Gers ulos Maidenista:HETI

EddieMonsteri

Maidenin kokoonpano on muuttunut vuosien varrella melkoisesti, mutta aika monet ovat sitä mieltä että legendaarisin ja ehkä se ainoa oikea kokoonpano on seuraava : Dickinson-Harris-Murray-Smith-McBrain. Nyt vuosien odotuksen jälkeen tämä porukka on jälleen koossa, mutta....joukossa on joku joka ei oikein sovi tähän porukkaan.. nimittäin Jannick Gers! Gers ei kertakaikkiaan sovi tähän bändiin näiden jätkien rinnalle. Hän pilaa sen legendaarisen kokoonpanon. Voisiko kaikki Maiden fanit lähettää yhteisen terveisen Harrisille, että Gers ulos!

8

939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • randy

      On se jo vähän ihme että bändi muka tarvii kolmea kitaristia. Voisihan sen homman hoitaa kahdellakin. Ja Gers olisi minunkin mielestä se joka voitais pudottaa joukosta. Se ei voi olla kuitenkaan mikään syy heittää ketään ulos bändistä sen takia että saadaan joku legendaarisin kokoonpano aikaan.

    • joopajoo

      Voi vitun itkupilli!!!!!!!!!!!

    • Tuo on jo myös legendaarinen kokoonpano. Mielestäni Gersiä ei saa potkia pihalle. Kuuluu bändiin siinä missä muutkin jäsenet.

    • Bändissä on kolme kitaristia, jotka ovat kaikki tosi erilaisia ja tuovat mun mielestä bändiin väriä. Ne toimii yhteen. Murray on taitava, erittäin musikaalinen fiilistelijäsooloilija (joka on mun henk koht suosikki), Smith on erittäin tekninen, viimeisenpäälle hiotut soolot ja Gers on vauhdikas rokkari, joka tykkää temppuilla ja liikkua. Kaiken lisäks ne soi helvetin hyvin yhteen! Bändi tarttee kaikki kolme! Mut tää on toki vain mun mielipide...

      • Doommaker

        ..oon samaa mieltä kanssasi. Kyllä Gers bändiin kuuluu.


    • analyytikko

      Perustele hieman, millä lailla Gersin soitto/läsnäolo tekee Maidenista huonomman?

    • Trooper

      Ei mun mielestä Gersiä pidä pois potkia, vaikka hän mielestäni niistä kolmesta heikoin kitaristi onkin. Ongelma on mun mielestä siinä, että kolme kitaristia ei ole välttämättä liikaa, jos niitä hyödynnetään musiikissa. Eli kolmella kepittäjällä olis mahdollista tehdä todella makeita ja tyylikkäitä juttuja ja sovituksia, mutta tällä hetkellä Maiden ei hyödynnä tuota potentiaalia lainkaan. Tällöin kolme kitaristia alkaa tuntua aika turhalta.

    • Jape71

      Gers kuuluu maideniin kuin kyrpä pilluun!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1437
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      822
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      816
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe