille ei riitä mikään, jos nuo jutut ovat kunnossa niin alkaa hirveä vianetsintä.
      Ja kun vikaa ei löydy niin se keksitään itse.
      Ja ollaan erittäin voitonriemuisia.

Terveisin matalaa profiilia pitävä mies, varallisuutta noin viisi miljoonaa euroa. :-)

• eräs mies

On mullakin maata n.50ha, kesämökki ja asunto-osake. Pörssiosakkeissakin on jonkin verran kiinni.

En silti leuvaa takki auki tuulettamassa tätä juuri ensimmäiseksi. Autonikin on vain vanha nissani, käyn töissä ja elelen normaalia elämää. Työllä ja perimällä saatua kaikki.
      Mutta ei siitä sen enempää, mikä tulee se voi myös mennäkin.

p.s.
      Löytyykö Suomesta tavallista, kunnollista, vapaata naista? Löytyykö live-elämästä helpommin, kuin jostakin ihmeen nettitreffiltä?

• untas nää

täällä (siis netissä) ollan vaan käymässä. Kaikkee pitää kokeilla

• TiinaTavallinen

kunnollisia, ihania, rehellisiä, kivoja, nättejä, omillaan toimeentulevia, huumorintajuisia, itsestään huolehtivia, fiksuja Naisia ihan oikeesta elävästä elämästä :)) Mutta mistä sellainen löytäisi vastaavanlaisen miehen??

• eräs mies
        TiinaTavallinen kirjoitti:

kunnollisia, ihania, rehellisiä, kivoja, nättejä, omillaan toimeentulevia, huumorintajuisia, itsestään huolehtivia, fiksuja Naisia ihan oikeesta elävästä elämästä :)) Mutta mistä sellainen löytäisi vastaavanlaisen miehen??

Hyvältä kuulosta että mainitsemasi kaltaisia naisia sitten kuitenkin on olemassa. Ehkäpä mullakin on toivoa vielä joskus löytää sellainen.

Sellainen nainen voi löytää vastaavanlaisen miehen kunhan käveleskelee silmät auki. Ehkäpä sellaisen naisen lähellä onkin joku vastaavilla ominaisuuksilla varustettu vapaa mies, mutta tämä mies ei ehkä käyttäydy kovin dominoivasti. Tuollainen mies ei välttämättä pommita uutta tuttavuuttansa sähköposteilla ja tekstiviesteillä jatkuvalla syötöllä. Hän ehkä odottelee para-aikaa tuleeko lähetettyyn sähköpostiin mitään vastausta naiselta. Ja jos ei tule, niin päättelee ettei naista kiinnostanut ja antaa hänen olla. Ehkäpä seuraava tyyppi olisikin kiinostunut..

• ei todellakaan

kannata leuhottaa takki auki. Näitä Eino-sedän ja Anni-tädin perijöitä riittää. Ihan suututtaa miten toisille tippuu rahaa kuin taivaasta, sormea liikauttamatta.
        Eivät varmaan edes kertaakaan käyneet annitätejään katsomassa, sinne saivat vuodeosaltolle ikävään ja haiseviin vaippoihinsa elävältä hautua.
        Sitten tällaiset töllöt vielä rehvastelevat rahoillaan! (en tarkoita edellistä kirjoittajaa)
        Tiedän eräänkin joka ensimmäistä kertaa näki perintömetsänsä kun se oli siisteinä pinoina tien varresa. Tuollaisilta pitäisi metsä sosialisoida pois!

• ja en tarvi teitä miehiä enään

vaan elelen itsenäistä elämää lapsen kanssa, teistä miehen retkuista ei ole kuin harmia...

• tässä turhaan odotellan

ia laav juu tuu! Pistäpä jettis tänne Ruskon kentälle ni lähetään veks tästä kaamoksesta T. Paris Hilton

• sillä on

mennyt ääni ja ihana nainen tekee sille lihakeittoa.

• on...

tärkeämpi kuin maallinen mammona...ainaki mulle!

• minä

puhut vähän,mutta asiaa. maallinen mammona ei tuo sitä oikeeta rakkautta.mun puolesta miehellä saa olla rahaa vaikka millä mitalla,jos sillä ei sitten muuta ole,niin anti olla rahojensa kera.

• 22 v nainen

Annanko tilinumeron heti vai kohta?
      Lahjoitapa löttövoittosi pois, niin pääset arkeen.

Ei minulla ole mitään noita rahoja vastaan.
      Sentään sinunlaisesta miehestä en ole kiinnostunu, sori vaan.

• oikein varakas yh

Olen voittanut veikkauksesa yhteensä noin 3,2 miljoonaa. Asun vuokralla, olen kolmen lapsen yh...Missä kaikki ihanat miehet?

• Leijona38

Luuletko että raha tuo rakkautta. Jos onnistut saamaan naisen itelles tällä konstilla ni se ei rakasta sua vaan sun rahojas. Meinaatko maksaa naiselle siitä hyvästä että tekis sun kans lapsen. Rahalla et aitoa rakkautta saa.

• on Nokian

komeimpia miehiä ja rakastaa 65 vuotiasta tyttöystäväänsä jolta on leikattu toinen rinta rintasyövän takia.Sano mulle eilen ettei ihmistä voi hylätä.

• Missukka75

Tässä tyypillinen esimerkki netissä kävijästä, todellisuus häviää!! *nauraa*

• Salainen ihaillia

Misukka nainen, oli ihan pakko vaan sanoo...
        Sillä olen itsekkin JousiMies, en osaa pitää suutani kiinni:)) T.Vesa. Oho varmaan vaikee löytää:))

• Ooksä?

Ooksä se Veikkaus-mainoksen verkkarimies?

• mutta

todellisuudesa tuleva rikas mies.88 vuotias äiti omistaa kivisen omakotitalon järvenrannalla keskellä kaupunkia.

Maken kaveri

• unet

Köyhän ainoa huvitus on vilkas mielikuvitus.

• ,,,RRRRRR

...rrRRRR...

• perseestä,,,,

ihan dille koko juttu!

• jos täältä etsit naisen

niin ei vois sanoa että sulla olis asiat loppujen lopuksi ihan kunnossa.
      taitaa olla tämä maailman meno aika hämärtynyt....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe