Maidenin kokoonpano on muuttunut vuosien varrella melkoisesti, mutta aika monet ovat sitä mieltä että legendaarisin ja ehkä se ainoa oikea kokoonpano on seuraava : Dickinson-Harris-Murray-Smith-McBrain. Nyt vuosien odotuksen jälkeen tämä porukka on jälleen koossa, mutta....joukossa on joku joka ei oikein sovi tähän porukkaan.. nimittäin Jannick Gers! Gers ei kertakaikkiaan sovi tähän bändiin näiden jätkien rinnalle. Hän pilaa sen legendaarisen kokoonpanon. Voisiko kaikki Maiden fanit lähettää yhteisen terveisen Harrisille, että Gers ulos!
Gers ulos Maidenista:HETI
8
952
Vastaukset
- randy
On se jo vähän ihme että bändi muka tarvii kolmea kitaristia. Voisihan sen homman hoitaa kahdellakin. Ja Gers olisi minunkin mielestä se joka voitais pudottaa joukosta. Se ei voi olla kuitenkaan mikään syy heittää ketään ulos bändistä sen takia että saadaan joku legendaarisin kokoonpano aikaan.
- joopajoo
Voi vitun itkupilli!!!!!!!!!!!
Tuo on jo myös legendaarinen kokoonpano. Mielestäni Gersiä ei saa potkia pihalle. Kuuluu bändiin siinä missä muutkin jäsenet.
Bändissä on kolme kitaristia, jotka ovat kaikki tosi erilaisia ja tuovat mun mielestä bändiin väriä. Ne toimii yhteen. Murray on taitava, erittäin musikaalinen fiilistelijäsooloilija (joka on mun henk koht suosikki), Smith on erittäin tekninen, viimeisenpäälle hiotut soolot ja Gers on vauhdikas rokkari, joka tykkää temppuilla ja liikkua. Kaiken lisäks ne soi helvetin hyvin yhteen! Bändi tarttee kaikki kolme! Mut tää on toki vain mun mielipide...
- Doommaker
..oon samaa mieltä kanssasi. Kyllä Gers bändiin kuuluu.
- analyytikko
Perustele hieman, millä lailla Gersin soitto/läsnäolo tekee Maidenista huonomman?
- Trooper
Ei mun mielestä Gersiä pidä pois potkia, vaikka hän mielestäni niistä kolmesta heikoin kitaristi onkin. Ongelma on mun mielestä siinä, että kolme kitaristia ei ole välttämättä liikaa, jos niitä hyödynnetään musiikissa. Eli kolmella kepittäjällä olis mahdollista tehdä todella makeita ja tyylikkäitä juttuja ja sovituksia, mutta tällä hetkellä Maiden ei hyödynnä tuota potentiaalia lainkaan. Tällöin kolme kitaristia alkaa tuntua aika turhalta.
- Jape71
Gers kuuluu maideniin kuin kyrpä pilluun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397790Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde391989Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5929Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812