Gers ulos Maidenista:HETI

EddieMonsteri

Maidenin kokoonpano on muuttunut vuosien varrella melkoisesti, mutta aika monet ovat sitä mieltä että legendaarisin ja ehkä se ainoa oikea kokoonpano on seuraava : Dickinson-Harris-Murray-Smith-McBrain. Nyt vuosien odotuksen jälkeen tämä porukka on jälleen koossa, mutta....joukossa on joku joka ei oikein sovi tähän porukkaan.. nimittäin Jannick Gers! Gers ei kertakaikkiaan sovi tähän bändiin näiden jätkien rinnalle. Hän pilaa sen legendaarisen kokoonpanon. Voisiko kaikki Maiden fanit lähettää yhteisen terveisen Harrisille, että Gers ulos!

8

979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • randy

      On se jo vähän ihme että bändi muka tarvii kolmea kitaristia. Voisihan sen homman hoitaa kahdellakin. Ja Gers olisi minunkin mielestä se joka voitais pudottaa joukosta. Se ei voi olla kuitenkaan mikään syy heittää ketään ulos bändistä sen takia että saadaan joku legendaarisin kokoonpano aikaan.

    • joopajoo

      Voi vitun itkupilli!!!!!!!!!!!

    • Tuo on jo myös legendaarinen kokoonpano. Mielestäni Gersiä ei saa potkia pihalle. Kuuluu bändiin siinä missä muutkin jäsenet.

    • Bändissä on kolme kitaristia, jotka ovat kaikki tosi erilaisia ja tuovat mun mielestä bändiin väriä. Ne toimii yhteen. Murray on taitava, erittäin musikaalinen fiilistelijäsooloilija (joka on mun henk koht suosikki), Smith on erittäin tekninen, viimeisenpäälle hiotut soolot ja Gers on vauhdikas rokkari, joka tykkää temppuilla ja liikkua. Kaiken lisäks ne soi helvetin hyvin yhteen! Bändi tarttee kaikki kolme! Mut tää on toki vain mun mielipide...

      • Doommaker

        ..oon samaa mieltä kanssasi. Kyllä Gers bändiin kuuluu.


    • analyytikko

      Perustele hieman, millä lailla Gersin soitto/läsnäolo tekee Maidenista huonomman?

    • Trooper

      Ei mun mielestä Gersiä pidä pois potkia, vaikka hän mielestäni niistä kolmesta heikoin kitaristi onkin. Ongelma on mun mielestä siinä, että kolme kitaristia ei ole välttämättä liikaa, jos niitä hyödynnetään musiikissa. Eli kolmella kepittäjällä olis mahdollista tehdä todella makeita ja tyylikkäitä juttuja ja sovituksia, mutta tällä hetkellä Maiden ei hyödynnä tuota potentiaalia lainkaan. Tällöin kolme kitaristia alkaa tuntua aika turhalta.

    • Jape71

      Gers kuuluu maideniin kuin kyrpä pilluun!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe