Gers ulos Maidenista:HETI

EddieMonsteri

Maidenin kokoonpano on muuttunut vuosien varrella melkoisesti, mutta aika monet ovat sitä mieltä että legendaarisin ja ehkä se ainoa oikea kokoonpano on seuraava : Dickinson-Harris-Murray-Smith-McBrain. Nyt vuosien odotuksen jälkeen tämä porukka on jälleen koossa, mutta....joukossa on joku joka ei oikein sovi tähän porukkaan.. nimittäin Jannick Gers! Gers ei kertakaikkiaan sovi tähän bändiin näiden jätkien rinnalle. Hän pilaa sen legendaarisen kokoonpanon. Voisiko kaikki Maiden fanit lähettää yhteisen terveisen Harrisille, että Gers ulos!

8

959

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • randy

On se jo vähän ihme että bändi muka tarvii kolmea kitaristia. Voisihan sen homman hoitaa kahdellakin. Ja Gers olisi minunkin mielestä se joka voitais pudottaa joukosta. Se ei voi olla kuitenkaan mikään syy heittää ketään ulos bändistä sen takia että saadaan joku legendaarisin kokoonpano aikaan.

• joopajoo

Voi vitun itkupilli!!!!!!!!!!!

• Tuo on jo myös legendaarinen kokoonpano. Mielestäni Gersiä ei saa potkia pihalle. Kuuluu bändiin siinä missä muutkin jäsenet.

• Bändissä on kolme kitaristia, jotka ovat kaikki tosi erilaisia ja tuovat mun mielestä bändiin väriä. Ne toimii yhteen. Murray on taitava, erittäin musikaalinen fiilistelijäsooloilija (joka on mun henk koht suosikki), Smith on erittäin tekninen, viimeisenpäälle hiotut soolot ja Gers on vauhdikas rokkari, joka tykkää temppuilla ja liikkua. Kaiken lisäks ne soi helvetin hyvin yhteen! Bändi tarttee kaikki kolme! Mut tää on toki vain mun mielipide...

• Doommaker

..oon samaa mieltä kanssasi. Kyllä Gers bändiin kuuluu.

• analyytikko

Perustele hieman, millä lailla Gersin soitto/läsnäolo tekee Maidenista huonomman?

• Trooper

Ei mun mielestä Gersiä pidä pois potkia, vaikka hän mielestäni niistä kolmesta heikoin kitaristi onkin. Ongelma on mun mielestä siinä, että kolme kitaristia ei ole välttämättä liikaa, jos niitä hyödynnetään musiikissa. Eli kolmella kepittäjällä olis mahdollista tehdä todella makeita ja tyylikkäitä juttuja ja sovituksia, mutta tällä hetkellä Maiden ei hyödynnä tuota potentiaalia lainkaan. Tällöin kolme kitaristia alkaa tuntua aika turhalta.

• Jape71

Gers kuuluu maideniin kuin kyrpä pilluun!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3323
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      93
      2983
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2252
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1695
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      20
      1674
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      11
      1620
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      22
      1458
    8. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1458
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1391
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      38
      1364
    Aihe