Mistä tunnistaa"pelimiehen"??????????
Kertokaas?
12
3044
Vastaukset
- .....
........
- mies.
polvihousut, hokkarit jalassa ja maila kainalossa
- pelimiehen!
a) kuvassa ilman paitaa niin että lihakset näkyvillä
b) tekstissä: baareista olen sinua etsinyt, en ole löytänyt
c) horoskoopilta varmimmin jouskari tai kaksonen
d) kertoo tekstissä miten osoittaa hellyyttä yms. mutta kun tapaa/tutustuu, ei mitään hellyyttä = katsos valloitus on jo tehty ja sitten ei enää kiinnostakaan
e) profiili säilyy netissä edelleen vaikka olette jo useamman kerran tavanneet
f) etsii hoikkaa, ureheilullista naista
g) omaa hyvän ulkonäön - silloin on vara valita ja nauttia useamman naisen huomiosta, miksipäs ei!
h) eronnut - sydän särjetty ja pelimiehen elkeillä pelleillään naisten kanssa, kaikki naisethan ovat pohjimmiltaan huoria... =)
i) ikää yleensä 29-34 v
j) asuu suurissa kaupungeissa
k) tulot 31 - 50 tai sen yli - ei tarvii naista rinnalle taloudellisista syistä
Tässähän näitä. Itse olen tavannut useita ylläolevia kundeja, ja silloin se on ihan ok, jos itse haluaa myös pelata - =)
-Pelinainen-- Eräs jousinainen
Ainakin toi horoskooppijuttu oli ontuva: olen jousinainen ja mieheni on kaksonen ja yhdessä ollaan oltu yli kymmenen vuotta
- Hörgh
Horoskoopeilla ei ole mitään merkitystä tässä asiassa. Jopa auton väri kertoo huomattavasti enemmän.
Paitsi jos pelimiehillä on keskenään jokin salainen sopimus, että horoskooppimerkiksi pitää ehdottomasti pistää jokin tietty merkki. - -pelimies-
Kaikki kohdat beetä lukuunottamatta päti tähän pelimieheen. Olemme tainneet kohdata.... PussPuss! ;D
- Måste gädda
Jos mies ei ole löytänyt "häntä" baareista, niin luultavasti asia on juuri näin. "pelimiehen" ei nimittäin kannata baaritaustastaan juuri puhua.
Itse en todellakaan ole pelimies, mutta ensisijaisesti etsin hoikkaa/urheilullista naista. En näe siinä mitään väärää.
Tulotaso voi olla yksinkertaisesti totta.
hyvä ulkonäkö? -Monesti on niin, että hyväpalkkaiset fiksut ihmiset pitävät myös kunnostaan huolta, eikä ylipainoa ole. Namaansa kukaan ei pääse itse valitsemaan. - Lensu
Måste gädda kirjoitti:
Jos mies ei ole löytänyt "häntä" baareista, niin luultavasti asia on juuri näin. "pelimiehen" ei nimittäin kannata baaritaustastaan juuri puhua.
Itse en todellakaan ole pelimies, mutta ensisijaisesti etsin hoikkaa/urheilullista naista. En näe siinä mitään väärää.
Tulotaso voi olla yksinkertaisesti totta.
hyvä ulkonäkö? -Monesti on niin, että hyväpalkkaiset fiksut ihmiset pitävät myös kunnostaan huolta, eikä ylipainoa ole. Namaansa kukaan ei pääse itse valitsemaan.Hyvätuloiset,korkeastikoulutetut:Fiksuja ja hoikkia???Voisitko hieman tarkentaa?Voisin melkein sanoa että asia on toisinpäin..
- minä
Lensu kirjoitti:
Hyvätuloiset,korkeastikoulutetut:Fiksuja ja hoikkia???Voisitko hieman tarkentaa?Voisin melkein sanoa että asia on toisinpäin..
joo nyt täytyy kirjottaa.minkä takii siihen pitää yleensäkkin laittaa tulot .jos mua kiinnostaa joku ihminen ni ei sil oo ainakaa täs vaihees mitää virkaa kui paljo toisen tulot on.
- tytteli
Lensu kirjoitti:
Hyvätuloiset,korkeastikoulutetut:Fiksuja ja hoikkia???Voisitko hieman tarkentaa?Voisin melkein sanoa että asia on toisinpäin..
Jep. Niin se on. Tilastot puoltavat tosiasiaa, että korkeastikoulutetut ovat hoikempia. Ja usein koulutus tuo mukanaan myös suht hyväpalkkaisen työpaikan.
- Pelimies
Tietysti siitä, että he osaavat käsitellä naisia!
Ja täällä on yksi sellainen jos kiinnostaa!- brazen out
..taida olla jos täällä vonkaa ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603